Mäki skrev:
_Spawned_ skrev:
Stolarna från ridetech verkar ha blivit populär, trots all läsning om "myspons" osv..
har själv likadana, men jag förstår inte varför du monterar glidskenor. har man sportstolar ska dom stummonteras i mitt tycke. glidskenor, där kan man börja snacka om den svaga länken.
Annars tycker jag du har gjort en JÄVLA jobb med bilen, helt klart att det här kommer bli en bil som kan bli en stark kandidat till priser

Jag har inte köpt stolarna från ridetech! Ända anledningen till att jag har dom var att en kompis vilja bli av med dom så jag fick dom billigt

Det är ju en bruksbil så det är klart att det ska vara glidskenor på den, komforten behöver ju inte försämras mer än nödvändigt.
Tack ska du ha, ja, det hade ju inte varit fel att stoppa in lite fler priser i hyllan där hemma!

Nää, jag vet att du köpt från en polare. men stolarna är från ridetech. iaf exakt likadana som jag köpt därifrån nyligen. Och försämra komforten ? om du stummonterar dom efter dig, så blir det ju inte dåligt. jag har min förarstol i ett läge och den är inställd efter mig, bara jag som kör bilen så

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"