se till att du sätter tillbak allt i rätt ordning annars kan det köra ihop sig rätt gött... erfarenheter från i fredags
Ja, jag har varit isär med bilen förut så jag vet ganska bra hur det ska vara som tur är Vad lyckades du med om jag får fråga? hehe.
skulle sätta ihop inredingen på en a4 montera b-stolparna efter några svordomar sen skulle jag sätta på klädseln vid tröskeln vi baksätet då skulle den ju ligga under B-stolps klädeln så de vart ju te att plocka nert igen lite surt men men
skulle sätta ihop inredingen på en a4 montera b-stolparna efter några svordomar sen skulle jag sätta på klädseln vid tröskeln vi baksätet då skulle den ju ligga under B-stolps klädeln så de vart ju te att plocka nert igen lite surt men men
En lucka till? De tror ja väl inte, inte i den närmaste framtiden i alla fall. Men man vet ju aldrig vad framtiden utvisar.
Har shoppat lite idag! Köpt ett billigt kit med lackspruta, rengöringsspruta å lite annat, bara för att kunna blåsa på slipgrund på bakluckan för att skydda luckan och se ojämnheter, så nu har jag lite mer att göra i helgen. Och verkar som den rullar in för lackering ganska snart också.