2066
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Teddan
2 495 Inlägg
11 juli 2009
jag var förbi igår men det var ganska dött, eller rättare sagt stendött.

Skall man göra sig besväret att åka idag eller är det bortkastade mil ?

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

918 Inlägg
11 juli 2009
Får se om jag kikar förbi ikväll, beror på vädret.

41 Inlägg
11 juli 2009
Jag tror det kan bli bättre idag.. Mig veterligen så regnade det ju rätt så friskt igår vilket säkerligen gör att folk inte dök upp. Är själv inte så förtjust i att stå på en parkering ute i regnet.. Kikade även på SMHI för en liten stund sedan och där såg det ut som att regnet skulle hålla sig borta. Hade ju varit fint om vi kunde bli en bra hög med bilar! cool

918 Inlägg
11 juli 2009
lajnuzz skrev:
Jag tror det kan bli bättre idag.. Mig veterligen så regnade det ju rätt så friskt igår vilket säkerligen gör att folk inte dök upp. Är själv inte så förtjust i att stå på en parkering ute i regnet.. Kikade även på SMHI för en liten stund sedan och där såg det ut som att regnet skulle hålla sig borta. Hade ju varit fint om vi kunde bli en bra hög med bilar! cool

Låter bra de smile

62 Inlägg
11 juli 2009
jag och Xro och var 2 av välldigt få som trotsade regnet igår smile vart inte så mkt folt ute nån supra som lekte av sig nere vid saab rakan och ungefär 3st volvo 740 som stog och tittade =P haha.. ni missade inget det kan jag lova... men ikväll hoppas jag att det kommer betydligt mer folk... lite små regn har juh ingen dött av... trotsa vädret nu ikväll även som det duggar lite... ta med ett paraply i värsta fall wink vi ses ikväll nu folket...

148 Inlägg
11 juli 2009
Kan de inte bli många bilar i kväll som typ åker från Värnersborg mässan å svänger in där ?smile

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

Markus_M3
11 juli 2009
Träffas man vid Max?
Tänkte komma en sväng ikväll i så fall.

Mvh Markus

276 Inlägg
11 juli 2009
r-ted skrev:

Hehe, de där va väl lite å ta i, jag och polaren va ju där å gjorde lite donuts iaf, i övrigt va de ju dock stendött!!! hmm

62 Inlägg
11 juli 2009
På överbys parkeing Kl 20,00??? har jag fattat allt rätt??? tar med mig en hel del polare smile

295 Inlägg
11 juli 2009
regnar som satan idag med så jag skippar det iaf...

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

1 634 Inlägg
11 juli 2009
Jäkla skitväder är det.

Numera Saab 9-5 Aero -00

Hobby fotograf
23 Inlägg
11 juli 2009
Nu är det ju jävligt fint väder smile iaf i skithålan jag bor i tongue (typ 4 mil utanför trollhättan)... kikar iaf ner ikväll smile

OEM <3
6 957 Inlägg
11 juli 2009
Nu har jag varit där och vänt båder fre-lör

Igår fre. så var det 4 bilar på sin höjd..mötte en härlig svart Evo IX och en blå impreza på vägen dit.
Sen var det inte mkt mer men kan förstå det med tanke på vädret.

Idag lör. så trodde man de kunde komma folk men icke, stendött ju hmm iaf vid 20.30-21.00, åkte till
Vänersborg och vände (tänkte de kunde vara lite mer liv pga WCMS, men nej) så tillbaka, åkte till SAAB var ju lite bilar där men inte mkt till liv inte.

Tråkigt nu när vädret var hyfsat, aja får se om man dyker upp ngt mer..kanske nästa helg fast
då tänker jag (likaså fler tongue) dricka lite öl?!

Tyckte det börja bra med Max Meet, helt okej första gången jag var där men nu?

Mvh Björk

OEM <3

388 Inlägg
12 juli 2009
bilarna som är på mässan står där under hela mässan och får inte plockas ut på kvällarna

att träffarna skulle dö ut efter ett tag behövde man väl inte vara nasa tekniker för att inse. 90% av alla bilar åker direkt till saab

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

OEM <3
6 957 Inlägg
12 juli 2009
SkylinePeter skrev:
bilarna som är på mässan står där under hela mässan och får inte plockas ut på kvällarna

att träffarna skulle dö ut efter ett tag behövde man väl inte vara nasa tekniker för att inse. 90% av alla bilar åker direkt till saab

See you ponit smile Din å "Bratten"s bil, den vita S2000 m.fl. är ju en av höjdpunkterna på Max Meet men man tkr ju många andra säger att dom ska dyka upp också, men hey..ibland blir det inte så och denna helgen var ju vädret lite kass också.

Tror nog det blev lite mer liv på Saab sen ändå.

Hoppas att vi får se lite mer bilar på Max Meet framöver.
Mvh

OEM <3

Teddan
2 495 Inlägg
12 juli 2009
Henjer skrev:
r-ted skrev:

Hehe, de där va väl lite å ta i, jag och polaren va ju där å gjorde lite donuts iaf, i övrigt va de ju dock stendött!!! hmm

ja det var du .. jag blv lite osäker, sorry att jag inte hälsade wink

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

62 Inlägg
12 juli 2009
helt skrot!!!! jag och ca 5-6 polare var utanför BRL kl 20,00 och det fanns inte en bil..., eller ja en supra och 3 saabar som stog i ett hörn.. Vi stod där i ungefär en time och väntade... Ingen körde in och stannade så vi åkte till Saab och tittade... inte så mkt där heller... skroot... trots vädret vart bra..

62 Inlägg
12 juli 2009
Team Turn And Burn wink är på MaxMeet smile dock vare inte så mkt andra bilar där sad

https://www1.garaget.org/gallery/archive/13795/706555_4o3sds.jpg
maxmeet

OEM <3
6 957 Inlägg
12 juli 2009
Customize skrev:
helt skrot!!!! jag och ca 5-6 polare var utanför BRL kl 20,00 och det fanns inte en bil..., eller ja en supra och 3 saabar som stog i ett hörn.. Vi stod där i ungefär en time och väntade... Ingen körde in och stannade så vi åkte till Saab och tittade... inte så mkt där heller... skroot... trots vädret vart bra..

Då var de ni som stod där nere vid Saab när jag åkte förbi, känns inte som jag missat ngt tongue

OEM <3

276 Inlägg
12 juli 2009
r-ted skrev:
Henjer skrev:
r-ted skrev:

ja det var du .. jag blv lite osäker, sorry att jag inte hälsade wink

Jo, men jag kände faktiskt inte igen dig heller men bilen kände jag iaf igen, stod dock och väntade på när du åkte från preem då vi hoppades på en donut från dig oxå tongue

Sök