2478
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 maj 2008
FYFAN vilka linjer du lyckats med på fronten ! fan vad duktigt du är på att få till sånt !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

22 Inlägg
13 maj 2008
Mäki, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din bil...
Längtar som fan tills den blir klar big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
tsdi skrev:
FYFAN vilka linjer du lyckats med på fronten ! fan vad duktigt du är på att få till sånt !

Tackar! Det var ju bara att inte ge sig och göra om (fick ju göra de ett par ggr) om man inte blev nöjd wink

aleex_ skrev:
Mäki, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din bil...
Längtar som fan tills den blir klar big_smile

Hehe, tack ska du ha, tror nästan du kommer tröttna på bilen i höst för du kommer nog se den mycket. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

355 Inlägg
13 maj 2008
Kommer bli asgrymt!! Fruktansvärt snygg front:)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
RedEyeMS3 skrev:
Kommer bli asgrymt!! Fruktansvärt snygg front:)

Tack ska du ha, känns bra att ni alla gillar fronten wink

13 Inlägg
15 maj 2008
Tycker att du ska spara originalet, det är alltid nice att ha kvar den riktiga ju, om du har möjlighet borde du spara formen dom gör också, ifall den avgjutna skulle råka illa ut så kan du göra en ny.

Annars ett riktigt nice bygge du måste vara redigt nöjd med modden på framskärmen jag njuter varje sekund jag ser den så lycka till med resten smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Standis skrev:
Tycker att du ska spara originalet, det är alltid nice att ha kvar den riktiga ju, om du har möjlighet borde du spara formen dom gör också, ifall den avgjutna skulle råka illa ut så kan du göra en ny.

Annars ett riktigt nice bygge du måste vara redigt nöjd med modden på framskärmen jag njuter varje sekund jag ser den så lycka till med resten smile

Tjena, originalen ligger kvar, i princip oanvändbar för fästena till krockbalken var i gummi, när jag tog av den så gick dom av direkt wink
När han gjuter av behåller han ju fronten, så om nått skulle hända kan ja ju köpa en ny front av honom, för det är inte jättelätt att gjuta en heller smile Tack förresten.

13 Inlägg
15 maj 2008
ah okej men det är ju gött att han har kvar den smile, man vet aldrig vad som händer när man är ute och kör plötsligt dyker det upp nån bil/rådjur lr nått annat och då är det gött att kunna återställa bilen till skicket den var i.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Standis skrev:
ah okej men det är ju gött att han har kvar den smile, man vet aldrig vad som händer när man är ute och kör plötsligt dyker det upp nån bil/rådjur lr nått annat och då är det gött att kunna återställa bilen till skicket den var i.

Japp, det är lite av anledningen till att jag gjuter av också, bilen ska ju trots allt användas wink

17 Inlägg
17 maj 2008
Ser vackert ut som vanligt här smile älskar hur fronten blivit och även vingen! smile

2 788 Inlägg
23 maj 2008
måste säja att din Audi är riktigt fin big_smile lycka till med stylingen nu och hoppas på att allt går vägen cool

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
sebbe09 skrev:
Ser vackert ut som vanligt här smile älskar hur fronten blivit och även vingen! smile

Tack ska du ha smile

_Fredrik skrev:
måste säja att din Audi är riktigt fin big_smile lycka till med stylingen nu och hoppas på att allt går vägen cool

Tackar tackar, ja det känns som det kan behövas hehe. Kommer lite bilder imorgon, på lite småskruvning igen smile

terazzi
23 maj 2008
riktigt najs fronten e big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
riktigt najs fronten e big_smile

Tack & bock wink

18 Inlägg
29 maj 2008
alltså den fronten borde ett styling företag vara intresserade av att köpa in och börja producera.... riktigt snyggt jobbat!   //tobias

I like it clean!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Nordfjell skrev:
alltså den fronten borde ett styling företag vara intresserade av att köpa in och börja producera.... riktigt snyggt jobbat!   //tobias

Hehe tack så mycket, hade vart lite roligt måste jag säga smile

3 059 Inlägg
29 maj 2008
Göe två stycken avgjutningar när du ändå håller på..
Skulle nått hända.. t.ex. kör över en kanin, grävling eller nått o smackar fronten så har du en extra att hänga på istället för att börja försöka laga.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Göe två stycken avgjutningar när du ändå håller på..
Skulle nått hända.. t.ex. kör över en kanin, grävling eller nått o smackar fronten så har du en extra att hänga på istället för att börja försöka laga.

Han som gjuter grejerna kommer ha pluggen kvar, så han kan gjuta upp front om jag behöver smile

1 488 Inlägg
30 maj 2008
Som övriga tycker jag också att fronten är riktigt snygg, va du jobbar på mäki smile Kämpa vidare me de fina bygget!

22 Inlägg
30 maj 2008
inte dax för en update snart? ;P

Sök