5006
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Teddan
2 495 Inlägg
4 december 2009
Aruzo..... det är nog inget som alla brudar håller på med , tror din var ett sämre exemplar.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

DFFL
9 020 Inlägg
4 december 2009
r-ted skrev:
Aruzo..... det är nog inget som alla brudar håller på med , tror din var ett sämre exemplar.

Även om tjejer generellt sett är jävligt knepiga så fick han nog en defekt prototyp. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

246 Inlägg
4 december 2009
Det finns både dåliga killar och dåliga tjejer. Men det finns också väldigt många bra killar och tjejer där ute. Även om dom kan vara svåra att hitta smile

Människor med smak kör bilar med flak!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
4 december 2009
FireTraXX skrev:
r-ted skrev:

Även om tjejer generellt sett är jävligt knepiga så fick han nog en defekt prototyp. tongue

Ja nått skumt var de roll Hoppas på bättre lycka nästa gång smile

246 Inlägg
4 december 2009
Folk som inte kan svara på sms. *gnisslar tänder*

Människor med smak kör bilar med flak!

Teddan
2 495 Inlägg
4 december 2009
HighVoltage skrev:
Folk som inte kan svara på sms. *gnisslar tänder*

skicka ett sms till mig, jag lovar svara .. är inne i ett riktigt sms-stim nu big_smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
4 december 2009
Att alla smsar R-Ted!  neutral

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Teddan
2 495 Inlägg
4 december 2009
just nu blir jag förbannad för atja gick nertillkrogen och det var totalt 10personer där, och då är dom anställda inräknade

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
5 december 2009
förlust i kvällens match..

Delta_Rebel
5 december 2009
Trådstartare
Politiker,myndigheter,viktigpettrar,miljötalibaner,matfascister,julhysteri och folk i allmänhet..

30 Inlägg
5 december 2009
MrPersson skrev:
Politiker,myndigheter,viktigpettrar,miljötalibaner,matfascister,julhysteri och folk i allmänhet..

Så sant så sant men för min del är de nog mest folk i allmänhet för de e fan nå fel på folk !

169 Inlägg
5 december 2009
intacto skrev:
MrPersson skrev:

Så sant så sant men för min del är de nog mest folk i allmänhet för de e fan nå fel på folk !

Själv blir jag förbannad på folk som hatar folk! wink

Med lem
624 Inlägg
5 december 2009
Julmusik

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

?
1 038 Inlägg
5 december 2009
MrL skrev:
Julmusik

Snygg avatar på jordens största toffel.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

391 Inlägg
5 december 2009
Bil jävel som inte vill bli klar av sej själv

1 534 Inlägg
5 december 2009
Jag och polarna skulle på UE i björnhammar, en övergiven by utanför örebro och vi kom in på en grusväg mellan en sjö och en bäck som var översvämmad
efter ca: 200meter in på vägen blev det djupare o djupare med vatten sen blev det grundare så vi fortsatte köra.
Efter ca 50meter så sköljde vattnet upp på huven och lyktorna var under vattnet på bilen (polarens e34)
så djupt var vattnet vi åkte igenom...
Nu började bilen dö och hjulen spann, men vi fick bilen igenom det djupaste och upp på torra land, och då ser vi att det är likadant framför bilen som bakom...hela vägen var översvämmad "dikena" var översvämmade och skogen/träsket/sjön runt omkring var översvämmat likaså bäcken.
Så vi stod i spöregn och dimma mitt ute i ingenstans utan täckning på mobilen och allt runt omkring vad översvämmat +  det började mörkna på.
Då tog polaren av sej skorna o strumpona och gick framåt för och se om de var lika djupt som åt det hållet där vi kom ifrån, för det var omöjligt att åka tillbaka, men det var bara 20cm djupt där så vi tog bilen och körde över.
Vi lyckades ta oss till björnhammar, och det var övergivna hus och vi skulle precis börja utforska....
efter 2 minuter kom det en gubbe och en kärring med bil och körde bort oss så det var en besvikelse....

Ace Ventura
1 240 Inlägg
5 december 2009
Iam2fast4U skrev:
Jag och polarna skulle på UE i björnhammar, en övergiven by utanför örebro och vi kom in på en grusväg mellan en sjö och en bäck som var översvämmad
efter ca: 200meter in på vägen blev det djupare o djupare med vatten sen blev det grundare så vi fortsatte köra.
Efter ca 50meter så sköljde vattnet upp på huven och lyktorna var under vattnet på bilen (polarens e34)
så djupt var vattnet vi åkte igenom...
Nu började bilen dö och hjulen spann, men vi fick bilen igenom det djupaste och upp på torra land, och då ser vi att det är likadant framför bilen som bakom...hela vägen var översvämmad "dikena" var översvämmade och skogen/träsket/sjön runt omkring var översvämmat likaså bäcken.
Så vi stod i spöregn och dimma mitt ute i ingenstans utan täckning på mobilen och allt runt omkring vad översvämmat +  det började mörkna på.
Då tog polaren av sej skorna o strumpona och gick framåt för och se om de var lika djupt som åt det hållet där vi kom ifrån, för det var omöjligt att åka tillbaka, men det var bara 20cm djupt där så vi tog bilen och körde över.
Vi lyckades ta oss till björnhammar, och det var övergivna hus och vi skulle precis börja utforska....
efter 2 minuter kom det en gubbe och en kärring med bil och körde bort oss så det var en besvikelse....

Hade detta vart facebook hade jag tryckt på *Gilla* tongue

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
7 december 2009
Att jag inte kan hitta tråden där det stog om top gear säsong 14 och som det fanns några länkar i så man kunde se avsnitten online, Jag vet att jag såg den här nånstans i förra veckan.

511 Inlägg
7 december 2009
Pierre_r skrev:
Att jag inte kan hitta tråden där det stog om top gear säsong 14 och som det fanns några länkar i så man kunde se avsnitten online, Jag vet att jag såg den här nånstans i förra veckan.

tror det laddas upp top gear,nya avsnitt på streetfire.com om jag inte minns helt fel

?

DFFL
9 020 Inlägg
7 december 2009
GTi-R_Danne skrev:
MrL skrev:
Julmusik

Snygg avatar på jordens största toffel.

Att Ullareds-fjanten hade kunnat köpa en hora som täcker alla hans behov och mer för de pengarna som den feta kärringen gör av med på skräpvaror...

Kanske bara jag som ser det på det sättet? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök