tycker om bild nr 1-2 tyckte bakgrunden passa in riktigt bra.. för propeller bladen som syns har nästa samma färg som fälgarna blev ett snyggt kontrast lr va man ska säga 5 tummar upp!
tycker om bild nr 1-2 tyckte bakgrunden passa in riktigt bra.. för propeller bladen som syns har nästa samma färg som fälgarna blev ett snyggt kontrast lr va man ska säga 5 tummar upp!
Hehe tack ska du ha
Ruuska_ skrev:
Du, det här blev riktigt nice!!!!! Keep up the good work!
Tackar! Ja det ska jag göra
gentoo skrev:
Vad snygg den blev!
Tack!
Residence skrev:
bilen blev riktigt snygg men hatar diodstrippen i fronten. sätta in dimljus bakom grillen? (men hoppas du är nöjd oavsett vad jag tycker)
Röktoning kan bli sjukt snyggt på den!
Tack ska du ha Hehe ja de e nog en som man antingen gillar eller är helt emot Jag gillar dom iaf Nja dimljus blir de nog inte.. Hehe japp jag e nöjd ändå
men bygg om infarten då? ett par brädor liggandes lägligt i kanten, avfasade kantstenar, kallasfalt mm. möjligheterna är stora.
Hmm de e lite jobb me de o så tror jag inte farsan skulle va så förtjust i de..
E de här som e de jävliga.. Eftersom de blir snett o så e hjulet kvar på gatan o då blir de såpass skarp vinkel till uppfarten.. Har inga som helst problem med fartgupp osv.. Provade alla i Lysekil och de va hemma på uppfarten som va värst..
Blir kanske till o parkera på gatan eller nått För en sänkning hade gjort gott
Härligt stuk det blev på bilen och kanonsnygga kort
Tyckte det blev en riktigt snygg kulör på fälgarna, passar bra till bilens färg
Jag tycker att den inte ser så fasligt hög ut, ser ju riktigt okej ut original.
Underlättar om man tar sig fram där man ofta kör. Hade min förra s40 sänkt och var alltid tvungen att backa upp på uppfarten för att det inte skullet ta i, men det är lätt att man glömmer
Härligt stuk det blev på bilen och kanonsnygga kort
Tyckte det blev en riktigt snygg kulör på fälgarna, passar bra till bilens färg
Jag tycker att den inte ser så fasligt hög ut, ser ju riktigt okej ut original.
Underlättar om man tar sig fram där man ofta kör. Hade min förra s40 sänkt och var alltid tvungen att backa upp på uppfarten för att det inte skullet ta i, men det är lätt att man glömmer
Tack så mycket
Ja den e ganska okej, men jag tror att min e sänkt från fabrik, 20mm isf.. Men lite till fram hade inte skadat
Hehe jo men de finns utrymme för o sänka, iaf om man ser hur de går över farthinder osv.. De e just uppfarten hemma som e lite jobbig