1538
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Tack tack johan!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

NO SHAME RACING CREW
162 Inlägg
25 januari 2008
Såg att du letade ratt!?.. hitta detta på blocket. värt att titta på vad vet jag. http://www.blocket.se/vi/14937025.htm?ca=11_s

För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen.
/ Sunken

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Kolla på 99e sidan! Ratt är fixad smile Men tack ändå.
Senast redigerat av Mäki (25 januari 2008)

Maskinförare
1 163 Inlägg
25 januari 2008
Stolarna från ridetech verkar ha blivit populär, trots all läsning om "myspons" osv.. tongue
har själv likadana, men jag förstår inte varför du monterar glidskenor. har man sportstolar ska dom stummonteras i mitt tycke. glidskenor, där kan man börja snacka om den svaga länken.
Annars tycker jag du har gjort en JÄVLA jobb med bilen, helt klart att det här kommer bli en bil som kan bli en stark kandidat till priser wink

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Stolarna från ridetech verkar ha blivit populär, trots all läsning om "myspons" osv.. tongue
har själv likadana, men jag förstår inte varför du monterar glidskenor. har man sportstolar ska dom stummonteras i mitt tycke. glidskenor, där kan man börja snacka om den svaga länken.
Annars tycker jag du har gjort en JÄVLA jobb med bilen, helt klart att det här kommer bli en bil som kan bli en stark kandidat till priser wink

Jag har inte köpt stolarna från ridetech! Ända anledningen till att jag har dom var att en kompis vilja bli av med dom så jag fick dom billigt smile Det är ju en bruksbil så det är klart att det ska vara glidskenor på den, komforten behöver ju inte försämras mer än nödvändigt.
Tack ska du ha, ja, det hade ju inte varit fel att stoppa in lite fler priser i hyllan där hemma! smile

Maskinförare
1 163 Inlägg
25 januari 2008
Mäki skrev:
_Spawned_ skrev:

Jag har inte köpt stolarna från ridetech! Ända anledningen till att jag har dom var att en kompis vilja bli av med dom så jag fick dom billigt smile Det är ju en bruksbil så det är klart att det ska vara glidskenor på den, komforten behöver ju inte försämras mer än nödvändigt.
Tack ska du ha, ja, det hade ju inte varit fel att stoppa in lite fler priser i hyllan där hemma! smile

Nää, jag vet att du köpt från en polare. men stolarna är från ridetech. iaf exakt likadana som jag köpt därifrån nyligen. Och försämra komforten ? om du stummonterar dom efter dig, så blir det ju inte dåligt. jag har min förarstol i ett läge och den är inställd efter mig, bara jag som kör bilen så smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Nää, jag vet att du köpt från en polare. men stolarna är från ridetech. iaf exakt likadana som jag köpt därifrån nyligen. Och försämra komforten ? om du stummonterar dom efter dig, så blir det ju inte dåligt. jag har min förarstol i ett läge och den är inställd efter mig, bara jag som kör bilen så smile

Ja det är precis samma stolar! Men jag kan säga att ja hade inte köpt om han inte hade sålt wink Men nu är det ju inte bara jag som kör bilen i och med att jag inte ens fyllt 18, så det är dumt i det här läget.

Maskinförare
1 163 Inlägg
25 januari 2008
ah, okej. då blev det ju en helt annan sak tongue
ajja, blir grymt iaf big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
ah, okej. då blev det ju en helt annan sak tongue
ajja, blir grymt iaf big_smile

Yes, de blev lite annat ja wink

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Ligger ganska fint mot huven nu! Så ska det se ut.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/240835_g7xz63.jpg

Och under lyktan som gjordes tidigare, ser också bra ut! Dock behövs ju lite justeringar.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/240837_wql90j.jpg

Imorgon ska jag spola av bilen och jobba undan lite annat så jag får mer plats i garaget är det tänkt. Får se hur det går hehe, men det blir mer biljobb imorgon i vilket fall.

Pirat
426 Inlägg
26 januari 2008
Det tar sig sa pyromanen när han tände på! smile Syndigt fet kommer den bli, helt klart! big_smile

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
26 januari 2008
Ser riktigt bra ut smile

keep up

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Olzzon skrev:
Det tar sig sa pyromanen när han tände på! smile Syndigt fet kommer den bli, helt klart! big_smile

Tackar! Ska bli kul att se hur din ser ut i sommar också, får ta å kika in den då.

dj_aggwa skrev:
Ser riktigt bra ut smile

keep up

Mvh Magnus

Tack ska du ha, jag ska hålla tempot högre nu, det lovar jag.

1 997 Inlägg
26 januari 2008
Grymma bilder! big_smile
Du börjar få riktigt grym passform på fronten nu! Ser tokbra ut!

Längtar till uppdateringen imorrn. wink big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Tack ska du ha, ja jag börjar bli nöjd med passformen på fronten nu, synd att jag inte får tag på plast som jag behöver bara smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 januari 2008
Fyfan, ser riktigt bra ut nu mäki smile keep it up smile
mvh kimpa

Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
167 Inlägg
26 januari 2008
ser bra ut:)
Senast redigerat av Toofast (26 januari 2008)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Fyfan, ser riktigt bra ut nu mäki smile keep it up smile
mvh kimpa

Tackar! Jadå smile

Toofast skrev:
ser bra ut:)

Tack ska du ha.

Jag och Ådin kom överens om att en tvätt skulle sitta fint. Och det gick ju bra, men högtryckstvätt + isigt underlag = spännande kan jag lova wink
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/241692_g3bxne.jpg

Ren och fin! big_smile Länge sen jag såg bilen så här.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/241694_5j17wb.jpg

Och vi jobbar vidare på fronten. Börjar se riktigt bra ut här.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/241695_02tay7.jpg

1 997 Inlägg
27 januari 2008
Tvätten såg välbehövlig ut! smile

Min är gaanska dammig också, allt damm som bildas när man slipar metall å glasfiber, lägger sig överallt! Haha. big_smile

I like the front too! wink

Audiförare
63 Inlägg
27 januari 2008
Härligt med ren och fin bil big_smile

Men var ju inte mycket till vinter ni hade där nere.. eller du kanske spolade bort all snö wink

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

Sök