3680
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Berg
424 Inlägg
5 april 2009
Bjork skrev:
Berg skrev:
FLindgren skrev:

den röda?? 525hk + ungefär i den nu. går väll lagom..

Och jag åke förbi på stallbackabron och det såg ut som att det var mycket folk där iaf:P

Shit! ja den går ju helt oki.. winkbig_smile

Pratar ni om en viss Evo 8? smile

JA! smile

OEM <3
6 957 Inlägg
5 april 2009
Berg skrev:
Bjork skrev:
Berg skrev:

Shit! ja den går ju helt oki.. winkbig_smile

JA! smile

Den är soet smile såg den i Vårgårda och X antal ggr utanför Autotech smile

OEM <3

5 089 Inlägg
5 april 2009
Bjork skrev:
Berg skrev:
Bjork skrev:

JA! smile

Kanske är lite väl off topic men här filmar han sin son när han får åka med en sväng ;P

http://www.youtube.com/watch?v=pRnfKO_A7Xs

\Lindgren

bor i
529 Inlägg
5 april 2009
FLindgren skrev:
Bjork skrev:
Berg skrev:

JA! smile

Kanske är lite väl off topic men här filmar han sin son när han får åka med en sväng ;P

http://www.youtube.com/watch?v=pRnfKO_A7Xs

hahah diggar skrattet smile Kommer få en bra uppväxt den killen wink

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

Bonntrimmare
620 Inlägg
5 april 2009
okej vad var det för genier som drog igång race där på kvällen??? å burnade inne på saab parkeringen jag tror inte att saab tycker om att deras parkering får massa svarta sträck å sätter sig saab emot racen där då behöver vi inte räkna med å kunna köra på dom rakorna i sommar sad då e det grästorp som gäller å hur kul e det å köra på den sket rakan mad

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

72 Inlägg
5 april 2009
D_Carlsson

De har du rätt i dom e rätt grinia på de och dom ringer direkt men annars så bryr dej sig inte om de..

2 924 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
D_Carlsson skrev:
okej vad var det för genier som drog igång race där på kvällen??? å burnade inne på saab parkeringen jag tror inte att saab tycker om att deras parkering får massa svarta sträck å sätter sig saab emot racen där då behöver vi inte räkna med å kunna köra på dom rakorna i sommar sad då e det grästorp som gäller å hur kul e det å köra på den sket rakan mad

Du verkar ha missat vad som skett där flera ggr i månaden de sista åren utan större förrändringar... inga nyheter direkt...

...men oavsett vad som hände på Saab så har det inget med MAX MEET att göra och jag vill passa på att påminna alla om regel;
§8 Uppmaning till brott
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

...jag anklagar inte någon direkt utan menar bara att hålla det härifrån och vad som folk pratar om på en bilträff kan ju givetvis inte Garaget.org rå för.

~ Life is short, have FUN! ~

2 924 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
JaZoR skrev:
synd att ingen kunde ta tag i det , så fort några bilar började åka så åkte alla hej villt

Konstruktiv kritik är bara bra smile
...men jag blev intresserad av mera av  din kommentar, vad var förväntningarna eller hur önskas det gå till istället?
Alla får gärna svara smile

Det jag tror låg som del i anledningen var nog att många frusit en stund och inväntade att något skulle hända så man fick hoppa in i bilarna och värma sig lite ...kommer nog bli annorlunda om en månad smile

29 Inlägg
5 april 2009
Tycker det vart en lyckad träff men har fått höra att det inte var så populärt att vi tog upp hela parkeringen för max.  Dom föreslog att vi kanske kan parkera på andra sidan vid återvinningen istället så att kunder kan komma in till max vilket va ganska svårt när det vart så mkt bilar där.

Team RmR
393 Inlägg
6 april 2009
peegee skrev:
JaZoR skrev:
synd att ingen kunde ta tag i det , så fort några bilar började åka så åkte alla hej villt

...men jag blev intresserad av mera av  din kommentar, vad var förväntningarna eller hur önskas det gå till istället?

