4373
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

4 005 Inlägg
30 september 2009
jävla helvetesfolk som beställer saker som inte går att returnera, kallar en kompis osv, allt är skitbra. Bestämmer tid när de ska hämta datorn, väntar o väntar o väntar.. sen 3 h senare svarar de på telefonen och säger nej jag har ändrat mig. så står man där med grejjer för flera tusen som inte går att sälja till annan.

Jävla "hey kompis-folk", samma sak varenda gång, inte konstigt att man får olustiga åsikter om vissa grupper.
Senast redigerat av linuslinje (30 september 2009)

7 100 Inlägg
1 oktober 2009
att datorn har fått virus och krachsat mad
så nu får man sitta vid syrrans bärbara som tog en kvart för att öpnna sej.......

sen så är jag förbannad på danmobility.har deras den där tonningen på lyserna fram,och de står inget på sidan om dom är lagliga eller ej.de fick ja reda på igår när ja åkte fast på en flygande besiktning.tack danmobility,ge mej mina pengar tillbaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

5 Inlägg
1 oktober 2009
Att allt för många personer stavar stereo som "sterio"! Det gör mig fan totalt galen! Helvete!

Vroom vroom!

7 100 Inlägg
1 oktober 2009
Elda skrev:
bmx skrev:
sen så är jag förbannad på danmobility.har deras den där tonningen på lyserna fram,och de står inget på sidan om dom är lagliga eller ej.de fick ja reda på igår när ja åkte fast på en flygande besiktning.tack danmobility,ge mej mina pengar tillbaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det som gör mig förbannad är folk som skyller ifrån sig när dom själva gjort fel och inte tagit reda på allt ang laglighet på deras grejjer. Sunt förnuft saknas oftast tyvär.

vaddå skyller ifrån?
vet dom att den saken inte är laglig,då skriver man ju de!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
1 oktober 2009
Subw000fer--92 skrev:
Kylan!!! sad Brrr känns ju som det är 0* på morgonen..

Vet du varför? För det är 0* på morgonen, i alla fall här big_smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Med lem
624 Inlägg
1 oktober 2009
bmx skrev:
Elda skrev:
bmx skrev:

det som gör mig förbannad är folk som skyller ifrån sig när dom själva gjort fel och inte tagit reda på allt ang laglighet på deras grejjer. Sunt förnuft saknas oftast tyvär.

vaddå skyller ifrån?
vet dom att den saken inte är laglig,då skriver man ju de!!!

Tror dom flesta vet att toning på framljusen inte är lagligt...

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

19 Inlägg
1 oktober 2009
Att jag inte fick jobb i sälen i vinter!!! Betalade 6000kr för att komma på intervjun och fick ingen lön för dom 4 dagarna jag var borta så 10.000 åt helvete!!!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
1 oktober 2009
Att det tydligen ska vara så jävla svårt att svara på en fråga!!!
Ville byta min hoj + pengar mot nån gammal blysläde (som för övrigt finns på garaget.org) han att det verkade intressant men sen inte ett ljud. Skickade ett mail och frågade om han hade bestämt sig eller om jag skulle gå vidare med ett annat byte, men nej då man kan tydligen inte svara på ett enkelt mail. *** säger jag bara, ville verkligen ha den bilen.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
2 oktober 2009
Att dagarna är för korta.. Det är nätterna med.. tongue
fan

Saab

207 Inlägg
2 oktober 2009
Att jag inte kan somna på kommando!
Det stör mig, tänk va enkelt allt vore om man kunde göra det >.<

1 380 Inlägg
2 oktober 2009
min bil ! baara problem hela tiden

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
3 oktober 2009
att tank kortet inte funkar...

Cambrant
3 oktober 2009
Trådstartare
...allt för tillfället utom att jag super som en tvättsvamp!

Pekabow i can see u
644 Inlägg
3 oktober 2009
att inte ha ngt o vara förbannad över:P

1 062 Inlägg
4 oktober 2009
Att tunnbrödsrullar i dagens läge består till hälften av grönsaker!!!!!

"You Go, we go!"

Drifting Streetrace
225 Inlägg
4 oktober 2009
att mitt jävla xbox fick 3RROD efter haft det i två dagar!! förra ägaren "visste " ingenting!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

DFFL
9 020 Inlägg
4 oktober 2009
NoBrake skrev:
att mitt jävla xbox fick 3RROD efter haft det i två dagar!! förra ägaren "visste " ingenting!

Köp nytt, Xbox är ju nästan gratis.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

10 Inlägg
4 oktober 2009
Att jag har fem prov nu veckan och inte någon jävla lärare vill ändra för dem påstår att dem skrev in sina prov "först"

Sleeper
3 084 Inlägg
4 oktober 2009
skold040 skrev:
Att jag har fem prov nu veckan och inte någon jävla lärare vill ändra för dem påstår att dem skrev in sina prov "först"

välkommen in i universitetslivet smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 814 Inlägg
4 oktober 2009
skold040 skrev:

Klaga hos någon tidning! hmm

Sök