2042
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

297 Inlägg
29 september 2010
alla jävla studenter som klagar på att det inte finns jobb, samtidigt som dom knappt lyfter ett finger för att söka något överhuvudtaget. och att, om dom blir erbjuden nån tjänst nånstans, tackar nej för att det är ett skitjobb :S ett skitjobb drar iaf in pengar! och värst av allt är ju dom som trots allt detta klagar som fan på att dom aldrig har råd med ngt -.-

MoffeGreven
29 september 2010
Trådstartare
Jonathan_lindgren skrev:
alla jävla studenter som klagar på att det inte finns jobb, samtidigt som dom knappt lyfter ett finger för att söka något överhuvudtaget. och att, om dom blir erbjuden nån tjänst nånstans, tackar nej för att det är ett skitjobb :S ett skitjobb drar iaf in pengar! och värst av allt är ju dom som trots allt detta klagar som fan på att dom aldrig har råd med ngt -.-

Beror på vars man bor och vilken utbildning. Där jag bor så har vi inga Industrier, den som finns ska väl läggas ner.. Chefen där ringde och fråga om jag ville ha PRAKTIK där.. Men ska på svetslicens så.

Ont: Halsbränna...

297 Inlägg
29 september 2010
MoffeGreven skrev:
Jonathan_lindgren skrev:

Beror på vars man bor och vilken utbildning. Där jag bor så har vi inga Industrier, den som finns ska väl läggas ner.. Chefen där ringde och fråga om jag ville ha PRAKTIK där.. Men ska på svetslicens så.

jojo visst, men man måste ju faktiskt inte jopbba inom det område man är utbildad för, jag är ju tex utbildad inom industri - plåt och svets inriktning, men jag vill hellre jobba med nått mer teknik/elektronik inriktat, gärna inom stereo/hemmabio. men det har inte fallit sej så bra, just nu delar jag ut tidningar, världens skitjobb, men bättre än att stå utan inkommst smile sen har vi ju en hel uppskö av industrier i arvika, så inväntar nästa intags våg (går i vågor) så ska man söka lite varstans där med.

Sleeper
3 084 Inlägg
29 september 2010
Jonathan_lindgren skrev:
MoffeGreven skrev:
Jonathan_lindgren skrev:

jojo visst, men man måste ju faktiskt inte jopbba inom det område man är utbildad för, jag är ju tex utbildad inom industri - plåt och svets inriktning, men jag vill hellre jobba med nått mer teknik/elektronik inriktat, gärna inom stereo/hemmabio. men det har inte fallit sej så bra, just nu delar jag ut tidningar, världens skitjobb, men bättre än att stå utan inkommst smile sen har vi ju en hel uppskö av industrier i arvika, så inväntar nästa intags våg (går i vågor) så ska man söka lite varstans där med.

Visst finns det jobb men man får ligga i... Det är ju till och med svårt att få jobb på donken nowadays.
Eftersom alla ungdomar tar alla skitjobb.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
29 september 2010
Jag blir av med jobbet och åker tillbaks ut i arbetslösheten igen på fredag... spelar ingen roll hur hårt man sliter, hur mycket man får gjort... och hur väl man sköter sina tider... det är ingen som anställer en ändå..

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
29 september 2010
AcesHigh666 skrev:
Jag blir av med jobbet och åker tillbaks ut i arbetslösheten igen på fredag... spelar ingen roll hur hårt man sliter, hur mycket man får gjort... och hur väl man sköter sina tider... det är ingen som anställer en ändå..

fan va drygt, lider med dig hmm

en annan sitter och tjurar över att man inte begriper ett skit av det som står i matteboken sad

Svetsare
3 150 Inlägg
29 september 2010
AcesHigh666 skrev:

Fan, lider också med dig  sad     Vet inte hur länge jag får vara kvar heller  hmm 
Mår illa av tanken att komma tillbaka till arbetslösheten, vet inte vad jag gör då.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 482 Inlägg
29 september 2010
Att dom ska Varsla på jobbet IGEN, för andra gången på 1 år. Inte för jag är direkt hotad men man blir ju ändå nojjig.

Men men, får man dojjan så får man. Då får man uppleva hur det är att vara arbetslös för första gången... vilket inte lär bli länge isåfall, klarar inte ens en månad utan deg för då hamnar man ju hos kronan :p

BLT Service
Theracords Music Label

1 354 Inlägg
4 oktober 2010
Dehär j*vla plugget... När man väl sommarjobbat/ jobbat första gången är man fast vid pengarna men man kante få dom för skolan är ivägen för mitt liv!!!!!!
Senast redigerat av Mack855 (4 oktober 2010)

Finntrollet
640 Inlägg
4 oktober 2010
sur på en idiot nere i Åsa... hoppas den fan har skickat tillbaks brorsans rc-bil nu..

Jo vars.

5 Inlägg
5 oktober 2010
Puckon som predikar politik i kyrkan. Och andra puckon som går ut därifrån när det första puckot inte håller sig på banan.
Hyr billig Disckjockey i Stocholm
Senast redigerat av ti2 (9 november 2010)

602 Inlägg
6 oktober 2010
att folk slagit in rutorna på pojkvännens bil sad så j...vla onödigt.....
och att jag därför knappt vågar ställa bilen ute pga det:(
önskar att folk fick lite vett i skallen.....

Finntrollet
640 Inlägg
6 oktober 2010
Volvo-lollungen skrev:
att folk slagit in rutorna på pojkvännens bil sad så j...vla onödigt.....
och att jag därför knappt vågar ställa bilen ute pga det:(
önskar att folk fick lite vett i skallen.....

fyfan vad trist sad

Jo vars.

MoffeGreven
6 oktober 2010
Trådstartare
Att en viss släkting (farfar) är så förbannat sjuk i huve så man har lust att syla en sten i huvet på karljäveln!

4 637 Inlägg
6 oktober 2010
ti2 skrev:
Puckon som predikar politik i kyrkan. Och andra puckon som går ut därifrån när det första puckot inte håller sig på banan.

Frågan är varför kyrkan bjöd in dem? Man bjuder ju knappast gäster för att stå och hylla demonstrationer mot dem som är bjudna?
Senast redigerat av EmilHammarlund (6 oktober 2010)

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
6 oktober 2010
att en Jä*la knapp i min duett iEJ VILL FUNKA HÅLTT PÅ I 3 TIMMAR DEN JÄ*ELN Hatar mig.............

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Försöker iaf
12 819 Inlägg
7 oktober 2010
Drfrasse skrev:
att en Jä*la knapp i min duett iEJ VILL FUNKA HÅLTT PÅ I 3 TIMMAR DEN JÄ*ELN Hatar mig.............

Vad är det för knapp?? E ju ingen avancerad elekronik i en sådan tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
7 oktober 2010
Att jag inte vann något på lottot ikväll heller. Däremot fick jag yatzy när jag och tjejen spelade tidigare ikväll, hade hellre vunnit på lotto smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sleeper
3 084 Inlägg
7 oktober 2010
Äta med mustasch!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 354 Inlägg
7 oktober 2010
ínte förbannad men generad, frustrerad och ja... nåt annat mot vår styrelse i bostadsrättsföreningen....

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Sök