Bjare skrev:
_Zuperior_ skrev:
Att jag försökt få tag i phonehuse hela dagen men det är telefonkö... köat i mer än 40 min sammanlagt....
40minuter är ju inget! När det tickar över 3timmar i väntetid så kan man däremot börja reagera.
Ingen nyhet med uppemot en timme i väntetid.
Telenor har aldrig mer än 2 minuters kö har jag upptäckt idag (Ringt dit 9ggr idag...), men det kvittar för varje samtal tar mellan 10-15 minuter och jag har fortfarande inte fått igång internet på luren efter driftstörningen igår...
Har däremot fått abbonnemanget omstartat, tillvalen omstartade (Surf och sån skit), blivit ombedd att titta så att 3G är aktiverat (Seriöst?), ändrat APN (Hjälpte inte), ändrat tillbaka APN, startat om telefonen 354 gånger, tvångsomstartat telefonen (Home+On/Off) en massa gånger, vänta i en tyst telefon medans puckona jag pratat med varit tvungna att prata med någon annan på Telenor för att de inte kunnat lösa det själva, råkat lägga på av misstag när jag pratade med en operatör, fått höra en operatör säga "Oj, här har det hänt grejor" när han såg allt som hänt med mitt abbonnemang de senaste två timmarna och senast blev jag ombedd att starta om telefonen för att han hittade felet, men han ljög för det funkar fortfarande inte.
Så imorgon så ska jag ner till Telenor-butiken och prata med någon där inne, kan ingen lösa det så börjar jag mörda...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.