Hehe, de där va väl lite å ta i, jag och polaren va ju där å gjorde lite donuts iaf, i övrigt va de ju dock stendött!!!
ja det var du .. jag blv lite osäker, sorry att jag inte hälsade
Jo, men jag kände faktiskt inte igen dig heller men bilen kände jag iaf igen, stod dock och väntade på när du åkte från preem då vi hoppades på en donut från dig oxå
Jo, dessvärre är det mycket annat som lockar under semestern... Det är inte det minsta ovanligt att sånna här bilträffar har färre besökare under "industri-semstern" (Juni, Juli) ...folk är bortresta överallt då eller är ute på andra stora sommarevent... Så har det varit varje år hur länge som helst... Bara bita ihop och invänta mitten av Augusti och framåt när folk börjat jobba igen för då är chanserna för välbesökta MAX MEETs mkt större igen
om det är bara några stycken som känner för att dyka upp skulle man ju kunna ta följe bort till tjörnbronsträffen då blire ju iaf ett par bilar å fler människor
Varför kommer inte folk längre??är ju bara åka dit.Finns nästan alltid några tappra själar där,så skit i dessa datum hit och dit som någon hittar på och kom.Vi var väl en kanske 10 bil idag..Tråååkigt....