Att ljudet i ena högtalaren på tv n börjar försvinna . ( Igen ) Blir väl till att skaffa en ny tv . Inte så kul . Sen att datorn gör som den vill ibland .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Svensk sjukvård gör mig förbannad just nu och som vanligt. Om nu Sveriges sjukvård ska vara en utav de bättre så vill jag inte ens veta hur det är på andra ställen.
Svensk sjukvård gör mig förbannad just nu och som vanligt. Om nu Sveriges sjukvård ska vara en utav de bättre så vill jag inte ens veta hur det är på andra ställen.
tycker du sjukvården e illa ska du testa psykvården
Det är den delen av "Svenska Sjukvården" jag bråkar med idag.
Förbannad på folk som säger att de kör BMW, men inte vilken.
Förbannad på människans mentala uppbyggnad -> Väljer den lättaste vägen, vägrar förstå pga sanningen är för jobbig, utnyttjar sin dumhet för att parasita på andra.
Sen är jag jävligt trött på vintern och att allt är så jävla tryggt.
Att det ska vara så svårt att hitta t-shirt av märket Helly Hansen. Köpte en för 7,5 år sedan och har använt den extremt mycket och hårt och den är som den var ny. Billigaste t-shirt man kan tänka sig med tanke på livslängden...
Leter också efter en glesbygdskavaj av det märket, inte ens Granngården har...
Ursäkta, men en glesbygdskavaj? Är det dendär noppriga jackan med hål som man kan sticka in tummarna i?
Såna har jag sett i stan någonstans. Om det nu är dessa du söker? Annars borde väl internet kunna bistå med något?
Det stämmer! Jo, får söka...
Tänker inte köpa Julas fula av det där skräpmärket Blue Wear, de har inte ens tumhål...
Att jag saknar mina btg-pojkar så jävla mycket. Eller rättare sagt är jag förbannad på mig själv som var så jävla feg och aldrig frågade efter deras nummer!
Att jag saknar mina btg-pojkar så jävla mycket. Eller rättare sagt är jag förbannad på mig själv som var så jävla feg och aldrig frågade efter deras nummer!
Äsch, du fixar det väl på något sätt
Det vet jag inte. Har jobbat på samma ställe med dom ett bra tag, men så plötsligt blev vi klara med vårat jobb... han knappt säga hej då
Stämmer å med tumhål och allt, mkt mysigare än resår. Blå känns mest klassiskt men den grå var snyggare, blir nog en grå när det blir dags är ju klassiskt stuk iaf...
Men som sagt, söker främst T-shirt av det märket...
Senast redigerat av EmilHammarlund (5 januari 2010)