2520
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

2 924 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
TACK FÖR I ÅR!
MAX MEETS drar igång igen i April 2010 när vi skruvat på sommarhjulen inför sommaren 2010, vi ses då!
Slit hårt med era bilar i vinter! wink

~ Life is short, have FUN! ~

OEM <3
6 957 Inlägg
3 oktober 2009
peegee skrev:
TACK FÖR I ÅR!
MAX MEETS drar igång igen i April 2010 när vi skruvat på sommarhjulen inför sommaren 2010, vi ses då!
Slit hårt med era bilar i vinter! wink

Bra beslut, laddar för 2010 och återkommer i ny fin bil smile

På återseende big_smile

OEM <3

5 089 Inlägg
10 oktober 2009
Nu får det tusan ta och hända något roligt ikväll;P åk till saab med er pojkar och flickor. jag är på däcksmällarhumör big_smile
Senast redigerat av FLindgren (10 oktober 2009)

\Lindgren

Berg
424 Inlägg
10 oktober 2009
FLindgren skrev:
Nu får det tusan ta och hända något roligt ikväll;P åk till saab med er pojkar och flickor. jag är på däcksmällarhumör big_smile

Kl när isf? hehe

5 089 Inlägg
10 oktober 2009
Berg skrev:
FLindgren skrev:

Kl när isf? hehe

Jag lär väll åka ut typ nio;P ifall jag nu orkar lyfta på rumpan härifrån ;P

\Lindgren

90 Inlägg
8 mars 2010
Snart är det april, tänk så fort det kan gå big_smile

918 Inlägg
8 mars 2010
Jonz skrev:
Snart är det april, tänk så fort det kan gå big_smile

Dagarna går allt för snabbt big_smile

1 232 Inlägg
8 mars 2010
solen lyser, snön smälter snart e det dax att sätta på sommar sulorna, riva loss så bilen får smeka varm asfalt. snart e det april och max träff!!!!!!!!!!!!

2 924 Inlägg
9 mars 2010
Trådstartare
Jo, det börjar änna närma sig men känns som solen får jobba på en hel del nu för att ta bort snön och få upp tempen, så man kan vara ute på kvällarna utan att frysa ihjäl hehe... roll

MAX MEET Premiär 9/4 kl 19.00 ???

(2/4 är ju Långfredag och Elmia motor show i Jkpg = svalt intresse för Max Meet?)

Platsen är parkeringen framför http://www.rusta.se/images/logo_rusta.gif m.fl.
(mitt i mellan MAX och McDonalds)

461 Inlägg
9 mars 2010
peegee skrev:
Jo, det börjar änna närma sig men känns som solen får jobba på en hel del nu för att ta bort snön och få upp tempen, så man kan vara ute på kvällarna utan att frysa ihjäl hehe... roll

MAX MEET Premiär 9/4 kl 19.00 ???

(2/4 är ju Långfredag och Elmia motor show i Jkpg = svalt intresse för Max Meet?)

Platsen är parkeringen framför http://www.rusta.se/images/logo_rusta.gif m.fl.
(mitt i mellan MAX och McDonalds)

Låter som ett bra datum om vädret är fint! smile

BMW - Better Make Way

295 Inlägg
9 mars 2010
låter bra, glöm inte påpeka till folk att träffen är vid rusta/brl parkeringen så det inte blir splittrat startfält som i höstas när folk inte förstod... smile

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

1 878 Inlägg
9 mars 2010
Är redigt sugen. Men bilen får stå till mitten utav April. då detta vädret har ställt till med stora bekymmer.

1 232 Inlägg
9 mars 2010
självklart jag kommer,hoppas jag iallafall. tar nog me lite polare.

***Inte som alla andra ***
17 Inlägg
9 mars 2010
känns som de kommer bli volvo träff.. men svängerförbi och kollar om de är något drag..

Lower the vw til it won't roll then raise it 1/4"

OEM <3
6 957 Inlägg
10 mars 2010
Tillåter vädret så javisst big_smile

OEM <3

Berg
424 Inlägg
10 mars 2010
Varför dra igång de så tidigt? svinkallt, för mörkt för att fota, samt hälften utav folket åker fortfarande i sina vinterbilar.. Ser ju t.om ut att snön inte ens försvinner innan dess..=/
Ne, fram i maj tidigast tar man ut bilen för året och kikar förbi.. Man då har ju den "tidiga hälften" redan börjat tröttna lagom fram i maj/juni sen när en annan kommer dit.. Kändes lite så ifjol imellanåt.. Mkt folk i början.. sen när andra vågen av sommarbilar som kommer ut i mitten på maj, då hade första vågen redan tröttnat..=/

Men men, blir säkert kika förbi nån gång med vardagspulkan iaf, men visst, inte lika kul..

2 924 Inlägg
11 mars 2010
Trådstartare
Berg skrev:
Varför dra igång de så tidigt? svinkallt, för mörkt för att fota, samt hälften utav folket åker fortfarande i sina vinterbilar.. Ser ju t.om ut att snön inte ens försvinner innan dess..=/
Ne, fram i maj tidigast tar man ut bilen för året och kikar förbi.. Man då har ju den "tidiga hälften" redan börjat tröttna lagom fram i maj/juni sen när en annan kommer dit.. Kändes lite så ifjol imellanåt.. Mkt folk i början.. sen när andra vågen av sommarbilar som kommer ut i mitten på maj, då hade första vågen redan tröttnat..=/

Men men, blir säkert kika förbi nån gång med vardagspulkan iaf, men visst, inte lika kul..

MAX MEET är ju de fina sommarbilarnas träff cool ...visserligen åker en del me sina fina bilar på vintern också.
Berg har klart en poäng här, denna vintern har varit och ser ut att bli lång, snöig och kall...

Tanken med premiären är ju att ha den när vinterdäckslagen slutat gälla 1/4 och när sommarhjulen skruvats på men det passade ju sig bättre förra året... vinterdäcken kanske fortfarande behövs 9/4 i år som sagt roll

Nån mer som håller med Berg?

Förslag på nytt datum?
29/4 ?
7/5 ?

Berg
424 Inlägg
11 mars 2010
peegee skrev:
Berg skrev:

MAX MEET är ju de fina sommarbilarnas träff cool ...visserligen åker en del me sina fina bilar på vintern också.
Berg har klart en poäng här, denna vintern har varit och ser ut att bli lång, snöig och kall...

Tanken med premiären är ju att ha den när vinterdäckslagen slutat gälla 1/4 och när sommarhjulen skruvats på men det passade ju sig bättre förra året... vinterdäcken kanske fortfarande behövs 9/4 i år som sagt roll

Nån mer som håller med Berg?

Förslag på nytt datum?
30/4 ?
7/5 ?

Något utav de förslagen låter helt klart mer rimliga!!

Golden Gross Owner
312 Inlägg
11 mars 2010
Om bilen e klar till 7/5 är jag helt klart på smile

OEM <3
6 957 Inlägg
11 mars 2010
30/4 så kan jag lätt haka på Berg ifrån Vara big_smile

OEM <3

Sök