2458
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

4 506 Inlägg
20 april 2010
Bristen på jobb/vettiga jobb.

Kan du andas kan du dö.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 april 2010
Valptänder, bebisen de sitter fast i är otroligt söt men tänderna är inte att leka med...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 april 2010
att den FUCKING piss helvetes skit bokningen över internet rövsmör bilpissprovningen stänger 24.00 när jag skall boka tid, då jag skall ta ut min bil imorgon, jävligt kul. Det värsta är att jag hittade EN tid i Helsingborg där jag bor på första sökningen kl 16.00 torsdag, söker en gång till på senare tid and its gone...

Hittade en tid i halmstad som jag tänkte boka men då stänger pisset ner sin egen röv.

För att citera... If the gods havent pissed on me enought for one day, BUT NO ! Lets add shit to the piss lets poor it in his mouth !

Det stör mig så in i helvete mkt fuck bilprovningen och fuck deras fula stationer och blir mina däck underkända så skall jag bygga en chaos space marine Dreadnought från Warhammer 40K  och skjuta hellfire missiler och tillkalla kaosgudarna på deras eländiga och miserabla liv.
PIIIISSSSSS !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 468 Inlägg
21 april 2010
att det snöar i norrköping igen!!!!!!

194 Inlägg
21 april 2010
att busschafförer utnyttjar sin förkörsrätt på ett sånt sätt att de nästan krockar med folk.
Va 15 cm ifrån igår.

Musiker
472 Inlägg
21 april 2010
Crl skrev:
att busschafförer utnyttjar sin förkörsrätt på ett sånt sätt att de nästan krockar med folk.
Va 15 cm ifrån igår.

Ja, det finns bussförare som missbrukar den rättigheten ordentligt! De blinkar när man nästan är bredvid dem och kastar sig ut så man får ställa sig på framhjulen! Illa!!!

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 april 2010
Att bromsbeläggen fram till audin kostar nästan 1000kr :S Då är det iofs Ferodo men det är de enda som finns att få tag i här.. å de har ja inte riktigt lust att lägga ut.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

375 Inlägg
21 april 2010
Att telefonen ringde så hunden snodde min middag.....

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
21 april 2010
Att mina hjul är 2veckor försenade och man bara för nya löften hela tiden!...

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Audi frälst
102 Inlägg
21 april 2010
Att jag inte fått mina grejer från dahlbäck racing sad ä två veckor sen jag bekräfta orderna och har fortfarande inte fått grejerna sad

Four rings to rule ´em all
vorsprung durch technik

Bärs!
3 456 Inlägg
21 april 2010
SatansWrath skrev:
Det stör mig så in i helvete mkt fuck bilprovningen och fuck deras fula stationer och blir mina däck underkända så skall jag bygga en chaos space marine Dreadnought från Warhammer 40K  och skjuta hellfire missiler och tillkalla kaosgudarna på deras eländiga och miserabla liv.

lol

Garaget.org peakade 2008.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 april 2010
Att mitt nya bokade garage som jag betalar 450kr i månaden för förmodligen kommer repa bilen innan någon med jantelagen och ungvänster död åt de med fina bilar horunge gör det. Seriöst hur kan man göra garage som är trångare än Rocco i en oskuld, det borde man ta upp på mythbusters

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Fredds
21 april 2010
Trådstartare
Pierre_r skrev:
Skoda och deras fantastiska ideer om vad för bultar man ska använda till bromscylindrar.
Här ska det inte vara vanliga bultar med 6kantsskalle, nej här ska vi använda insex skalle istället.....
helt omöjliga att lossa efter ett par vintrar och det räcker man visar insex nycklen för dem så blir dem runda....

Hahahaha xD:lol:

375 Inlägg
22 april 2010
Förbannad för att jag höll på att smälla innan idag. En dum jävla danskjävel skulle tvunget köra om trots att jag kom mötandes på 90 väg. DÖD åt alla jävla omkörningsidioter. Bränn dom jävlarna på bål!!

MoffeGreven
22 april 2010
Trådstartare
Förbannad på att man inte hitta satans skjutmåttet! Hitta den ju ingenstans då man behöver den.

375 Inlägg
22 april 2010
MoffeGreven skrev:
Förbannad på att man inte hitta satans skjutmåttet! Hitta den ju ingenstans då man behöver den.

Kolla i bakfickan  smile

400 Inlägg
22 april 2010
Det som gör mig förbannad just nu är att det finns bara massa sjuka tjejer här i nyköping.  inte en enda jävla seriös jävel men men ska ändå flytta från nyköping till någon annan ort som man inte känner någon så man kan lära känna och träffa nytt folk bil galna och glada wink

Zerox

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
22 april 2010
Det eviga tjatet om vad som är olagligt vs lagligt i frågan om solfilm på FRAMDÖRRAR/VINDRUTA
Senast redigerat av SOLFILM (22 april 2010)

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

602 Inlägg
23 april 2010
tsdi skrev:

jadu de vet ja allt om hmm min jävla sponsor skulle skicka mina hjul för 2 mån sen hmm o inte fan har ja fått några ännu:/man blir så sur särskild om man behöver åka med grymt slitna däck o orginalfälgar till träffarna.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 april 2010
Volvo-lollungen skrev:
tsdi skrev:

jadu de vet ja allt om hmm min jävla sponsor skulle skicka mina hjul för 2 mån sen hmm o inte fan har ja fått några ännu:/man blir så sur särskild om man behöver åka med grymt slitna däck o orginalfälgar till träffarna.

Hehe ja det suger! Jag kör en liten fälg firma och då är 2 veckor rätt mycket när man har 20kunder som ringer varje dag å undrar vad i helvete som händer =P Förlorade typ 10kunder på förseningen =/

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Sök