2109
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

2 924 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Ni som vill ha en mer "uppstyrd och arrangerad träff",
VAD rent konkret är det för förrändringar ni söker?
VAD saknas?
HUR vill ni en Cruising ska vara upplagd och arrangerad?

Skriv hur ni vill ha det i denna tråden så det går att införa smile

Men att lägga träffen mer sällan under sommaren är det lika bra vi testar omgående nu!

Förslag på datum för nästa träff??
Hur funkar 10:e Juli?
(parallellt med www.westcoastmotorshow.se)

Träffen kanske även bör flyttas tillbaka till MAX/Preems parkering nu när det färre bilar under sommaren??
Där finns ju även baksidan av ny Rusta tillgänglig nu så det blir inte lika trångt.

~ Life is short, have FUN! ~

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juni 2009
peegee skrev:
Ni som vill ha en mer "uppstyrd och arrangerad träff",
VAD rent konkret är det för förrändringar ni söker?
VAD saknas?
HUR vill ni en Cruising ska vara upplagd och arrangerad?

Skriv hur ni vill ha det i denna tråden så det går att införa smile

Men att lägga träffen mer sällan under sommaren är det lika bra vi testar omgående nu!

Förslag på datum för nästa träff??
Hur funkar 10:e Juli?
(parallellt med www.westcoastmotorshow.se)

Träffen kanske även bör flyttas tillbaka till MAX/Preems parkering nu när det färre bilar under sommaren??
Där finns ju även baksidan av ny Rusta tillgänglig nu så det blir inte lika trångt.

Citerar mig sj:

"kanske ngt i samband med Fallens dagar vid högskoleparkeringen? Fast då är de ju inte vid
Max men..då blir de ju centralt för dom som vill cruisa lite oxå.

Mvh"

Jag förstår inte varför det är sån stress till Saab, första gången jag var där hann man ju knappt titta påp bilarna innan alla drog hmm

10:e Juli kan väl vara ett kanondatum i samband med motorshowen, vet ej om jag sj dyker upp då
de vankas Gatebil i Norge, men det är ju beroende på väder och vind också men tycker förslaget
är bra smile

OEM <3

14 Inlägg
30 juni 2009
Åker dit som vanligt. Hoppas på lite fler folk nu då, även om Gatebil och andra evenemang finns tillgängliga wink

2 924 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Citerar mig sj:

"kanske ngt i samband med Fallens dagar vid högskoleparkeringen? Fast då är de ju inte vid
Max men..då blir de ju centralt för dom som vill cruisa lite oxå.

Idéen är inte tokig men jag tror nästan man behöver en bilträff dagtid under Fallens Dagar om det ska bli nåt för de flesta är ju i öltälten på kvällstid... sen vet jag inte hur tillgängligheten av Högskolans parkering är under denna helg öht...
Men dagtid då får man dilemmat att då är kanske intresset inte så stort när det normalt är kvällstid och dagtid är Högskolans parkering tillgänglighet lika med noll tror jag.

Dvs en bilträff centralt under Fallens Dagar kräver en hel del seriöst och tidskrävande arrangerande med tillstånd etc (jag har varit inblandad i sånt förr och för min del är det kört i år).

Möjligtvis kan man köra MAX MEET som vanligt på Överby samtidigt som Fallens Dagar men jag anar som sagt att intresset är svalt kvällstid eller vad säger ni???? roll

Berg
424 Inlägg
2 juli 2009
Hmm.. de är ju saabdagar samma helg i thn.. och då är de ju utställning för saabfolket på lördag eftermiddag.. sen Max meet funkar nog om de är på fredagskvällen.. mesta folket är ju ute och super på lördagen isf..smile

promo
2 juli 2009
Berg skrev:
Hmm.. de är ju saabdagar samma helg i thn.. och då är de ju utställning för saabfolket på lördag eftermiddag.. sen Max meet funkar nog om de är på fredagskvällen.. mesta folket är ju ute och super på lördagen isf..smile

Va är det SAAB dagar under fallensdagar? Då har jag missat något ! Fram med tvätthinken och fälgrent big_smile

Berg
424 Inlägg
2 juli 2009
promo skrev:
Berg skrev:

Va är det SAAB dagar under fallensdagar? Då har jag missat något ! Fram med tvätthinken och fälgrent big_smile

De gör du rätt i! smile
De är borta vid saabmuseet på lördagen..
mer info på http://www.saabensdagar.se/
Senast redigerat av Berg (2 juli 2009)

promo
3 juli 2009
Är det några som dyker upp ikväll må tro? Ska ju va varmt o gott väder i alla fall smile

2 924 Inlägg
4 juli 2009
Trådstartare
promo skrev:
Är det några som dyker upp ikväll må tro? Ska ju va varmt o gott väder i alla fall smile

Vet inte men nästa MAX MEET är den 10:e Juli roll

Se rubriken, där står alltid tid för nästa träff!

59 Inlägg
4 juli 2009
promo skrev:

Jajamen det var alllt några bilar där till slut,varför sluta med ett bra konsept.Sen var det saab och där blev vi hyffsat med bilar med..Så det verkar allt som det kommer folk varje fredag ändå.

62 Inlägg
6 juli 2009
jag kommer lätt.. är nästan alltid vid saab och gasar... jag tycker det e synd att inte folk vågar köra så mkt bara.. jag kör mot allt och alla så ser ni mig där så säg till så tar vi ett race.. spelar ingen roll vad ni har för bil vi kör ändå... får alltid igång lite mer smile jag drar med mig ett helt gäng me bilar till Thn smile Behövs hjälp med att fixa träffen och små saker som ska fixas så hjälper jag mer än gärna till...

OEM <3
6 957 Inlägg
6 juli 2009
Racen ska inte blandas ihop med Max Meet vad jag vet?
Folk kan ju börja med att inte stressa så förbannat ner till Saab vetja smile

OEM <3

9 Inlägg
7 juli 2009
Jag tycker att Fredag den 10 juli ska samtliga befinna sig på max meet. tjöta lite skit i någon sådär en timme  och sen, samlar man upp alla bilar på träffen och tar en Crus i sammlat led(utan några idiot körningar) genom stan gågot/några varv och sen så får var och en bestämma vad man vill hitta på efteråt:Dbig_smile

En dum idé?

2 Inlägg
7 juli 2009
Xinda skrev:
En fråga, vem har den orange/svarta Opeln som dyker upp på Max meet ibland. Någon som vet detta?

MVH
Linda

de är min sambo

smaken är som baken

35 Inlägg
7 juli 2009
Extreme_900 skrev:
Xinda skrev:
En fråga, vem har den orange/svarta Opeln som dyker upp på Max meet ibland. Någon som vet detta?

MVH
Linda

de är min sambo

Ahhaaa ok, har kikat runt lite och kollat om jag kunde se vem som hade den men inte hittat något.
Tydligen ganska många som blandar ihop våra bilar, så hon får ta det lungt i trafiken wink

MVH

OEM <3
6 957 Inlägg
7 juli 2009
joacIM skrev:
Jag tycker att Fredag den 10 juli ska samtliga befinna sig på max meet. tjöta lite skit i någon sådär en timme  och sen, samlar man upp alla bilar på träffen och tar en Crus i sammlat led(utan några idiot körningar) genom stan gågot/några varv och sen så får var och en bestämma vad man vill hitta på efteråt:Dbig_smile

En dum idé?

Ingen dum idé alls !

Kommer dyka upp vad det ser ut som, vädret ser ju att bli okej, inte varmt men inget regn big_smile
Sen på lör. blir det motorshow i Vänersborg.

OEM <3

Fotograf
191 Inlägg
8 juli 2009
jag blir att man dyker förbi en sväng!

72 Inlägg
9 juli 2009
Bara de inte rängnar så kommer ja med

QueenBitch
536 Inlägg
9 juli 2009
hade dykt upp om jag hade haft körkort tongue

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

9 Inlägg
9 juli 2009
hur som hellst kommer jag komma ska försöka dra med mig ett gäng, sedan kommer vi nog dra en sväng till stan och sedan kanske till kvällens aktiviteter:D

Sök