2767
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
29 mars 2010
Att det finns små fjortisar som skriver vilken yoghurt dom tagit till frukosten och folk läser skiten och dom tjänar fett med deg på det..Avundsjuk är bara förnamnet av vad jag är..

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

100 Inlägg
30 mars 2010
AF... jag väntar på ett beslut för att få en efterlängtad praktik , men skulle d  varit jag som skulle inkommit me ett papper å det tar sådan här lång tid då hade jag varit utan pengar för länge sedan sad

3 182 Inlägg
30 mars 2010
idioterna på sbab, fattar inte att en bank kan vara så jävla tröga. 3gånger har dom skickat helt fel papper och uppgifter allt dom seger när man ringer stämmer aldrig. fan att det ska va så nära innan vi ska flytta annars hade jag bett dom o dra åt helvete.

502 Inlägg
30 mars 2010
Att mobilen krånglar..

7 120 Inlägg
30 mars 2010
Att hjulen tar i skärmkanterna sad

66 Inlägg
30 mars 2010
http://ttela.se/start/vanersborg/1.7769 … seriekrock

Det gör mig sur. Jag och min bil längst bak. SÄMST!!

930 Inlägg
30 mars 2010
Att ljudet baara krånglar i bilen!! sad

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

455 Inlägg
30 mars 2010
att folk som säger att dom ska ha saker sedan ångrar dom sig när allt är klart! blir så jävla sne!!!!!

>syns man inte finns man inte<

118 Inlägg
30 mars 2010
Att folk röstar 1:or & 2:or men inte motiverar varför..
Senast redigerat av FredrikGrans (31 mars 2010)

allt är till salu för rätt pris..

?
1 038 Inlägg
31 mars 2010
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6878888.ab

En pundare dödade en väktare för lite oxfilé för några årsen i sthlm, en annan pundare dödare en gammal tant för att dem tutade, va faan är världen på väg, hoppas dem får tag i den jäveln pundaren eller utlänningen och skickar hem och få sitta av straffet i sitt land, men innan dem skickar hem fanstyget låt denna sitta på en stol på torget så man får slänga sten på den faan.
Senast redigerat av GTi-R_Danne (31 mars 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Administratör
2 981 Inlägg
31 mars 2010
Men hur vet vi att pundaren är en utlänning?

En kopp av den svarta såsen...

?
1 038 Inlägg
31 mars 2010
Goffen skrev:
Men hur vet vi att pundaren är en utlänning?

Det vet vi inte till 100% men ja kan bara tala för mig själv å vad ja tror, men är de inte en pundare så är de en utlänning eller kanske både och, vilket får tiden utvisa då han lär torska förr eller senare.

Mvh Danne

Musiker
472 Inlägg
31 mars 2010
Vad som gör mig förbannad?

Folk som utgår ifrån att alla pundare och våldsbrottslingar är utlänningar!

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

?
1 038 Inlägg
31 mars 2010
Ras_J skrev:
Vad som gör mig förbannad?

Folk som utgår ifrån att alla pundare och våldsbrottslingar är utlänningar!

Japp å den idioten som döda en 78årig tant representerar ju alla sveriges våldbrottslingar eller?

Mvh Danne

Musiker
472 Inlägg
31 mars 2010
GTi-R_Danne skrev:
idioten som döda en 78årig tant representerar ju alla sveriges våldbrottslingar eller?

OK då! Vad vet jag, du kanske bevittnade händelsen... roll

Får hålla med dig om att folk bara blir råare och råare!
Kungsgatan i Uddevalla är enl. polisen den farligaste platsen i hela Västra Götaland och det är nog ett under att jag inte blivit ihjälslagen än, för jag står fan inte bara och ser på när något händer, vilket de flesta andra verkar göra...
De misshandelsfall jag lyckats avbryta har i regel varit fulla medelsvensson som misshandlat sina kvinnor på öppen gata utan att NÅGON gjort något åt saken!
Senast redigerat av Ras_J (31 mars 2010)

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

?
1 038 Inlägg
31 mars 2010
Ras_J skrev:
GTi-R_Danne skrev:
idioten som döda en 78årig tant representerar ju alla sveriges våldbrottslingar eller?

OK då! Vad vet jag, du kanske bevittnade händelsen... roll

Får hålla med dig om att folk bara blir råare och råare!
Kungsgatan i Uddevalla är enl. polisen den farligaste platsen i hela Västra Götaland och det är nog ett under att jag inte blivit ihjälslagen än, för jag står fan inte bara och ser på när något händer, vilket de flesta andra verkar göra...
De misshandelsfall jag lyckats avbryta har i regel varit fulla medelsvensson som misshandlat sina kvinnor på öppen gata utan att NÅGON gjort något åt saken!

Hade ja bevittnat hade ja inte suttit här nu.

Jo man blir väl lite skadad av att ha bott i Slöddertälje 6år och just detta beteende säger mig att de är just en utlänning/invandrare men även solen har sina fläckar

Mvh Danne

35 Inlägg
31 mars 2010
att jag inte har pengar till elmia sad

Maskinförare
1 163 Inlägg
1 april 2010
Att folks respekt för varandra verkar ha tagit låååååång semester någon annanstans.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
1 april 2010
Det åskade och blixtrade imorse!!! Kan inte annat än bli förbannad på det här konstiga vädret... Först är det en riktig vargavinter med sjukt mycke snö och grymt kallt. Sen blir det åskväder i början av april medans snön fortfarande finns kvar. Vad kommer härnäst???  mad 

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
1 april 2010
Norton Antivirus som HELA JÄVLA FÖRBANNADE tiden kommer upp på jobb-datorn som har det förbannade jävla operativsystmet "Windows" jävla pissgrejer...

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Sök