1866
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

42 Inlägg
16 juni 2009
Potkin skrev:
har väl aldrig vart några såna krav på lysekilscrusingen tidigare år? brukar se en massa gamla pilsnerhäckar å annat krafs som inte passar in.. däremot så brukar det bli "fullt" i stan så polisen stänger av

Förra året var det så iallafall att de bara släppte in jänkare. Sen att volvoraggarna tog sig in via andra småvägar är en annan femma smile

Team Westcoast Motorsport
124 Inlägg
16 juni 2009
t o m jag körde ju lysekils cruisingen med min toyota mr2 wink va liten den va mot alla jänkare hehe. Minns du Potkin? Du körde väl oxå då?

5 089 Inlägg
16 juni 2009
Potkin skrev:
har väl aldrig vart några såna krav på lysekilscrusingen tidigare år? brukar se en massa gamla pilsnerhäckar å annat krafs som inte passar in.. däremot så brukar det bli "fullt" i stan så polisen stänger av

Förra året så vart det "arrangörer" där som valde vilka bilar som fick komma in i stan.. Så inne i lysekil vart det fullt med fula raggarbilar.. och mellan shell och den konstiga rondellen vart det fullt med stylade bilar. För dom fick inte komma in i lysekil..

Så jag åker aldrig dit igen. raggarsvinen kan ju få ha sin egna träff där då. Så så är dom inte välkommna på "våra" träffar heller....

men det är väldigt OT här nu.. Hoppas på gött väder nu på fredag smile

\Lindgren

Berg
424 Inlägg
17 juni 2009
MAX Meet på väg att dö ut eller vad? tycker de inte verkar som de vart nått större drag på iaf en månad nu..

2 924 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
Berg skrev:
MAX Meet på väg att dö ut eller vad? tycker de inte verkar som de vart nått större drag på iaf en månad nu..

Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så tyvärr men de som är hemma och träffsugna hittar säkert dit roll

Vi kanske skall ha en STORTRÄFF i sommar?
MEGA MAX MEET tongue

~ Life is short, have FUN! ~

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
17 juni 2009
storträff är nice.. gärna med mer än bara hänga på max och sedan saab tongue
varför inte dra en liten crusing genom stan, samlas upp på något ställe å avsluta med grillning å lite beatch volley eller något. hade varit riktigt nice..

28 Inlägg
17 juni 2009
Potkin skrev:
storträff är nice.. gärna med mer än bara hänga på max och sedan saab tongue
varför inte dra en liten crusing genom stan, samlas upp på något ställe å avsluta med grillning å lite beatch volley eller något. hade varit riktigt nice..

låter jävligt nice .. big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
19 juni 2009
peegee skrev:
Berg skrev:

Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så :-)

MEGA MAX MEET tongue

Låter bra, alltemellan V.28-V.31 passar mig wink

kanske ngt i samband med Fallens dagar vid högskoleparkeringen? Fast då är de ju inte vid
Max men..då blir de ju centralt för dom som vill cruisa lite oxå.

Mvh

OEM <3

455 Inlägg
19 juni 2009
peegee skrev:
Berg skrev:

Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så :-)

MEGA MAX MEET tongue

låter mycket bra!!!!!är på om det blir så!

>syns man inte finns man inte<

295 Inlägg
20 juni 2009
nu när midsommar är över och allt rullar på som vanligt så hoppas jag på starkt deltagande nu på fredag den 26/6 !!!!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

30 Inlägg
22 juni 2009
Blir det något på fredag lr ska alla till gatebil??tongue

30 Inlägg
22 juni 2009
Detta får man kolla in , hoppas bara bilen är ihop till helgen smile

QueenBitch
536 Inlägg
23 juni 2009
Hmm.. man kanske borde dra till trollerihatten ngn fredag

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

28 Inlägg
24 juni 2009
blir nog ganska mkt på fredag om inte många som sak till gatebil

Berg
424 Inlägg
24 juni 2009
Kommer inte denna helgen.. blir de dock bra väder nästa, dyker man nog upp..

117 Inlägg
24 juni 2009
Den här fredagen kommer bli perfekt ! SVIN VARMT ! wink

95 Inlägg
24 juni 2009
Jag räknar med att dyka upp! Perfket väder ju smile

Sök