2937
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

825 Inlägg
5 juni 2010
Att alla hotell i Jönköping verkar fullbokade den 27-29 Augusti när man ska på lastbilsmässa , blir väl till att missa den också . Inte kul alls när man har planerat det länge

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Supraman
2 300 Inlägg
5 juni 2010
Att folk inte fattar att vissa saker skämtar man inte om.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

HEAVY METAL
765 Inlägg
6 juni 2010
Riktigt sne över att min yngsta dotter har tagit för vana att vakna och vägra somna om strax FÖRE 05:00 VARENDA förbannade morgon..!!! Sömnbrist delux! Gäsp!

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

446 Inlägg
6 juni 2010
att nya kopplingen inte är ett dugg lika den gammla!!!

1 534 Inlägg
6 juni 2010
att ingen firar nationaldagen som dem borde...

?
1 038 Inlägg
9 juni 2010
Iam2fast4U skrev:

Hur kommer det sig då, ingen vill väl bli tagen för rasist!

Å som vanligt är det polisen som orsakar dessa upplopp, och va faan ska gamlingar göra ute kl 01 på natten, skyll er själva.

Strax före klockan ett gick polisens kravallstyrka in. Plötsligt började ett tjugotal poliser vråla för full hals och rusade nerför gatan. En grupp människor måste springa för allt vad benen bar. Flera var äldre och en kvinna tappade en tavla i marken så att den gick sönder

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7267475.ab

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 juni 2010
Att min överklagan om spärrtid avslogs så jag är ännu fem månader utan körkort hmm

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sanizz
9 juni 2010
Trådstartare
Det som gör mig förbannad är helt seriöst när folk säger att man är rasist för att man firar sin nationaldag. Har bara hört svenskar själva gnälla. Har inte hört ifrån någon utlänning som hävdat detta (om inte någon ghetto kille) och jag är det själv trots att jag känner mig svensk och vill fira nationaldagen. Jag själv tror att dom flesta inte firar pga av att det inte finns någon tradition att fira den. Jag och många andra UTLÄNNINGAR hade tyckt att det vore båda bra och roligt att fira den så varför inte skapa traditioner?

Detta har blivit så grymt förstorat ifrån medias sida. Det känns som att "alla" tycker man är rasister för man firar nationaldagen. Vilka alla? Några bråkstaka ungar från rinkeby? helt seriöst vem fan bryr sig om dom?

Ingvarsson
52 Inlägg
9 juni 2010
När man har godis i munnen och hostar. Fan va jobbigt det är :@ blir ju godis på hela skärmen och i halva rummet om man inte hinner dra fram armen och hosta i ist. Fan va sur man kan bli.... Ha de gött   8-D

1 517 Inlägg
9 juni 2010
när folket bara snackar dynga hit o dit smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
9 juni 2010
att det small till i nacken när jag träna förut.. och nu vill den inte de jag vill

RBejbi
10 juni 2010
Trådstartare
Är väl inte förbannad, men lite irriterad och konfunderad över hur det nya sättet att svara på kommentarer funkar..

Man ser ju inte att personen vars foto man har kommenterat, har svarat på kommentaren man skrev.. =/

Synd tycker jag...

?
1 038 Inlägg
11 juni 2010
Att min överklagan till transportstyrelsen tar 6-7v mad

Mvh Danne

Slav
1 454 Inlägg
11 juni 2010
Ingvarsson skrev:
När man har godis i munnen och hostar. Fan va jobbigt det är :@ blir ju godis på hela skärmen och i halva rummet om man inte hinner dra fram armen och hosta i ist. Fan va sur man kan bli.... Ha de gött   8-D

Du verkar ha ett jobbigt liv om det är det som gör dej förbannad just nu. tänk om alla hade det lika big_smile var fridfull världen hade varit smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

112 Inlägg
11 juni 2010
Vädret inge kul nu när man ska ned till Bugrun!

Fast det skulle bli bättre till i morgon och söndag!

Please be patient, monkey learning to drive!

Roos
11 juni 2010
Trådstartare
Säger samma som ovan.. vädret.

Muttley
11 juni 2010
Trådstartare
GTi-R_Danne skrev:
Iam2fast4U skrev:

Å som vanligt är det polisen som orsakar dessa upplopp, och va faan ska gamlingar göra ute kl 01 på natten, skyll er själva.

Strax före klockan ett gick polisens kravallstyrka in. Plötsligt började ett tjugotal poliser vråla för full hals och rusade nerför gatan. En grupp människor måste springa för allt vad benen bar. Flera var äldre och en kvinna tappade en tavla i marken så att den gick sönder

Lite ironiskt vad i helvete går man och bär runt på en tavla kl 0100 för?.

Ser inte att polisen var problemet.
Ungjävlarna har själva ställt till det. Nån unge gjorde nått uttalande i radion och de var inte ens sammanhängande. De förstör för sig själva ju.

?
1 038 Inlägg
11 juni 2010
tkd_rille skrev:
GTi-R_Danne skrev:
Iam2fast4U skrev:

Lite ironiskt vad i helvete går man och bär runt på en tavla kl 0100 för?.

Ser inte att polisen var problemet.
Ungjävlarna har själva ställt till det. Nån unge gjorde nått uttalande i radion och de var inte ens sammanhängande. De förstör för sig själva ju.

Ser bara 2 orsaker att man springer runt med en talva mitt i natten, jävligt värdeful och rädd att få den stulen eller så har man snott den själv roll

Japp, polisen kanske skulle kommit ut med "AINA" bilen istället  big_smile

Sen de där med att dem hindrar brandkåren, låt skiten brinna nästa gång.
Senast redigerat av GTi-R_Danne (11 juni 2010)

Mvh Danne

177 Inlägg
11 juni 2010
ja är förbannad på 1. min flickvän 2. att mormins läkarresult om hon har godartad cancer eller elakartad cancer ska ta sån jävla tid!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg

Sök