2982
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Larmtekniker
307 Inlägg
29 januari 2010
Att min brukis blev stulen utanför jobbet idag. blir så sjukt förbannad.

/ Wången

4 506 Inlägg
29 januari 2010
Wangstedt skrev:
Att min brukis blev stulen utanför jobbet idag. blir så sjukt förbannad.

W000t.
Vad var det för bil? Så kan jag hålla ett öga öppet.

Kan du andas kan du dö.

4 005 Inlägg
29 januari 2010
Att mina bilnycklar ligger under 20x4x2m snö, någonstans. sad

DFFL
9 020 Inlägg
29 januari 2010
GTi-R_Danne skrev:
FireTraXX skrev:
GTi-R_Danne skrev:
Fullsatt vagn å inte en jävel vågar göra något förutom en tjej, själv önska ja att man befann sig på ett sånt ställe när det händer, skulle skrika inte i sverige varje gång ja slog den fega jäveln sen skulle nog dem personer i vagnen som inte våga göra något så höra ett par ord oxå.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6508931.ab

Varför skulle du skrika "Inte i Sverige"?
Det är inte acceptabelt i något land även om det är vanligare på vissa ställen.

Det korrekta att skrika är ju isåfall "Inte på jorden".

Det finns dem länder där det är okey att slå sina barn och fruar, va faan kom igen, dom till och med stenar sina döttrar/ fruar.

Btw, är 99.9% säker på att denne 55årig varken hette Jonsson,Johansson,Svennson, Andersson,Peterson eller något annat nordiskt i efternamn.

Jag sa inte att det inte förekommer, jag sa att det inte är acceptabelt.

Han hette säkert Mohammed och har redan mördat två döttrar för att en kille tittade snett på dem.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 januari 2010
Blir så förbannad på allt folk som låter sig hjärntvättas av media...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
29 januari 2010
Att trängselskatterna röstades igenom hos kommunfullmäktige utan någon som helst dialog med medborgarna eller omröstning för oss...att alla i hela stan egentligen påverkas av dessa avgifter till skillnad från sthlm där bara centrala delarna berörs. Här blir man betalningsskyldig flera gånger på en resa mellan ett par stadsdelar.
Så hälsa på föräldrarna kan komma att kosta rätt mycket mer per resa...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 januari 2010
AirOne skrev:
te_wik skrev:
Att jag råkade betala in skatten på en bil som jag inte äger och därmed slängde iväg 1213kr åt helvete

sad

Mvh Tommy

Hahaha...förlåt om jag skrattar men hur fan lyckades du med det? tongue

Var så att jag sålde en bil i december, samma månad som skatten skulle betalas.
Kom överense med köparen att han får bilen billigare om han betalar skatten själv. Så jag skickade en kopia på räkningen åt honom och han betalade skatten+trafikavgiften den 21/12. Sen den 4/1 skulle jag betala skatten på 245an, men var slarvig och kollade inte vilket reg.nr de stod på fakruran så jag råkade betala in skatten på audin som jag inte längre äger hmm

Så innan jag märkte det hann jag få en straffavgift på volvon (100kr) samt betala skatten på den.

Eftersom jag inte längre är ägare till audin så går mina stålar till nya ägaren.. och jag får inte tillbaka dom eftersom det egentligen var jag som är betalningsskyldig.

Har mailat nya ägare och frågat ifall han är shysst å betalar tillbaka de han fått från transportstyrelsen.. men jag menar, hur stor är chansen? sad

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 januari 2010
Memme skrev:
AirOne skrev:
te_wik skrev:
Att jag råkade betala in skatten på en bil som jag inte äger och därmed slängde iväg 1213kr åt helvete

sad

Mvh Tommy

Du hade ändå fått betala den smile, för du står som ägare i den månaden du sålde bilen smile .. Sorry OT!

Hur visste du detta??

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Forummoderator
26 484 Inlägg
29 januari 2010
te_wik skrev:
Memme skrev:
AirOne skrev:

Du hade ändå fått betala den smile, för du står som ägare i den månaden du sålde bilen smile .. Sorry OT!

Hur visste du detta??

Mvh Tommy

Oavsett - surt sa räven sad

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Rally Knatte
179 Inlägg
29 januari 2010
Den jävla förkylningen som man åkt på gör en riktigt förbannad

-Axan-

317 Inlägg
29 januari 2010
är lite halvt sjuk vilket gör mig lite förbannad med tanke på att jag har varit sjuk för en vecka sen och nu kommer skiten tillbaka igen..

Låg och slö....

skogstokig
341 Inlägg
29 januari 2010
de som gör mig förbannad är att det är så satans kallt ute. ha 27 minus här.
och att min SNUT bil går lite halv dåligt just nu

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
29 januari 2010
te_wik skrev:
Memme skrev:
AirOne skrev:

Hur visste du detta??

Mvh Tommy

För du är ägaren den månaden som skatten ska betalas smile, säg att du ska betala skatt i mars, men säljer bilen den 3 mars, så står du som ägaren den månaden som skatten ska betalas smile.. Har varit med om samma sak när jag skulle sälja bilen smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 januari 2010
Memme skrev:
te_wik skrev:
Memme skrev:

Hur visste du detta??

Mvh Tommy

För du är ägaren den månaden som skatten ska betalas smile, säg att du ska betala skatt i mars, men säljer bilen den 3 mars, så står du som ägaren den månaden som skatten ska betalas smile.. Har varit med om samma sak när jag skulle sälja bilen smile

Ja jag vet men hur visste du att jag sålde bilen just i betalningsmånaden?

Mvh Tommy

945 Inlägg
29 januari 2010
te_wik skrev:
Memme skrev:
te_wik skrev:

Hur visste du detta??

Mvh Tommy

Ja jag vet men hur visste du att jag sålde bilen just i betalningsmånaden?

Mvh Tommy

Du är stalkad. roll

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
29 januari 2010
Biljäveln Gör Mej Redigt Förbannad! :@

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

4 506 Inlägg
29 januari 2010
Att mitt inopererade nät i ljumsken förmodligen brast igår på jobbet när jag bar cementblock.
Vilket isf kommer att resultera i mer smärta & en tredje operation där = inget arbete.

Samt väntan på tid hos kirurgen för en annan eventuell operation som också skulle betyda att jag inte kan jobba på ett tag.

Verkligen inget jag vill nu när sommaren närmar sig och man vill köpa delar till bilen.

Kan du andas kan du dö.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 januari 2010
_Wallis_ skrev:
Att mitt inopererade nät i ljumsken förmodligen brast igår på jobbet när jag bar cementblock.
Vilket isf kommer att resultera i mer smärta & en tredje operation där = inget arbete.

Samt väntan på tid hos kirurgen för en annan eventuell operation som också skulle betyda att jag inte kan jobba på ett tag.

Verkligen inget jag vill nu när sommaren närmar sig och man vill köpa delar till bilen.

Har du haft bråck?

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 januari 2010
Bjare skrev:
Du är stalkad. roll

Mjoo jag börjar just fundera tongue

Mvh Tommy

4 506 Inlägg
29 januari 2010
te_wik skrev:
_Wallis_ skrev:

Har du haft bråck?

Mvh Tommy

3st + ett mellan lungorna nu som jag väntar på att få bort opererat och kanske ljumsken nu igen.

Kan du andas kan du dö.

Sök