Att det tyvärr bara finns 2 album med C.W McCall i Sverige ochatt man vill ha dom skivorna som inte säljs i Sverige för det finns en del bra låtar på dom andra skivorna .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
skulle träffa mitt ex idag.vill inte vara ovänn med henne.så bli beslöt för att träffas idag.men kom hon då?NÄE! exakt så var hon när vi var tillsamans ochså.lovade en jävlans massa,men höll de alldrig....
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jag är rätt så förbannad på vissa idoter som håller på att snoka på ens sida, och för dom värkar det som att man inte får göra vad man vill heller
Fy va jag känner igen det. Har haft några st som har hållit på men verkar nu skaffat sig ett eget liv
jag med många andra är duktigt arga på folk som när man kör på isen inte visar någon respekt mot dom som är med och kör. Total avsaknad av vett och förnuft.
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
– Jag har inte längre något med driften av TPB att göra så det finns ingen möjlighet för de att få vitet utställt och jag tror att rätten kommer att se det ganska tydligt.
– Men skulle rätten nu mot förmodan utställa ett vite så har jag numera en skuld på över 50 miljoner kronor hos kronofogden sedan TPB domen, som jag aldrig kommer att kunna betala av, så några miljoner mer eller mindre där påverkar inte mig på något sätt.
Jag är rätt så förbannad på vissa idoter som håller på att snoka på ens sida, och för dom värkar det som att man inte får göra vad man vill heller
Fy va jag känner igen det. Har haft några st som har hållit på men verkar nu skaffat sig ett eget liv
jag med många andra är duktigt arga på folk som när man kör på isen inte visar någon respekt mot dom som är med och kör. Total avsaknad av vett och förnuft.
Det är bra att man är inte endsam om en och samma sak iaf . Ja så känner man sig rätt ofta om man gör något på sin sida osv :S.
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
på att folk har så jävla bråttom fattar inte varför. höll på att få en mångo saab i röven på volvon i går för att saaben hade så jävla bråttom det slutade med att jag stälde mig på bromsen o va på väg ut med rattkryckan o skulle drämma i skallen på han men mupen drog. helvete hur jävla svårt kan det va att hålla avstånd.
blir irriterad på såna som tycker som du varför ska man ha en sån här sida om man inte vill att folk ska kolla på ens bil ?