2257
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

1 298 Inlägg
6 september 2010
Valreklam på radion samt att de rödgröna bara förmår att prata om allt dåligt nuvarande regeringen gjort istället för att komma med några vettiga argument.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Forummoderator
26 474 Inlägg
6 september 2010
chrillzter skrev:
Valreklam på radion samt att de rödgröna bara förmår att prata om allt dåligt nuvarande regeringen gjort istället för att komma med några vettiga argument.

..för det gör inte Babyface..jagmenar Reinfeldt..om de röda?

Ontopic: jag blir förbannad på detta val över huvudtaget. Lovar hit och dit...myass!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 298 Inlägg
6 september 2010
AirOne skrev:
chrillzter skrev:

..för det gör inte Babyface..jagmenar Reinfeldt..om de röda?

Ontopic: jag blir förbannad på detta val över huvudtaget. Lovar hit och dit...myass!

Nja, jag anser att Reinfeldt och hans allians brukar ägna sig mest åt argument istället för att gå till attack mot andra partier. Men jag har väl inte bäst koll i världen och håller du inte med så ska jag låta det vara osagt.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
i övrigt värdelös.
613 Inlägg
6 september 2010
att jag inte är gjord av energi

246 Inlägg
6 september 2010
Att jag blästrade utan andningsskydd idag. Smartare saker har man ju gjort.

Människor med smak kör bilar med flak!

MoffeGreven
6 september 2010
Trådstartare
Att man ska behöva vara bakis 2 dagar, självförvållat men.

3 dagar..
Senast redigerat av MoffeGreven (7 september 2010)

Forummoderator
26 474 Inlägg
7 september 2010
..nog för att man har rätt att säga vad man vill i Sverige..men nu börjar jag bli less på kommentaren ".."Vi normala arbetande får bekosta lathet och utanförskap.."

KOM MED NÅT NYTT!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Supraman
2 300 Inlägg
7 september 2010
Att de finns idioter som inte fixar att köra på 2+1 väg utan att utsätta andra för fara.

Hade ett pucko i en slö audi framför mig, jag låg bakom han hela tiden och de lunkade väl på.
Han körde om och jag körde om dom vi passerade men sen flyer nått dumt i han när vägen håller på att gå ihop.
Då har idioten gett sig fan på att trycka sig förbi en stackare som i princip håller på att bli avprejad.
Killen flyttar på sig tillräckligt för att inte bli påkörd och idioten nitar när han kommer på att han inte kommer förbi och att de kanske va dumt gjort.
Han hade nog problem för de luktade svets och bromsar.

E lite lagom trött på idioter som håller på så.
Sen så trodde han säkert att jag ville racea med han och sånt e jag bara så trött på.
Bara för att man håller ett högre tempo än någon annan så betyder inte de att man vill racea.
Suck säger jag bara.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

RBejbi
7 september 2010
Trådstartare
Hur tänker man när man frivilligt ger sig in i ett beroende..? Tänker man alls?!

Trevlig framtid man bygger för sig själv asså..

Använd huvudet ffs..!

825 Inlägg
7 september 2010
Att det ska kosta 600 kr att få åka med i en Camaro Cup bil på lördagens Muscle Cars on Track på Ring Knutstorp . Så det blir nog inget av det .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

711 Inlägg
9 september 2010
Mer irriterad än förbannad,men det är komiskt att
ett paket som är skickat från hong-kong i måndagskväll kommer före ett annat paket som postades
på tisdagen i stockholm som ska till mig.

224 Inlägg
9 september 2010
jimbon skrev:
ett paket som är skickat från hong-kong i måndagskväll kommer före ett annat paket som postades

Det var säkert billigare frakt från H-K oxså roll
Senast redigerat av tpdabster (9 september 2010)

1 468 Inlägg
9 september 2010
att min sons mor inte vill hans bästa och att hon verkligen inte älskar honom med tanke på att han e 4 år o fortfarande använder vagn o super hemma o har fyllefester när han ska försöka sova. han har fått snusa för det vet han tydligt vad det är o hur det smakar. o hon röker brevid honom trots att han fått medicin till sina lungor. NÖTTER DET FINNS!!

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
10 september 2010
Leo86 skrev:
att min sons mor inte vill hans bästa och att hon verkligen inte älskar honom med tanke på att han e 4 år o fortfarande använder vagn o super hemma o har fyllefester när han ska försöka sova. han har fått snusa för det vet han tydligt vad det är o hur det smakar. o hon röker brevid honom trots att han fått medicin till sina lungor. NÖTTER DET FINNS!!

hade blivit pissförbanad över henne om ja nu haft ett barn tillsamans med henne hade gjort allt för lillkillen skulle ha de bra.

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

711 Inlägg
10 september 2010
tpdabster skrev:
jimbon skrev:

Det var säkert billigare frakt från H-K oxså roll

Ja den var dyrare,men det skiljer ett par hundra mil också.
Typ 840mil roll
Senast redigerat av jimbon (10 september 2010)

1 517 Inlägg
10 september 2010
att man är så förbanad förkyld...

&#9602; &#9603; &#9605; &#9606; &#9607; &#9609; 100%

Random
480 Inlägg
10 september 2010
Att skit routern inte kan hålla mer än ett år -.- För 1200kr så borde den fan hålla.

246 Inlägg
10 september 2010
Att mitt knä gick ur led idag.

Människor med smak kör bilar med flak!

Svetsare
3 150 Inlägg
10 september 2010
HighVoltage skrev:
Att mitt knä gick ur led idag.

Hänt mig med några gånger  hmm    Dock inte hänt på några år   *peppar*Peppar*

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Sök