2538
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
spotify reklamen...

Teabag appreciation club.

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2009
Snitch skrev:
spotify reklamen...

Betala då...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
FireTraXX skrev:
Snitch skrev:
spotify reklamen...

Betala då...

Vill du ha mitt kontonummer?

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2009
Snitch skrev:
FireTraXX skrev:
Snitch skrev:
spotify reklamen...

Betala då...

Till vilken nytta?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
FireTraXX skrev:
Snitch skrev:
FireTraXX skrev:

Betala då...

Till vilken nytta?

Så jag kan köpa ett premium förstås.

Tror jag äger 50 öre, det är jag också förbannad över. Men nog OT nu.

Trevlig kväll.

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2009
Folk utan pengar som gnäller på att de inte har pengar till att betala för Spotify.

Russel Crowe, Gladiator.

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
lol

45 Inlägg
26 oktober 2009
Vägverkets nya idiotterapi att sitta och sänka hastigheten på diverse vägar. Spara in lite skattepengar och LÅT BLI!

PK människor i miljöbilar (främst skambilen Prius) som kör som biltjuvar. Vad är vitsen med en miljöbil när man ändå piskar skiten ur den. Vill man köra aggresivt måste man ha en bil med väghållning och bromsar gjorda för det.

Borstat grenrör!
125 Inlägg
26 oktober 2009
Att det läckt EN LITER kylarvätska på sex dagar=Mindre pengar till en redan fattig student :'(

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
26 oktober 2009
NFD - kör med vatten då! xD

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Borstat grenrör!
125 Inlägg
26 oktober 2009
Memme skrev:
NFD - kör med vatten då! xD

Haha aa för fan! Skitbra nu när vintern kommer:D

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

Norrlänning
1 453 Inlägg
27 oktober 2009
Att jag blev uppsagd idag... så nu är bilen till salu hmm

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

MoffeGreven
27 oktober 2009
Trådstartare
Att min jävla nordea internetdosa säger att jag har fel kod fast jag inte ens skriver fel kod... Fittgrejjer.

Loggade ju förfan in för halvtimme sen.
Senast redigerat av MoffeGreven (27 oktober 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
27 oktober 2009
Att Malmö FF förlorade, igen, mot Kalmar...
5 - 4...

Tragiskt.

Russel Crowe, Gladiator.

825 Inlägg
28 oktober 2009
Att alla kameror jag köper tar USLA Bilder .Det är nog inte meningen att jag ska få bra bilder . Så är det när man ödet emot sig . sad

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
28 oktober 2009
EmilHammarlund skrev:
Plusgrader, högsommarväglag, endast lite frost från natten kvar på vissa bilrutor som visar att det är höst. Och så saltbilar som vräker ut salt så det ser ut som om det vore värsta snöstormen!
Miljövänligt med salt och avgaser från deras stora fordon? (Men dubbdäcksförare ska de gnälla på som om de vore värsta miljöbovarna.)
Är det inte bättre att en snubbe ger sig ut och kollar väglaget på morgonen än att alla salbilar ska ut oavsett väder? Föressten fungerar väl inte salt ens i vissa temperaturer?
Den enda gång det inte saltas är den gång om året när det är snorhalt och en och annan som haft lite för bråttom ligger i vägkanterna.

saltet förlorar väl sin funktion när temperaturen faller under 3-4 minus har ja för mig? och då kör dom på sand istället. iaf här nere i blekinge tongue

kan hålla med om att det är riktigt korkat. men hörde att dom började testa med socker istället förra vintern och med väldigt bra resultat! lika effektivt mot halkan som saltet men bidrar inte alls till rost på samma vis tongue

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
28 oktober 2009
Kylan fy fan va ja hatar det..

4 637 Inlägg
29 oktober 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
EmilHammarlund skrev:
Plusgrader, högsommarväglag, endast lite frost från natten kvar på vissa bilrutor som visar att det är höst. Och så saltbilar som vräker ut salt så det ser ut som om det vore värsta snöstormen!
Miljövänligt med salt och avgaser från deras stora fordon? (Men dubbdäcksförare ska de gnälla på som om de vore värsta miljöbovarna.)
Är det inte bättre att en snubbe ger sig ut och kollar väglaget på morgonen än att alla salbilar ska ut oavsett väder? Föressten fungerar väl inte salt ens i vissa temperaturer?
Den enda gång det inte saltas är den gång om året när det är snorhalt och en och annan som haft lite för bråttom ligger i vägkanterna.

saltet förlorar väl sin funktion när temperaturen faller under 3-4 minus har ja för mig? och då kör dom på sand istället. iaf här nere i blekinge tongue

kan hålla med om att det är riktigt korkat. men hörde att dom började testa med socker istället förra vintern och med väldigt bra resultat! lika effektivt mot halkan som saltet men bidrar inte alls till rost på samma vis tongue

Och idag var de igång igen, måste de salta flera dagar i rad ifall det det skulle bli halt om någon månad...
Den ganska långa sträckan jag pendlar dagligen brukar folk köra lungt på trots att vägen är fin, men idag såg jag en del skumma omkörningar, folk blir förbannade och kör om när de sett en saltbil som bara ligger i vägen utan att göra någon nytta, den har bara ut en massa salt som de hoppas att bilister ska få sladd på. Trafikfarligt med saltbilar. Jag körde om med sommardäck utan att vara rädd för att få sladd då vägen var lika fin som i somras.
Nu blir det ett brev till Vägverket som använder skattepengar till att minska trafiksäkerheten och öka miljöskador.

Sleeper
3 084 Inlägg
29 oktober 2009
at jag inte har någe fruntimmer som lagar mat åt mig.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

DFFL
9 020 Inlägg
29 oktober 2009
Att all min porr försvann när hårddisken kraschade idag och att 1.5Tb-diskarna var slut så fick nöja mig med en 1Tb...

Russel Crowe, Gladiator.

Sök