har väl aldrig vart några såna krav på lysekilscrusingen tidigare år? brukar se en massa gamla pilsnerhäckar å annat krafs som inte passar in.. däremot så brukar det bli "fullt" i stan så polisen stänger av
Förra året var det så iallafall att de bara släppte in jänkare. Sen att volvoraggarna tog sig in via andra småvägar är en annan femma
har väl aldrig vart några såna krav på lysekilscrusingen tidigare år? brukar se en massa gamla pilsnerhäckar å annat krafs som inte passar in.. däremot så brukar det bli "fullt" i stan så polisen stänger av
Förra året så vart det "arrangörer" där som valde vilka bilar som fick komma in i stan.. Så inne i lysekil vart det fullt med fula raggarbilar.. och mellan shell och den konstiga rondellen vart det fullt med stylade bilar. För dom fick inte komma in i lysekil..
Så jag åker aldrig dit igen. raggarsvinen kan ju få ha sin egna träff där då. Så så är dom inte välkommna på "våra" träffar heller....
men det är väldigt OT här nu.. Hoppas på gött väder nu på fredag
MAX Meet på väg att dö ut eller vad? tycker de inte verkar som de vart nått större drag på iaf en månad nu..
Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så tyvärr men de som är hemma och träffsugna hittar säkert dit
Vi kanske skall ha en STORTRÄFF i sommar? MEGA MAX MEET
storträff är nice.. gärna med mer än bara hänga på max och sedan saab varför inte dra en liten crusing genom stan, samlas upp på något ställe å avsluta med grillning å lite beatch volley eller något. hade varit riktigt nice..
storträff är nice.. gärna med mer än bara hänga på max och sedan saab varför inte dra en liten crusing genom stan, samlas upp på något ställe å avsluta med grillning å lite beatch volley eller något. hade varit riktigt nice..
MAX Meet på väg att dö ut eller vad? tycker de inte verkar som de vart nått större drag på iaf en månad nu..
Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så :-)
Låter bra, alltemellan V.28-V.31 passar mig
kanske ngt i samband med Fallens dagar vid högskoleparkeringen? Fast då är de ju inte vid Max men..då blir de ju centralt för dom som vill cruisa lite oxå.
Tror jag inte, det har ju krockat med en del annat sista veckorna samt att det varit massa regn flera fredagar...dessutom på sommarmånaderna är det så väldigt mycket annat samtidigt, inte bara andra bil-event... så det är nog helt normalt och kommer vara så :-)