3689
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Sanizz
4 november 2009
Trådstartare
_Fredde_volvo_ skrev:
joelimmo skrev:
att comviqs nät inte funkar som det ska sad blir vansinnig och känner mig gravt handikappad utan att kunna ringa tongue

comviq är storstadsnät tongue fullkomligt värdelöst för oss som inte bor i fjollträsk tongue

Håller med dig asså! ja har inte ens signal när ja är nere i källaren. Men men billigt som f*n är det smile
Senast redigerat av Sanizz (4 november 2009)

438 Inlägg
4 november 2009
Att jag just lagt på vinterdäcken.....skitvinter sad

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
4 november 2009
Abeed skrev:
Memme skrev:
Att jag inte kan uppdatera en Windows update!!! Service Pack 2, har hållt på hela dagen fattar itne!

du kanske inte ha äkta vara tongue

Har äkta vara big_smile.. Så de blev att kontakta supporten å skrika lite big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Girls go fast
893 Inlägg
4 november 2009
Att jag försökt få tag i phonehuse hela dagen men det är telefonkö... köat i mer än 40 min sammanlagt....

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

945 Inlägg
4 november 2009
_Zuperior_ skrev:
Att jag försökt få tag i phonehuse hela dagen men det är telefonkö... köat i mer än 40 min sammanlagt....

40minuter är ju inget! När det tickar över 3timmar i väntetid så kan man däremot börja reagera.

Ingen nyhet med uppemot en timme i väntetid.

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2009
Bjare skrev:
_Zuperior_ skrev:

40minuter är ju inget! När det tickar över 3timmar i väntetid så kan man däremot börja reagera.

Ingen nyhet med uppemot en timme i väntetid.

Telenor har aldrig mer än 2 minuters kö har jag upptäckt idag (Ringt dit 9ggr idag...), men det kvittar för varje samtal tar mellan 10-15 minuter och jag har fortfarande inte fått igång internet på luren efter driftstörningen igår...

Har däremot fått abbonnemanget omstartat, tillvalen omstartade (Surf och sån skit), blivit ombedd att titta så att 3G är aktiverat (Seriöst?), ändrat APN (Hjälpte inte), ändrat tillbaka APN, startat om telefonen 354 gånger, tvångsomstartat telefonen (Home+On/Off) en massa gånger, vänta i en tyst telefon medans puckona jag pratat med varit tvungna att prata med någon annan på Telenor för att de inte kunnat lösa det själva, råkat lägga på av misstag när jag pratade med en operatör, fått höra en operatör säga "Oj, här har det hänt grejor" när han såg allt som hänt med mitt abbonnemang de senaste två timmarna och senast blev jag ombedd att starta om telefonen för att han hittade felet, men han ljög för det funkar fortfarande inte.

Så imorgon så ska jag ner till Telenor-butiken och prata med någon där inne, kan ingen lösa det så börjar jag mörda...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lastbilschaufför
19 Inlägg
4 november 2009
Att det är dags att gå och lägga sig.....

1 582 Inlägg
4 november 2009
Att man ligger hemma sjuk med 38.6 grader feber sad

Volvoskadad
6 017 Inlägg
4 november 2009
Att dom raderade den bästa tråden på garaget på länge! sad

Jonas

4 005 Inlägg
4 november 2009
Volvo_Mannen skrev:

Precis vad jag tänkte på. smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
4 november 2009
linuslinje skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Ja, hade räckt att låsa den tycker jag

Jonas

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
4 november 2009
linuslinje skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Har man missat ngt? tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

4 005 Inlägg
4 november 2009
LeafBox skrev:
linuslinje skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Har man missat ngt? tongue

Ja!

Men bäst vi håller tyst så denna tråd inte låser sig med.

För övrigt så är jag arg på slöa byggfirmor som bygger ett nytt hus år 2009, men skiter i att dra nätverskuttag till alla rum ELLER en tomt rör så att man kan dra det efter.

4 682 Inlägg
4 november 2009
att golf mk1 har slutat att tillverkas sad.

Borstat grenrör!
125 Inlägg
4 november 2009
Att vi har ett nytt "databord" som är vansinnigt högt men ingen ny "datorstol" så jag har minst sagt ont i axeln sad

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
5 november 2009
Volvo_Mannen skrev:

nu blev jag seriöst nyfiken på vilken tråd du snackar om big_smile känns som ja missat något roligt hmm
skicka PM eller något ifall det anses opassande att ta upp här big_smile

Sleeper
3 084 Inlägg
5 november 2009
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6067230.ab
Hade jag vart i hans situation vet jag inte vad jag gjort. Jag hade fan blitt skogstokig och gått bärsärk i domstolen och dragit på mig ännu mer böter och straff.
Om tanten dött då? kan man anmäla Sverige då för att man inte får ingripa? Jag hade nog gjort exakt likadant i den situationen.
Ja typiskt Sverige och dess jävla lagar. Tror jag fan ska bli grovt kriminell för då vågar inte snuten göra något/ bryr sig inte. Bara att se till att inte köra 100 på 90 väg.

Nä man får ta med Sexpiskan och smiska dem på stjärten det kanske är lämpligt.
Senast redigerat av Sushikocken (5 november 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

DFFL
9 020 Inlägg
5 november 2009
Sushikocken skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6067230.ab
Hade jag vart i hans situation vet jag inte vad jag gjort. Jag hade fan blitt skogstokig och gått bärsärk i domstolen och dragit på mig ännu mer böter och straff.
Om tanten dött då? kan man anmäla Sverige då för att man inte får ingripa? Jag hade nog gjort exakt likadant i den situationen.
Ja typiskt Sverige och dess jävla lagar. Tror jag fan ska bli grovt kriminell för då vågar inte snuten göra något/ bryr sig inte. Bara att se till att inte köra 100 på 90 väg.

Nä man får ta med Sexpiskan och smiska dem på stjärten det kanske är lämpligt.

Äsch, han får ju lära sig att berätta historier så att de passar honom.
Annars så åker man ju fast...

Vad jag lärt mig är att en rättegång handlar inte om vem som gjort fel, det är vem som kan berätta den bästa sagan för dreamteamet bakom det långa skrivbordet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 november 2009
Blir förbannad att Örebro börjar likna rosengård med stenkastning mot poliser vid bränder. Återinför dödsstraff för h-e!

MoffeGreven
5 november 2009
Trådstartare
Att de ska komma snö så förbannat sent! (har kommit lite grann nu inatt iaf)
Å att man aldrig få ihop bilen!!!

Sök