1656
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

4 637 Inlägg
25 september 2010
Sanizz skrev:
Att det ska regna imorgon sad ÅÅÅH

Skulle det ha gjort här men istället var det en av de finsate dagarna på länge. Att läsa väderprognorer är det mest idiotiska man kan göra. (Men som sgt, gjorde det även jag. smile )

Och så undrar jag varför Saab kallar vissa bilar för sportcombi. blir ju töntigt istället för tufft...
Senast redigerat av EmilHammarlund (25 september 2010)

Sanizz
25 september 2010
Trådstartare
Nu får ni lugna er lite med diskutionen om SD lite. Förlåt om jag leker nån moderator nu men vill inte att min underbara tråd ska låsas smile

Peace

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
25 september 2010
att polare försöker tvinga mig att köra 1.5 mil på sin lilla "moped" till ica en lörda kvälll för att han vill ha lite godis o Burn? tror ej det roll

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Sanizz
25 september 2010
Trådstartare
EmilHammarlund skrev:
Sanizz skrev:
Att det ska regna imorgon sad ÅÅÅH

Skulle det ha gjort här men istället var det en av de finsate dagarna på länge. Att läsa väderprognorer är det mest idiotiska man kan göra. (Men som sgt, gjorde det även jag. smile )

Hahah sant så sant! Men det ger ju lite hopp om när man ser fint väder, vilket man inte gör ofta tongue

Sen är jag irriterad över att man aldriiiiiig kommer iväg med cross sad Och banan är stängd hela nästa vecka. Hoppas att jag inte deppar ihop nu hahah tongue

8 894 Inlägg
25 september 2010
§13 Vett och etikett
Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Tråd rensad

Själv är jag förbannad på mig själv som lyckas med konststycket att förstöra en Nikon D3000 efter endast 3 bilder genom att ladda in fel firmware så nu har jag tagit årets dyraste bild på kärringen och samtidigt fått ett fint bokstöd.

Fotograf på tierpidag.se

Svetsare
3 150 Inlägg
25 september 2010
Hamilton skrev:
§13 Vett och etikett
Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Tråd rensad

Själv är jag förbannad på mig själv som lyckas med konststycket att förstöra en Nikon D3000 efter endast 3 bilder genom att ladda in fel firmware så nu har jag tagit årets dyraste bild på kärringen och samtidigt fått ett fint bokstöd.

Inget som går på garantin?  hmm

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 035 Inlägg
25 september 2010
Faktaoider som folk tror

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
26 september 2010
Är detta vad ni kallar DEMOKRATI i Sverige?? Fy fan för er som går till attack mot SverigeDemo. Låt dom ha sin åsikt, ni behöver inte rösta på dom eller misshandla dom? Blir så jävla sur, likadant när SD skulle prata om sin politik på gustav i malmö. Då börja folk kasta tomater,ägg u name it!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet … 7846439.ab

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

8 894 Inlägg
26 september 2010
ZonaX skrev:
Hamilton skrev:

Inget som går på garantin?  hmm

Tyvärr inte då den är köpt begagnad och utan originalkvitto.

Fotograf på tierpidag.se

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
26 september 2010
kört av avgassystemet på jettan ytterligare en gång..

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
26 september 2010
Memme skrev:
Är detta vad ni kallar DEMOKRATI i Sverige?? Fy fan för er som går till attack mot SverigeDemo. Låt dom ha sin åsikt, ni behöver inte rösta på dom eller misshandla dom? Blir så jävla sur, likadant när SD skulle prata om sin politik på gustav i malmö. Då börja folk kasta tomater,ägg u name it!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet … 7846439.ab

Ändå gillar AB "olika" undrar om de gillar mördare också...

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

DFFL
9 020 Inlägg
26 september 2010
FIFA_11_JB_PS3-BHTPS3

Att jag som inte har Jailbreakat min PS3 måste vänta till Torsdag på Fifa 11...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 079 Inlägg
26 september 2010
Är irriterad över att det är så svårt att hitta rätt bromsskivor till min skyline, och att det bara tar tid med mailväxling. bleh aja har hela vintern på mig.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Roos
26 september 2010
Trådstartare
Batterierna i fjärrkontrollen dog så nu blir jag illa tvungen att kika på skiten Kungarna av Tylösand.
Ligger strandad med feber i sängen så orkar inte direkt hämta nya batterier heller..

Icke gående Hellaflush wannabe
287 Inlägg
26 september 2010
Roos skrev:
Batterierna i fjärrkontrollen dog så nu blir jag illa tvungen att kika på skiten Kungarna av Tylösand.
Ligger strandad med feber i sängen så orkar inte direkt hämta nya batterier heller..

Eftersom du ahr datorn till hands så stavas lösningen http://quicksilverscreen.com/ mycke nöje smile7

Själv är jag rätt förbannad på den idiot som snodde min mobiltelefon i dag och har under tiden det tog att spärra abonnemanget trakaserat alla tjejer i telefonboken med otrevliga SMS och samtal. Han va dock generös nog att erbjuda mig att få köpa tillbaka den för 2000kr... Det gör inget om den snubben dör i förtid!

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884

398 Inlägg
27 september 2010
Jag är så sjuk j-vla trött på att folk ska ta saker för givet utan att kolla upp det. för f-n ring och fråga om man sagt något osv istället för att vara en bitch. Ta reda på fakta innan du pekar ut någon!

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

1 468 Inlägg
27 september 2010
att oab1966 inte blir bannad efter all skit och smutskastning på vår moderator Hamilton i onödigt startade trådar och omogna inlägg i andra trådar!
Visst. irriterande kan dessa moderator vara av olika slag. men utan dom hade INTE GORG FUNNITS ALLS!!!

Inlägg redigerat:
Personangrepp tålereras inte på garaget och den delen i inlägget är raderad.

Mvh
Hamilton

Forummoderator
26 474 Inlägg
29 september 2010
Hade tänkt gnälla över mitt problem med synen, men började kika på ett program på Tv4 om ett 9-årigt barn med den ovanliga sjukdomen som kallas för "sjöjungfrusjukdomen", dvs att hennes ben satt ihop sedan födseln, och att hon inte hade ett kön, analöppning, knappt nån tarm och i den unga åldern redan fått göra 150 ingrepp på sjukhuset..
Och..jag kände att jag inte hade rätten att klaga längre.

Jo. Blir förbannad över att det är så synd om de som inte har gjort något ont! (tex ovannämnda barn)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 035 Inlägg
29 september 2010
att alla gnäller att ja lyssnar på fel musik förlåt mig att ja ej e Politiskt korrekt ........

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

203 Inlägg
29 september 2010
Politik

Sök