2169
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
17 september 2010
Att garaget har blivit en riktig skitsida.. På bara ett år har den gått från att vara en sida man var tvungen att gå in på ett par ggr per dag. Men nu loggar man kanske in nån gång i veckan. Ingen "orkar" skiva några roliga trådar längre då man vet att det kommer komma nån troll-jägare å låsa tråden innan man hunnit släppa handen från ballen. Ahhhhhhhhh fuck tom Firetraxx har ju blivit, hmmm trevlig e väl inte rätt ord men jävligt mkt mesigare i sina svar.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

DFFL
9 020 Inlägg
17 september 2010
baca skrev:
...Ahhhhhhhhh fuck tom Firetraxx har ju blivit, hmmm trevlig e väl inte rätt ord men jävligt mkt mesigare i sina svar.

Annars blir jag ju avstängd hela tiden (Antagligen för alltid) och jag är för lat för att skapa en ny användare.

Men ja, bra mycket mesigare...
Senast redigerat av FireTraXX (17 september 2010)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Svetsare
3 150 Inlägg
17 september 2010
Startspärrar gör mig jääääävligt förbannad just nu!  madmad

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 808 Inlägg
18 september 2010
Oseriösa tradera försäljare tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

317 Inlägg
19 september 2010
När man kommenterar någons fordon och undrar något om tex lack, bodykit, smådetaljer mm, och sen inte  får svar på sin fråga även om personen/ägaren som man har ställt frågan till sett kommentaren, och min tanke var först att man kanske får svaret senare då personen kanske inte har tid att svara för tillfället.. men nej, något svar dyker då aldrig upp...
Senast redigerat av Wickedsick (19 september 2010)

Låg och slö....

825 Inlägg
19 september 2010
Att vallokalen var överfylld med folk idag så det blev tyvärr ingen röstning .sad

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

1 168 Inlägg
19 september 2010
alla jävla volvo740sluskar som ska va käftiga till 1000 och va ballast och sen snacka skit öppet om en på facebook, och sen vågar knappt kolla en i ögonen när man ser dom på maxi.
och ingen ekonomi till att flytta!

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
19 september 2010
jimmzzan skrev:
alla jävla volvo740sluskar som ska va käftiga till 1000 och va ballast och sen snacka skit öppet om en på facebook, och sen vågar knappt kolla en i ögonen när man ser dom på maxi.
och ingen ekonomi till att flytta!

SÅ SANT SÅ fast alla är så här snackar skit bakom ryggen men ingen vågar stå upp roll

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

5 151 Inlägg
19 september 2010
att ja va så dum å skulle tvinga fast biltema blinkersen på mercan fast den inte ville.. kunde ha kolla varför den inte ville fastna innan ja försökte övertala den med en "lättare" bank högernäven. 2 djupa 4cm långa skärsår i tummmuskeln å ett 2cm lång å djupt sår i ett finger :s att ja aldrig lär mig:P

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
19 september 2010
mb_pucken skrev:
att ja va så dum å skulle tvinga fast biltema blinkersen på mercan fast den inte ville.. kunde ha kolla varför den inte ville fastna innan ja försökte övertala den med en "lättare" bank högernäven. 2 djupa 4cm långa skärsår i tummmuskeln å ett 2cm lång å djupt sår i ett finger :s att ja aldrig lär mig:P

den hårda skolan är ibland den bästa! wink

DFFL
9 020 Inlägg
19 september 2010
mb_pucken skrev:

Man har inga muskler i fingrarna. smile
Senor däremot.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

31 Inlägg
22 september 2010
Att man tar ett lån köper en bil, bilen pajar rejält, dagen efter har man ett bråk med tjejen vilket lede till att hon gjorde slut, jag är nog mest förbannad på mig själv, snacka om att allt går bra nu.

31 Inlägg
22 september 2010
Glömde säga att mina andra två bilar inte är helt friska heller, orka inte ta tag i det just nu heller, och för att göra det lite värre så är jag pank.

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
22 september 2010
Att förra ägaren av min bil satte i fel packning till turbon så min bil kan spontant börja brinna när man kör...

Icke gående Hellaflush wannabe
287 Inlägg
Sanizz
24 september 2010
Trådstartare
Att det ska regna imorgon sad ÅÅÅH

Slav
1 454 Inlägg
24 september 2010
folk som räknar baklänges, typ säger "om typ 30 - 20 minuter"

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 september 2010
Henka_ skrev:
folk som räknar baklänges, typ säger "om typ 30 - 20 minuter"

Klaga, värre är när dom säger 15 minuter en kvart. hmm
Senast redigerat av Memme (24 september 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
24 september 2010
Rquired skrev:
tsdi skrev:
AirOne skrev:

Då får du hålla på läääääänge..

Haha ja det är ju tyvärr så! sad

Erbjuder mig att hjälpa till tills vi stött på misslyckandet som backat på och skrapat upp vänster fram på min röde bil. Bilstackarn var fri från märken fram tills i onsdags hmm

ja världen är full av idioter hmm
ja e osså förbanad på MIN JÄVLA GENERATOR SOM EJ LADDAR! kommer slå sönder duetten med klubba snart :mad haha får dra till stan o köpa ny o ch ny startmotorn innan ja har ihjäl nån o bilen smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

825 Inlägg
25 september 2010
Att tvn slogs ut i åskvädret i går kväll . Bilden är helt korning , får hoppas det är en central antenn så dom kan fixa det . Tråkigt om man ska vara utan tv hela helgen .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Sök