jävla helvetesfolk som beställer saker som inte går att returnera, kallar en kompis osv, allt är skitbra. Bestämmer tid när de ska hämta datorn, väntar o väntar o väntar.. sen 3 h senare svarar de på telefonen och säger nej jag har ändrat mig. så står man där med grejjer för flera tusen som inte går att sälja till annan.
Jävla "hey kompis-folk", samma sak varenda gång, inte konstigt att man får olustiga åsikter om vissa grupper.
Senast redigerat av linuslinje (30 september 2009)
att datorn har fått virus och krachsat så nu får man sitta vid syrrans bärbara som tog en kvart för att öpnna sej.......
sen så är jag förbannad på danmobility.har deras den där tonningen på lyserna fram,och de står inget på sidan om dom är lagliga eller ej.de fick ja reda på igår när ja åkte fast på en flygande besiktning.tack danmobility,ge mej mina pengar tillbaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
sen så är jag förbannad på danmobility.har deras den där tonningen på lyserna fram,och de står inget på sidan om dom är lagliga eller ej.de fick ja reda på igår när ja åkte fast på en flygande besiktning.tack danmobility,ge mej mina pengar tillbaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det som gör mig förbannad är folk som skyller ifrån sig när dom själva gjort fel och inte tagit reda på allt ang laglighet på deras grejjer. Sunt förnuft saknas oftast tyvär.
vaddå skyller ifrån? vet dom att den saken inte är laglig,då skriver man ju de!!!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
det som gör mig förbannad är folk som skyller ifrån sig när dom själva gjort fel och inte tagit reda på allt ang laglighet på deras grejjer. Sunt förnuft saknas oftast tyvär.
vaddå skyller ifrån? vet dom att den saken inte är laglig,då skriver man ju de!!!
Tror dom flesta vet att toning på framljusen inte är lagligt...
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Att jag inte fick jobb i sälen i vinter!!! Betalade 6000kr för att komma på intervjun och fick ingen lön för dom 4 dagarna jag var borta så 10.000 åt helvete!!!
Att det tydligen ska vara så jävla svårt att svara på en fråga!!! Ville byta min hoj + pengar mot nån gammal blysläde (som för övrigt finns på garaget.org) han att det verkade intressant men sen inte ett ljud. Skickade ett mail och frågade om han hade bestämt sig eller om jag skulle gå vidare med ett annat byte, men nej då man kan tydligen inte svara på ett enkelt mail. *** säger jag bara, ville verkligen ha den bilen.
att mitt jävla xbox fick 3RROD efter haft det i två dagar!! förra ägaren "visste " ingenting!
Köp nytt, Xbox är ju nästan gratis.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Att jag har fem prov nu veckan och inte någon jävla lärare vill ändra för dem påstår att dem skrev in sina prov "först"
välkommen in i universitetslivet
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!