2314
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Ung & dum
57 Inlägg
19 maj 2010
AirOne skrev:
Simopparn skrev:
Blir mest förbannad på allt jävla skitfolk det finns i Östersund där jag bor.. Men, de gör de väl lite överallt antar jag. Men just därför att den här stan är så liten så reagerar man extra mycket.

Känner igen det där.
Östersund är ibland alldeles för litet, och ibland vice verca.
Ibland är det alldeles för stort.

Exakt! Jag tror att det är väldigt många här i Jämtlands enda stad som tycker lite likadant.

Enda gången jag backar är när jag tar sats.

4 637 Inlägg
19 maj 2010
Att ingen vill köpa 142:an och så är jag förbannad på huvudvärken.

Fiskförädlare
108 Inlägg
19 maj 2010
att vi kankse måste ta bort vår underbara hund som vi haft sen ja var liten sad
och att de inte finns en enda veterinär i närheten som har öppet eller tid att ta emot an stackars gammal hund sad *snyft*

Ung & dum
57 Inlägg
19 maj 2010
lillskott: Sånt är skit hemskt. Hundar är ju människans bästa vän..

Enda gången jag backar är när jag tar sats.

Fiskförädlare
108 Inlägg
19 maj 2010
Simopparn skrev:

ja dom är ju de sad
man kan endast hoppas att de går bra i morrn....

Allmänt envis
12 512 Inlägg
19 maj 2010
lillskott skrev:
Simopparn skrev:

ja dom är ju de sad

Håller tummarna för er, men finns det ingen veterinär inom en lite större område, tex. ni sätter er i bilen över kvällen? Blev själv av med min hund i julas, och tiden innan den får vård gör en väldigt stor skillnad. Körde ner till Helsingborg bara någon timme efter att ha märkt att något var fel, tyvärr hade denna sjukdom rusat i kroppen i flera veckor innan det märktes på henne. 

Det varierar visserligen lite beroende på vad felet är, allt är inte hjälpt av att behandlas i tid. Men jag kan verkligen rekommendera att ni söker vård så fort som möjligt, som sagt om ni kör en längre sträcka? Om ni försöker få tag på en veterinär utanför tjänst? Eller kanske en Distriktsveterinär?

Lycka till! smile
Senast redigerat av Rquired (19 maj 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Fiskförädlare
108 Inlägg
19 maj 2010
Rquired skrev:
lillskott skrev:
Simopparn skrev:

ja dom är ju de sad

Håller tummarna för er, men finns det ingen veterinär inom en lite större område, tex. ni sätter er i bilen över kvällen? Blev själv av med min hund i julas, och tiden innan den får vård gör en väldigt stor skillnad. Körde ner till Helsingborg bara någon timme efter att ha märkt att något var fel, tyvärr hade denna sjukdom rusat i kroppen i flera veckor innan det märktes på henne. 

Det varierar visserligen lite beroende på vad felet är, allt är inte hjälpt av att behandlas i tid. Men jag kan verkligen rekommendera att ni söker vård så fort som möjligt, som sagt om ni kör en längre sträcka? Om ni försöker få tag på en veterinär utanför tjänst? Eller kanske en Distriktsveterinär?

Lycka till! smile

tack håller tummarna med smile
nja dom har snackat med vetrinär å dom trodde de inte var så bråskande, å tyvärr har vi inte resurserna å åka typ 30 mil sad
men tack för den positiva energin iaf smile

1 722 Inlägg
19 maj 2010
nå det ringde en kille idag med dolt nummer ,hörde inte ett enda ord vad han sa... borde bara ha sagt nej förståss ... men men hmm

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

BMW ///M3
404 Inlägg
20 maj 2010
att jag inte får ut mina pengar från banken så jag kan dra och köpa bilen jag ska ha sad

RBejbi
21 maj 2010
Trådstartare
Att jag va klantig nog å glömma mitt UL-set i stan nu när man äntligen är ute på landet å har planerat att inviga den nya båten imorgon med en rejäl dag på sjön.. sad

Å sen är det sisådär kul att det åskar från alla håll å kanter här nu, tur att den inte är riktig nära bara.. Åskan är inte min favvis precis.. hmm

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
21 maj 2010
På att pumpen i vattenbrunnen har pajjat, så nu kommer vi inte ha en droppe vatten i huset på hela helgen....
Verkligen SKITKUL.

825 Inlägg
21 maj 2010
Missade fota denna lastbilen idag igen: http://www.lastbilar.dk/foton/8254.jpg
Sen är det mycket väsen utanför fönstret också

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

2 Inlägg
21 maj 2010
Just nu är jag förbannad på att polarna drog ut och fiskade utan att fråga om jag ville med. Dessutom så hade vi snackat om det i veckan men så tog dom med sig en annan som inte änns skulle fiska...

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
21 maj 2010
Att jag tappa lipgripen i vattnet när jag skulle landa ena gäddan vi fick förut.. och sen att åran gick sönder....

251 Inlägg
22 maj 2010
Att det sitter en MUPPDOMARE i speedway gp. En polsk förare sveper benet på Andreas Jonsson och det är svensken blir utesluten. Blir man förvånad när det är en POLSK domare *SUUUUCK*
Jag förstår Andreas frustration.
Skoj att Z fick gå till final iaf.
Senast redigerat av Crille77 (22 maj 2010)

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

12 Inlägg
22 maj 2010
Fy fan för barn ibland!

Kastat grus på hela min bil ida!sad

602 Inlägg
22 maj 2010
att komunerna inte kan hålla vägarna i bra skick hmm fåt massa stenskott i bilen idag sad

3 182 Inlägg
23 maj 2010
har skit i ögat som inte går att få ut vilket suger för nu kan jag inte sova.

Slav
1 454 Inlägg
23 maj 2010
Vädret och att jag är utan bil sad

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

7 100 Inlägg
25 maj 2010
att bilen dog igår,och ja har ingen anning va de är för fel........
sen så har jag typ ingen röst,halsen är förstörd och så har jag asont i huvudet!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök