2089
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 januari 2008
Släng in en bamse uppdate nu Mäki så du når 100 sidor snart!
Vill se bilder vill se bilder!
Va håller du hus? tongue
mvh kimpa

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Håller hus hemma för tillfället, och här står ju ingen bil!
I helgen så var det inte så mycket gjort, men jag håller på och spacklar upp huven mot fronten i alla fall, men då skulle jag självklart glömma kameran också. Dessutom fanns inte rätt material till stolsfästena på praktikplatsen, och nu i helgen ska jag ner till Linköping, så det ser inte ljust ut för min tråd nu en stund framöver.
Ni får däremot tycka, tänka, ge förslag & idéer bäst ni vill.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

23 Inlägg
16 januari 2008
Mäki skrev:
...men jag håller på och spacklar upp huven mot fronten i alla fall...

Nu skrev du fel va? winklol

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
KNACKAN skrev:
Mäki skrev:
...men jag håller på och spacklar upp huven mot fronten i alla fall...

Nu skrev du fel va? winklol

roll Kanske lite.. haha, tur att jag gick och sov efter jag skrivit det där, hade kunnat bli lite mer fel annars igår. smile

Med Lem
55 Inlägg
20 januari 2008
Jobbar du nått på bilen mäki?? lite sugen på att veta om det händer något big_smile

Hörs man inte så syns man inte, syns man inte finns man inte!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Jag har inte gjort så mycket, var borta i helgen osv, dessutom hade jag glömt kameran hemma, men far min ska ta med den idag.
Har fixat lite med fronten nu så det ska ni få bilder på.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Önskelista på vad jag skulle vilja ha till sommaren!
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/236161_rv9qwi.jpg

Skulle prylarna passa bra på bilen?

413 Inlägg
20 januari 2008
det där skulle passa skit bra;)fälgarna va grymt snygga:D  lycka till!!

4 299 Inlägg
20 januari 2008
De skulle sitta fint de där. Men singleframe-fronten vetti fan hmm Tycker den gör sig allra bäst på dom bilarna som de e tänkt att den ska sitta på. Kör på den grillen du har, mycket snyggare wink

/Jacob

Pirat
426 Inlägg
20 januari 2008
Mäki din stekare wink Nya grejer hela tiden men fint som snus det blir det smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
20 januari 2008
jadu dom fälgarna är inte fel ! är dåligt sugen på dom själv.

Men fronten, nej nej inget sånt det passar enligt mig ENBART på bilar det sitter på från början smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
20 januari 2008
Ojoj, man kanske ska göra som dig mäki och göra en lista smile hehe
Jäklar va du önskar dig, och de du önskar dig skulle passa perfekt på bilen! smile
Men får hålla med Rallyhalle där.. grymt mycket snyggare front du har nu smile  Men det är ju din bil wink tror ändå det skulle vara coolt om man fick till det snyggt smile

Keep on! big_smile
mvh kimpa

1 997 Inlägg
20 januari 2008
Ser bra ut mäki!smile

Är det dom baklysena du har som du har tänkt o tona?

Ska du byta angeleysen för att dom andra krånglar? (fast du kanske har fått ordning på dom men jag har missat de)
Eller är du bara sugen på nya? wink

Fronten tror jag kommer bli grymt bra om du får till den mot huven. Hoppas på att du försöker få den att bli som dom nya audi-bilarna så att den inte hänger så långt ner.

Själv så tycker jag inte om svarta fälgar så min åsikt blir att du kör på dom du har! smile

Detta är vad jag tycker och det är din bil så du sätter på det som du vill ha:)
Mvh/Fredrik

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 januari 2008
Jag vill lägga till en sak i din önske lista som jag önskat i sen jag hette Kettunen här wink
TONING AV RUTORNA!! Gaaah blir galen på dig Mäki tongue

C H E V R O L E T <3

Low is a lifestyle
956 Inlägg
20 januari 2008
Mäki skrev:
Önskelista på vad jag skulle vilja ha till sommaren!
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/236161_rv9qwi.jpg

Skulle prylarna passa bra på bilen?

du kan få köpa mina fälgar. 19" med 235/35-19 däck
gått en säsong. men lite saltskadade och lite repor av däckfirman.
vill ha 11000-12000

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
addesaab skrev:

Tack du smile

Rallyhalle skrev:
De skulle sitta fint de där. Men singleframe-fronten vetti fan hmm Tycker den gör sig allra bäst på dom bilarna som de e tänkt att den ska sitta på. Kör på den grillen du har, mycket snyggare wink

/Jacob

Det blir min front, hade ju helt glömt bort att jag skulle byta huven om ja bytte front, det har  jag ingen större lust med.

