Ja för fan kom igen nu gott folk kommer bli superduper väder alla förutsättningar för en trevlig fredagsafton så Trollhättebor, Vänersborgare, Uddevallabor, Göteborgare, Boråsare hela j*dra Sverige alltså dyk upp
Ja för fan kom igen nu gott folk kommer bli superduper väder alla förutsättningar för en trevlig fredagsafton så Trollhättebor, Vänersborgare, Uddevallabor, Göteborgare, Boråsare hela j*dra Sverige alltså dyk upp
De brukar ju även vara lite Falköpings och Varabor där, du vet bönderna kan oxå
Kommer inte på fre. men ev. nästa fre och sen blir det Säve dagen efter men ej bestämt än. Men semestern startar ju V.28 så ngn gång till dyker jag allt upp
Alla ligger väl hemma och slappar det är väl gatebil.no på mantorp som gäller denna helgen!! Har vart på varje Max Meet sedan dom började med den och det har blivit mindre och mindre med bilar tycker jag!!
Känns så.. Kan ju bara prata för mig sj, jag tycker de är för förutsägbart nu.. 30 minuter på max, sen saab.. Måste blir bättre uppstyrd maxträff, gärna med nån vettig crusing osv.. för nu åker ju dom flesta direkt till saab..=/ Trordessutom man skall satsa mer på "bättre" träffar varranan eller var 3:dje vecka ist för varje vecka..