addesaab skrev:
det där skulle passa skit bra;)fälgarna va grymt snygga:D lycka till!!
Tack du
Rallyhalle skrev:
De skulle sitta fint de där. Men singleframe-fronten vetti fan

Tycker den gör sig allra bäst på dom bilarna som de e tänkt att den ska sitta på. Kör på den grillen du har, mycket snyggare

/Jacob
Det blir min front, hade ju helt glömt bort att jag skulle byta huven om ja bytte front, det har jag ingen större lust med.
Olzzon skrev:
Mäki din stekare

Nya grejer hela tiden men fint som snus det blir det

Jafan! Klart de ska va nya grejer, kan ju inte använda gamla grejer på en gammal bil?

tsdi skrev:
jadu dom fälgarna är inte fel ! är dåligt sugen på dom själv.
Men fronten, nej nej inget sånt det passar enligt mig ENBART på bilar det sitter på från början

Jodu, jag vet att du blev sugen på dom fälgarna haha! Läs ovan om fronten.
kimpan_90 skrev:
Ojoj, man kanske ska göra som dig mäki och göra en lista

hehe
Jäklar va du önskar dig, och de du önskar dig skulle passa perfekt på bilen!

Men får hålla med Rallyhalle där.. grymt mycket snyggare front du har nu

Men det är ju din bil

tror ändå det skulle vara coolt om man fick till det snyggt

Keep on!

mvh kimpa
Ja en lista är alltid roligt att sitta och få inspiration av, men det blir ju inte fronten ändå ser det ut som, kanske lika bra det haha.

isak90 skrev:
Ser bra ut mäki!

Är det dom baklysena du har som du har tänkt o tona?
Ska du byta angeleysen för att dom andra krånglar? (fast du kanske har fått ordning på dom men jag har missat de)
Eller är du bara sugen på nya?

Fronten tror jag kommer bli grymt bra om du får till den mot huven. Hoppas på att du försöker få den att bli som dom nya audi-bilarna så att den inte hänger så långt ner.
Själv så tycker jag inte om svarta fälgar så min åsikt blir att du kör på dom du har!

Detta är vad jag tycker och det är din bil så du sätter på det som du vill ha:)
Mvh/Fredrik
Nej det är baklysena på bilden jag har tänkt mig, tror det kan bli lite fint om jag bryter av med mörkrött i lite originalstil på bilen också.
Ja, om jag hade kört med den fronten hade jag haft grillen hela vägen upp mot huven, annars är det inge fint alls, precis som du säger.
Jag älskar svarta fälgar, sen när det är så mycket annat svart, grått och mörkblått på bilen så tror jag dom kommer göra sig bättre än bra på plats

Tack så mycket för kommentaren, riktigt kul att höra vad du tycker också!
Children-Of-Bodom skrev:
Jag vill lägga till en sak i din önske lista som jag önskat i sen jag hette Kettunen här

TONING AV RUTORNA!! Gaaah blir galen på dig Mäki

Jag vet att du vill ha toning på rutorna haha, dessutom har jag sagt att det kommer

Geiros skrev:
du kan få köpa mina fälgar. 19" med 235/35-19 däck
gått en säsong. men lite saltskadade och lite repor av däckfirman.
vill ha 11000-12000
Jag vill ha helsvarta ekrar, så tyvärr. Men varför ska du inte ha dina kvar?