Olzzon skrev:
Mäki din stekare wink Nya grejer hela tiden men fint som snus det blir det smile

Jafan! Klart de ska va nya grejer, kan ju inte använda gamla grejer på en gammal bil? wink

tsdi skrev:

Men fronten, nej nej inget sånt det passar enligt mig ENBART på bilar det sitter på från början smile

Jodu, jag vet att du blev sugen på dom fälgarna haha! Läs ovan om fronten.

kimpan_90 skrev:
Jäklar va du önskar dig, och de du önskar dig skulle passa perfekt på bilen! smile
Men får hålla med Rallyhalle där.. grymt mycket snyggare front du har nu smile  Men det är ju din bil wink tror ändå det skulle vara coolt om man fick till det snyggt smile

Keep on! big_smile
mvh kimpa

Ja en lista är alltid roligt att sitta och få inspiration av, men det blir ju inte fronten ändå ser det ut som, kanske lika bra det haha. smile

isak90 skrev:
Ser bra ut mäki!smile

Ska du byta angeleysen för att dom andra krånglar? (fast du kanske har fått ordning på dom men jag har missat de)

Fronten tror jag kommer bli grymt bra om du får till den mot huven. Hoppas på att du försöker få den att bli som dom nya audi-bilarna så att den inte hänger så långt ner.

Själv så tycker jag inte om svarta fälgar så min åsikt blir att du kör på dom du har! smile

Mvh/Fredrik

Nej det är baklysena på bilden jag har tänkt mig, tror det kan bli lite fint om jag bryter av med mörkrött i lite originalstil på bilen också.
Ja, om jag hade kört med den fronten hade jag haft grillen hela vägen upp mot huven, annars är det inge fint alls, precis som du säger.
Jag älskar svarta fälgar, sen när det är så mycket annat svart, grått och mörkblått på bilen så tror jag dom kommer göra sig bättre än bra på plats wink Tack så mycket för kommentaren, riktigt kul att höra vad du tycker också!

Children-Of-Bodom skrev:
Jag vill lägga till en sak i din önske lista som jag önskat i sen jag hette Kettunen här wink

Jag vet att du vill ha toning på rutorna haha, dessutom har jag sagt att det kommer wink

Geiros skrev:
vill ha 11000-12000

Jag vill ha helsvarta ekrar, så tyvärr. Men varför ska du inte ha dina kvar?

Sideways.nu
873 Inlägg
20 januari 2008
galet nice allting blir ju! och dessutom snart 100 sidor wink

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Tack ska du ha! Ja, så jäkla lång trådfan har blivit smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
20 januari 2008
Mäki skrev:
addesaab skrev:

Tack du smile

Rallyhalle skrev:

/Jacob

Det blir min front, hade ju helt glömt bort att jag skulle byta huven om ja bytte front, det har  jag ingen större lust med.

Olzzon skrev:

Jafan! Klart de ska va nya grejer, kan ju inte använda gamla grejer på en gammal bil? wink

tsdi skrev:

Jodu, jag vet att du blev sugen på dom fälgarna haha! Läs ovan om fronten.

kimpan_90 skrev:

Keep on! big_smile
mvh kimpa

Ja en lista är alltid roligt att sitta och få inspiration av, men det blir ju inte fronten ändå ser det ut som, kanske lika bra det haha. smile

isak90 skrev:
Ser bra ut mäki!smile

Mvh/Fredrik

Nej det är baklysena på bilden jag har tänkt mig, tror det kan bli lite fint om jag bryter av med mörkrött i lite originalstil på bilen också.
Ja, om jag hade kört med den fronten hade jag haft grillen hela vägen upp mot huven, annars är det inge fint alls, precis som du säger.
Jag älskar svarta fälgar, sen när det är så mycket annat svart, grått och mörkblått på bilen så tror jag dom kommer göra sig bättre än bra på plats wink Tack så mycket för kommentaren, riktigt kul att höra vad du tycker också!

Children-Of-Bodom skrev:

Jag vet att du vill ha toning på rutorna haha, dessutom har jag sagt att det kommer wink

Geiros skrev:
vill ha 11000-12000

Jag vill ha helsvarta ekrar, så tyvärr. Men varför ska du inte ha dina kvar?

Jag har köpt nya fälgar och ska skicka de här på glasblästring. tänkte lacka dom i den färgen köparen vill ha dom.
har en som lackar åt mig..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Geiros skrev:
Jag har köpt nya fälgar och ska skicka de här på glasblästring. tänkte lacka dom i den färgen köparen vill ha dom.
har en som lackar åt mig..

Jasså smile Jag får ta å fundera på det då! Om dom blir svarta vill säga wink

Sök