Han hade upptäckt en spricka i fronten som han va tvungen o plasta o sen lacka igen.. Annars va allt klart Bara den som han måste göra om.. Har för mig att jag såg en spricka när jag provmonterade första gången men sen hitta jag den inte igen men de kan ju va denna som han hittade nu efter att allt va lackat.. Så de blev lite back där.. Blir det inga mer problem med den så kunde jag hämta grejjerna på torsdag
Jag har egentligen inte mer bråttom än så ändå för hinner ändå inte mer än lämna av bilen i Lysekil nu på veckorna o sen får jag skruva på allt på fredag/lördag.. Så då vet ni vad som händer
Han hade missuppfattat/glömt att han skulle montera på vinge, ögonlock och sidokjolar.. En tabbe som han tog på sig och det håller han på med just nu. Även midjelisterna limmar han dit
Men jag var iaf nere hos han och kollade in alla grejjer och de såg bra ut Tog med mig lite småsaker hem också
Först kommer en teaser, kan va lite svårt o se färg men den e ju inte blå iaf
Hmm, va va de färg färg nu då? Jo de va Titan-grå Knakar de lite uppe i verksamheten nu?
Kåpan till draget
En av de nedre dörrlisterna
Lite lister
Eftersom jag fått vänta lite längre än vad som sagts så erbjöd han sig att lacka huven ifall jag la till 300kr så de gjorde jag också Anledningen till det är för att han konstaterat att den va omlackerad tidigare (vilket förklarar en nyansskillnad mot övriga bilen, de har inte fått färgen att stämma till 100%). Hade jag inte lackat huven hade jag kunnat hämta bilen idag vid lunch-tid men nu blir den kanske (om allt går perfekt) klar ikväll alternativt får jag hämta den imorgon Men jag tyckte ändå att det var värt det
Hoppas ni inte blir för besvikna men några bilder bjuder jag iaf på