hmm ska du inte ha kjolar och en bak till den ? orkar inte läsa igenom alla sidor annars ser den jävligt nice ut och personligen tycker jag inte att du ska runda något på fronten den e rå som den är
Jo ska på med sidokjolar och bakkjol också. Men koncentrerade mig lite på fronten nu. Men den går inte med nå linjer på bilen som den är nu. Det ska följa bilens linjer bättre
Jo ska på med sidokjolar och bakkjol också. Men koncentrerade mig lite på fronten nu. Men den går inte med nå linjer på bilen som den är nu. Det ska följa bilens linjer bättre
hehe låter bra haru inga bilder på det ? ok ok du kör med linjer du hehe
hehe låter bra haru inga bilder på det ? ok ok du kör med linjer du hehe
Nej inte tagit några bilder på det, får se men imorgon monterar jag nog bakkjolen (eller försöker). När fronten och baken är 100% färdiga kommer jag ta mig an sidokjolarna Haha! Ja jag kör med sånna där linjer
hur går det monteringen och grejandet med fronten? Inte testat bakkjolen? nyfiken på hur det ser ut
Går lite sakta nu, fronten sitter rätt i sidled men är inte fullt åtdragen. Imorgon ska jag köpa verktyg och förhoppningsvis få av bakkjolen Men allt går lite saktare för jag börjar bli förkyld och orken blåste iväg fast det inte fanns någon vind
Tack så mycket. Vet inte varför alla gillar den, den är ju så otroligt smaklös Följer inte bilens linjer alls. Ska bli kul att bygga om den och se vad ni gillar den till våren
käp dig en Wirre på systemet så ska du se att förkylningen försvinner. hehe. Käka lite druvsocker och ta en red bull eller 2 så ska du se att du blir som en duracell kanin och kan greja i evigheter.
Ja, när jag trodde att det inte kunde strula mycket mer med kjolarna så blev jag motbevisad igen Bakkjolen passade inte för 5 öre. Jag har med hjälp av Emil kommit fram till att den antagligen är till en Ford focus, bilderna talar ju för sig själva haha!
Jaha?
YES!, inte ens nästan nära
Jag mailade dom för ungefär 5 minuter sen, får se när dom svarar
Men va fan, hur klumpig får man va??? ingenting blev ju rätt i den där leveransen att de "bara" blev fel kjolpaket kan man väl ta, men när det inte ens e till rätt bilmärke så börjar man undra
I övrigt ett grymt jobb av dig de här kommer jag lungt å följa ska bli kul å se slutresultatet (om de här bygget nånsin får ett slut )
Hehe.. jaa inte fan är den till en A4:a.. Träligt att få fel grejer.
Jadu..Börjar bli van med leveransfel
Rallyhalle skrev:
Men va fan, hur klumpig får man va??? ingenting blev ju rätt i den där leveransen att de "bara" blev fel kjolpaket kan man väl ta, men när det inte ens e till rätt bilmärke så börjar man undra
I övrigt ett grymt jobb av dig de här kommer jag lungt å följa ska bli kul å se slutresultatet (om de här bygget nånsin får ett slut )
Jo, jag börjar fundera på hur klumpig man får vara. Tack så mycket Jag siktar på att ha den "klar" till sommaren nu, för jag kommer ta körkort i sommar/höst Men sen att jag byter småsaker då och då ingår ju alltid