3560
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
6 mars 2010
Först och främst att snön vägrar försvinna, sen att jag bara får min center på logitech systemet att fungera (1 utav 6 högtalare inkls bas)

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 mars 2010
Jag blir förbannad på dammsugare som hellre voltar än följer med mig på ett normalt sätt. tongue

MVh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

blacken
6 mars 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Jag blir förbannad på dammsugare som hellre voltar än följer med mig på ett normalt sätt. tongue

MVh Tommy

Vad är det för märke på snabeldraken, Volta kanske?  tongue

595 Inlägg
6 mars 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
På folk som köper bilar med V8 och som sedan tar ur motorn för att sätta i en j%vla diesel!!!

Fail? tongue

Delta_Rebel
6 mars 2010
Trådstartare
te_wik skrev:

MVh Tommy

Hahaha det gör min hela tiden också:P förövrigt blir jag förbannad på datorn som inte vill lira med ordentligt längre

Volvoskadad
6 017 Inlägg
7 mars 2010
Förbannad och förbannad, snarare irriterad på moderatorer som låser trådar utan att skriva något själv i tråden, tycker det borde vara ett krav att de skriver varför de låser tråden. Även om det är rätt att låsa så kan man ju skriva i tråden så andra inte gör samma "misstag" när de skapar trådar. Jaja, ni fattar tongue

Jonas

Försöker iaf
12 819 Inlägg
7 mars 2010
blacken skrev:
te_wik skrev:

MVh Tommy

Vad är det för märke på snabeldraken, Volta kanske?  tongue

Nej så roligt ska vi inte ha det..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

MoffeGreven
7 mars 2010
Trådstartare
Wangstedt skrev:
Att nån idiot kom till garaget i torsdags å började bråka å härja, har sjukt ont i nacken pga det.

Kom han bara o skulle däng opp de eller? :S

998 Inlägg
8 mars 2010
min tjej.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
8 mars 2010
LordLife skrev:
min tjej.

Word!!

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

skogstokig
341 Inlägg
8 mars 2010
på ett par idioter ha gjort inbrott hos en kompis o stulit en massa grejer. o polisen gör inte ett skit.. Lata helveten säger jag bara! snart lär folket ta lagen i sina egna händer om inte polisn gör något

Sanizz
9 mars 2010
Trådstartare
Amor_Vincit_Omnia skrev:
På folk som inte skriver tillbaka när man lagt en schysst kommentar och en hög röst på deras bil. Jävla sätt asså. roll

Där det skriver jag under på.

3 182 Inlägg
9 mars 2010
att mitt 3"avgas system måste byggas om igen för 4gången då byggherren inte lyssnar på vad man seger. fruktansvärt trött på det nu.

602 Inlägg
9 mars 2010
Blir snopen varje gång tråden om Valdemarsvik träffen dör tongue

1 079 Inlägg
9 mars 2010
Blir förbannad på att man aldrig får tag i ett garage, irriterande att se folk fördärva sina garage till förråd när man själv inte har något.... Ser mörkt ut att skaffa en finbil i år med, ingen svarar på annonserna heller. aja nu har jag beklagat mig för kvällen kanske sover lite bättre då.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

317 Inlägg
10 mars 2010
Sanizz skrev:
Amor_Vincit_Omnia skrev:
På folk som inte skriver tillbaka när man lagt en schysst kommentar och en hög röst på deras bil. Jävla sätt asså. roll

Där det skriver jag under på.

jag håller med, riktigt surt är det..

Låg och slö....

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
10 mars 2010
GLT-80 skrev:
på ett par idioter ha gjort inbrott hos en kompis o stulit en massa grejer. o polisen gör inte ett skit.. Lata helveten säger jag bara! snart lär folket ta lagen i sina egna händer om inte polisn gör något

leta på dom och ge dom en jävel, du är väll polis? haha tongue

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
12 mars 2010
att den där j***a snön inte ger med sig sad nu kommer skiten från himlen igen suck.

skogstokig
341 Inlägg
12 mars 2010
Dark_Angel skrev:
GLT-80 skrev:

leta på dom och ge dom en jävel, du är väll polis? haha tongue

vet ju vilka det är:P, haha jag e inte polis. jag e snut wink mycket bättre än polisen tongue

Sök