3992
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

1 321 Inlägg
15 februari 2010
Att jag inte får parkeringsbromsen på mercan att funka bra!! varför måste parkeringsbromsen funka på bilprovningen för!!!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

Självlärd
3 083 Inlägg
16 februari 2010
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:
Den otroligt dåliga kvaliten på swedbanks bankomatkort.

Tror inte den kan vara sämre än h-bankens maestro? tongue

Mvh Tommy

Ja du fan vet.. har på mindre än ett år knäckt två kort

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

945 Inlägg
16 februari 2010
Volvo142_73a skrev:
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:

Mvh Tommy

Surt.. förra året lyckades jag knäcka 22 kort och jag lärde min aldrig att ja inte skulle ha det i plånboken i bakfickan. hmm  Det är ursel kvalite på dessa kort sad

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 februari 2010
Volvo142_73a skrev:
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:

Mvh Tommy

Aha, jag har inte knäckt någon men korten bara slutar fungera. Utan att jag repar eller utsätter dom för magnetism.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Larmtekniker
307 Inlägg
16 februari 2010
Att våren känns så sjukt långt borta!

/ Wången

Självlärd
3 083 Inlägg
16 februari 2010
Sickan_ skrev:
Volvo142_73a skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Surt.. förra året lyckades jag knäcka 22 kort och jag lärde min aldrig att ja inte skulle ha det i plånboken i bakfickan. hmm  Det är ursel kvalite på dessa kort sad

Haha 22 stycken? Då ligger jag ännu i lä då. Nej nu ska vi inte vara mer OT..

Blir förbannad på att man måste gå upp så tidigt bara för o komma iväg te skolan sad

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Sanizz
16 februari 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Aha, jag har inte knäckt någon men korten bara slutar fungera. Utan att jag repar eller utsätter dom för magnetism.

Mvh Tommy

Har du kortet bland andra kort? eller mobil, ipod eller liknande så kan det vara det.

Topic
Att jag jobbar natt nästa vecka. Orkar fan inte ställa om mig igen sad

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 februari 2010
Sanizz skrev:
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:

Mvh Tommy

Har du kortet bland andra kort? eller mobil, ipod eller liknande så kan det vara det.

Har den i ett såntdär aluminium makapär med körkort, apotekskort och andra bankkort, men det är bara maestron som krånglar. Dessutom verkar h-banken vara segare än andra när man handlar och "drar på kortet"

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sleeper
3 084 Inlägg
16 februari 2010
Volvo142_73a skrev:
te_wik skrev:
Volvo142_73a skrev:

Mvh Tommy

ja bort med den satans magnetremsan går ju bara sönder titt som tätt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

246 Inlägg
16 februari 2010
Att det inte blir något jobb imorgon heller! sad

Människor med smak kör bilar med flak!

945 Inlägg
16 februari 2010
Snön. Igår och idag har det snöat konstant. Uppehåll imorgon och vi alla jublar.
Däremot till helgen med start fredag börjar snöstormen igen och håller i sig!

Frivillig hjälp till att skotta en parkering, förhand? Tveka inte att höra av dig!

skogstokig
341 Inlägg
16 februari 2010
att ja inte hinner få till snuten riktigt innan besiktningen sad sad
kommer att få körförbud den första mars.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
16 februari 2010
Alla kyla och snö. Hade varit riktigt fint om det försvann.

Forummoderator
26 484 Inlägg
16 februari 2010
Att varenda 855/V70 jag ringer på ska antingen ha problem jag inte vill ha, eller helt enkelt vara alldeles för dyra för min plånbok..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sleeper
3 084 Inlägg
16 februari 2010
AirOne skrev:
Att varenda 855/V70 jag ringer på ska antingen ha problem jag inte vill ha, eller helt enkelt vara alldeles för dyra för min plånbok..

mm skitbilar
vill inte få äppelpaj på mig men fan det är fan alltid nåt jävla fel på min, när man repat det första för 10k kommer ett nytt fel, jag vill bara inte bry mig.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

12 Inlägg
16 februari 2010
Jag blir förbannad när hör hur "Det nya BMW-forumet" sköts

Intressant information kan läsas i en blogg

http://www.autopower.se/galleriet/blogg … 7240#17240

”Kasta sten i Glashus ” del 2.

Igår blev det en del tjafsande då en medlem på det BMW forum som anklagat AP för nattligt hot tycket att det hade blivit världshistoriens mest bumbade tråd tja en 11-12 bumpningar kanske räcker för att vara kvalificerad, finns en anledning till att detta inte är tillåtet på AP för övrigt.
Det sågs som rent löjligt och oseriöst i förkortat ordalag. Självklart togs inlägget/ flyttades bort av en moderator och medarbetare av detta BMWforum.

När sedan en annan av deras forummedlemmar senare upptäckt att jag avslöjat sanningen och vad som låg bakom telefonsamtalet så hänvisade medlemmen ”320i” till min blogg.
Det inlägget stog väl inte kvar mer än en kvart där, innan det plockades bort av moderatorn och grundaren som sedan skrev.
"NU är det bekräftat att det var AP crew som ringde."

Därefter så försöker man desperat dölja sanningen med att:

Vi vill inte ha fler inlägg i tråden av medlemmar. Framkommer det något nytt eller om tråden behöver aktualiseras så uppdateras tråden av crew.

Här snackar vi inte toppstyrning, utan oärlig fanatisk Talibansk fundementalism enligt min mening.

Komiskt att den uppringda moderatorn och medarbetaren ser telefonsamtalet som ett hot.
Det är ju ett löfte snarare.
Om han nu ser det som ett hot, hur skulle han anmäla hotet?
Ska han ringa polisen och säga: -"En man ringde och hotade att polisanmäla mig, så nu vill jag polisanmäla att jag blivit hotad att bli polisanmäld". Eller nått i den stilen.
Telefonsamtalet var tyvärr en absolut nödvändighet för att skydda Autopowers hemsida från jäkelskap och spammning mm mm, sedan att det råkade bli sent en kväll var hel i hållet beroende på ”missbrukaren”.
Möjligen kunde vi ringt till hans arbetetsplats , där samma verksamhet har pågått under arbetstid, men att en familjeförsörjare med små barn skulle riskera förlora jobbet vill vi inte medverka till i nuläget.
Han har dock hållit på sedan oktober månad med detta och nu fick det vara nog, iom telefonsamtalet tog det också ett slut förhoppningsvis.

Det har förövrigt hänt en gång för många år sedan,när en antagonist lade ned halva sin arbetstid på att försöka göra intrång på AP, han fick sparken på stående fot.

Jag vill också återknyta till ett av mina blogginlägg som jag skrev 2009-06-06.
Då detta förmodligen är en av orsaken till att det finns personer som tar till minsta halmstrå likt en skvallerblaska för att svärta ned AP, när man dessutom inte har koll på bakgrunden och orsaken utan sedan står där med byxorna kring knäna och försöker dölja sanningen.

”2009-06-06
Jag brukar inte yttra mig när det gäller vad som diskuteras på forumet, men ibland blir man bara så trött på en del personer som bara gnäller hela tiden och ställer till en herrans massa merjobb under långa tider, bara för man nekades i ett enhälligt beslut att inte godtas som hjälpreda i forumet bland annat.
Då ska man framhäva sin förträfflighet vara Messersmith och hur dåliga AP crew är, man spammar forumet på gamla inlägg och massrapporterar inlägg flera ggr i veckan, kommer med pekpinnar hur länge de varit felaktiga och hur dåliga vi är att följa vår egen regler.
Detta har hållit på länge väldigt länge och det känns som ett riktigt ”Pain in the ass”. Inte går det att föra en diskussion med vissa personer då de vänder allt emot en själv och enbart framhäver sin egen förträfflighet och hur dåliga AP crew är.
För övrigt är det vi som avgör vad som är fel eller rätt inte nån som satt detta i system enbart för att jävlas.
Jag vet inte vad sånt kallas, men jag tror det går åt några små gröna piller eller nått sånt.
En del har för mycket fritid ?? Vi har det INTE då stora delar av den går åt att jobba idéellt med AP.
Sådan hjälp och merjobb vill vi inte HA överhuvudtaget,
och passar inte APs utformning och sida och den hjälp man får genom forumet för att hålla sina reparationskostnader på en rimlig nivå.= Dra dit pepparn växer och låt oss arbeta ifred.
Ibland undrar man om man inte skulle vara på AP berget på skansen och bara klia sig i naveln, ganska bekymmerslöst.
Detta är min syn på saken.”

Forummoderator
26 484 Inlägg
16 februari 2010
Sushikocken skrev:
AirOne skrev:

mm skitbilar
vill inte få äppelpaj på mig men fan det är fan alltid nåt jävla fel på min, när man repat det första för 10k kommer ett nytt fel, jag vill bara inte bry mig.

Skitbilar är väl kanske att ta i, men kan hålla med om att de verkar vara lite av problembilar om inte annat. Men. Nån gång inom en väldigt snar framtid ska jag hitta mitt exemplar.
Om det så är det sista jag gör tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 februari 2010
Är förbannad av att vuxna människor uppenbarligen inte kan låta två konkurrerande märkessidor samexistera utan bråk, och detta sagt utan att på något sätt försöka peka ut den ena eller andra sidan som skyldig.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

-utan 940
1 728 Inlägg
17 februari 2010
Mina lata jobbarkompisar som aldrig byter lampor på lastbilarna eller släpen.

825 Inlägg
17 februari 2010
Fick starta datorn 4 gånger innan internet började fungera .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Sök