att alla stulna / sönderslagna bilar hamnar på våran parkering..... 4e bilen nu och Polisen / håll sverige rent / kommunen vägrar flytta på den för att den står på våran mark=vårat problem, Vi har kontaktat ägaren som säger att det inte är hans....
Kommer nog sluta med att vi drar bilen med hjälp av en annan bil ut på gångbanan / vägen för då är polisen + bärgare där illa kvickt...
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Att fastighetsägaren bara byter ut lösa golvbitar och inte hela golvet.......(fuktskada) Snåla j*vel....halva golvet är helt vågigt men bara på 3 ställen det spruckit, så dem byter bara det spruckna
Att jag aldrig kommer i säng i tid, har precis setat över tiden jag bör gå upp för att komma i tid till jobbet... helvetes j'vla, bara att pallra sig iväg nu då...hej...
Danskjävlar igen.... Denna gången påstår någon dansk att en av mina bilar har varit med i en olycka i danmark. Det roliga är att den bilen var trasig och inte gick att köra det datumet dem säger olyckan var, dessutom så stog den i garaget här hemma. Man blir så trött ibland.....