Det jag tror låg som del i anledningen var nog att många frusit en stund och inväntade att något skulle hända så man fick hoppa in i bilarna och värma sig lite ...kommer nog bli annorlunda om en månad smile

när jag skrev ordet " ta tag i de" så menade jag typ att någon skulle ta tag i att fixa en karavan igenom trollhättan som verkade populärt jag hade ingen roligt bil så hade inte lust att ligga först i en karavan heller, men aa någon som vill o klarar av att prata för hela folk samlingen , hänger du med lite vad jag menar ?

OEM <3
6 957 Inlägg
6 april 2009
JaZoR skrev:
peegee skrev:
JaZoR skrev:

när jag skrev ordet " ta tag i de" så menade jag typ att någon skulle ta tag i att fixa en karavan igenom trollhättan som verkade populärt jag hade ingen roligt bil så hade inte lust att ligga först i en karavan heller, men aa någon som vill o klarar av att prata för hela folk samlingen , hänger du med lite vad jag menar ?

Fan de skulle ju blivit kaos med en karavan tongue Inte för att jag vet hur många bilar det var men i mina ögon så har inte Thn ett riktigt strög? roll

OEM <3

96 Inlägg
6 april 2009
Trodde jag hade bommat karavanen, men då blev det ingen alltså? Skulle vara riktigt kul när det är så mycket bilar, men det kanske är så att Thn inte har något bra "strög"? Jag är nog inte heller rätt man att ta täten med min gamla rosthög, sen har jag dålig koll på vart alla kan ta sig fram med sina bilar, så inte hela karavanen får stanna någonstans:P

Skulle vara riktigt kul till nästa gång om någon vågad talare ville ta tag i det, eller om folk rullar till MAX/Vart det nu blir till 20.00 och karavan rullar en timme efter eller nått? Vad vet jag...smile Kanske inte är så många som är sugna på det ens..

Bonntrimmare
620 Inlägg
6 april 2009
peegee skrev:
D_Carlsson skrev:

Du verkar ha missat vad som skett där flera ggr i månaden de sista åren utan större förrändringar... inga nyheter direkt...

...men oavsett vad som hände på Saab så har det inget med MAX MEET att göra och jag vill passa på att påminna alla om regel;
§8 Uppmaning till brott
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

...jag anklagar inte någon direkt utan menar bara att hålla det härifrån och vad som folk pratar om på en bilträff kan ju givetvis inte Garaget.org rå för.

precis det jag syftade på.

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
6 april 2009
rackarns, dålig koll man har på datumen då.. var ju ute på lördagen å gled i bilen lite å hörde att denna träffen varit..

aja får ta det nästa gång, antar att d inte blir något denna helgen, då kommerjag ändå inte komma iof hehe;P

2 924 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
D_Carlsson skrev:
peegee skrev:
D_Carlsson skrev:

§8 Uppmaning till brott

Som sagt, blanda inte ihop vad som skedde på Saab och MAX MEET, de hör inte ihop så allt snack eller anmärkningar om race på Saab har inte i denna tråden att göra!

OEM <3
6 957 Inlägg
6 april 2009
peegee skrev:
D_Carlsson skrev:
peegee skrev:

§8 Uppmaning till brott

Som sagt, blanda inte ihop vad som skedde på Saab och MAX MEET, de hör inte ihop så allt snack eller anmärkningar om race på Saab har inte i denna tråden att göra!

Neä, det är ju ett helt annat forum sköter det tongue

Va blev det inga kort? När är tanken att träffas igen?

OEM <3

90 Inlägg
6 april 2009
Undrar också fall det finns några bilder, Någon måste ju ha fotat lite tongue

586 Inlägg
6 april 2009
Snart är väll V90 ute igen. Då blir det en bil till på träffarna smile

22 Inlägg
7 april 2009
Låter ju fint det:)

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 april 2009
Om jag är hemma från örebro till kl 20 så kommer jag nog förbi nu på fredag tongue

Elfsborg-Örebro Första borta matchen wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök