3502
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 februari 2010
te_wik skrev:
Forza_740 skrev:
Är förbannad på att jag förlåra en hel del låssan pengar på poker på facebook sad.

Varför lirar man poker på facebook? När man kan lira på pokerstars, även playmoney

Mvh Tommy

Jo jag kännde för att lira poker på facebook, men jag är medlem på pokerstars ochså och även på partypoker smile

Mvh Forza

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 februari 2010
Forza_740 skrev:
te_wik skrev:
Forza_740 skrev:
Är förbannad på att jag förlåra en hel del låssan pengar på poker på facebook sad.

Varför lirar man poker på facebook? När man kan lira på pokerstars, även playmoney

Mvh Tommy

Jo jag kännde för att lira poker på facebook, men jag är medlem på pokerstars ochså och även på partypoker smile

Mvh Forza

Okay, är rätt seriöst spel på PS även när det gäller playmoney. Inte för att jag testat det på facebook men kan inte tänka mig att det är så seriöst spel där.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Forummoderator
26 484 Inlägg
10 februari 2010
Är rätt förbannad på Max. Den där hamburgerkedjan som hävdar att de har Sveriges godaste hamburgare. Hur fan kan dom hävda det, när - åtmindstone - jag och min flickvän hävdar att Sibyllas burgare är så mycket godare - och mer välgjorda - än Max?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

945 Inlägg
10 februari 2010
Förbannad på den jävla snön som öser ner nu igen!

Kan för fan inte backa med släpvagn i djupsnö eftersom den satans påskjutsbromsen går in hela tiden.
Istället får jag knuffa tillbaka exakt varje släpvagn förhand....

47 Inlägg
10 februari 2010
Jag blev förbannad när jag läste detta :
http://www.bimmerforum.se/index.php?top … n#msg12620

....................................................

http://www.bimmerforum.se
Nytt BMW forum

erixon89
10 februari 2010
Trådstartare
Bjare skrev:

Kan för fan inte backa med släpvagn i djupsnö eftersom den satans påskjutsbromsen går in hela tiden.

Hände mig igår oxå trodde skiten va trasig först hjulen låste sig hela tiden så fort ja backade.

1 534 Inlägg
10 februari 2010
Z4M skrev:

Nytt BMW forum

jag blev förbannad nu när jag läser att hela jävla autopower blir anklagat p.g.a. en ända person

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 februari 2010
te_wik skrev:
Forza_740 skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Mvh Forza

Okay, är rätt seriöst spel på PS även när det gäller playmoney. Inte för att jag testat det på facebook men kan inte tänka mig att det är så seriöst spel där.

Mvh Tommy

Jo lite seröst är det att spela poker på facebook, men det går lite upp och ner ibland. Det beror på vilka motståndare man mötter och vilken level man är på ochså. Nästa månad så ska jag börja och spela på pokerstars hade jag tänkt lite big_smile.

Mvh Forza

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

945 Inlägg
10 februari 2010
erixon89 skrev:
Bjare skrev:

Hände mig igår oxå trodde skiten va trasig först hjulen låste sig hela tiden så fort ja backade.

Det är egentligen likadant om du kör tungt och backar i en uppförsbacke.
Påskjutsbromsen går in direkt.

Hemligheten är att ta en jävla fart och vara bered på bromsen. roll
Annars kan man köra fram lite för att sen backa igen, upprepa detta några gånger.

Fler borde lära sig att ett släp som inte lastas med bly kan vara Obromsat.
Det finns så många fördelar. Tyvärr söker alla hyrsläp som är bromsade.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 februari 2010
Iam2fast4U skrev:
Z4M skrev:

Nytt BMW forum

jag blev förbannad nu när jag läser att hela jävla autopower blir anklagat p.g.a. en ända person

Iam2fast4U: Du kanske bör läsa en gång till! Det är inte hela jävla autopower man pratar om men enbart en man inom crew kretsen som ringde mitt i natten och hotade utan presenterar sig.
Medlemmar på Ap är mycket trevliga och inte har någonting att göra med hela jävla autopower.
Vad skulle du göra om någon skulle ringa dig mitt i natten när fru och barn sover och hota dig? tänk efter!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

8 903 Inlägg
11 februari 2010
alain skrev:
Iam2fast4U skrev:
Z4M skrev:

Nytt BMW forum

Iam2fast4U: Du kanske bör läsa en gång till! Det är inte hela jävla autopower man pratar om men enbart en man inom crew kretsen som ringde mitt i natten och hotade utan presenterar sig.
Medlemmar på Ap är mycket trevliga och inte har någonting att göra med hela jävla autopower.
Vad skulle du göra om någon skulle ringa dig mitt i natten när fru och barn sover och hota dig? tänk efter!

Jag i min tur blir förbannad på att garaget används som någon allmän klagomur för interna problem, ni borde diskutera era inbördes problem internt och inte offentligt.

Finns alltid 2-sidor av ett mynt och det är nästan alltid bara den ena som kommer upp i såna här trådar. med andra ord helt meningslösa.

Fotograf på tierpidag.se

Jackass
802 Inlägg
11 februari 2010
Hamilton skrev:
alain skrev:
Iam2fast4U skrev:

Jag i min tur blir förbannad på att garaget används som någon allmän klagomur för interna problem, ni borde diskutera era inbördes problem internt och inte offentligt.

Finns alltid 2-sidor av ett mynt och det är nästan alltid bara den ena som kommer upp i såna här trådar. med andra ord helt meningslösa.

Jag i min tur blir förbannad på folk som klagar på att folk klagar.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

246 Inlägg
11 februari 2010
Att Snuff och Hero of war spelas hela jävla tiden på bandit. Är så trött på det.

Människor med smak kör bilar med flak!

skogstokig
341 Inlägg
11 februari 2010
att jag aldrig får köra in min bil i Garaget. för brorsans jäkla Projekt står där inne. ett projekt som ha stått där inne i flera månader. utan att någon ha gjort ett skit på den

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 februari 2010
GLT-80 skrev:
att jag aldrig får köra in min bil i Garaget. för brorsans jäkla Projekt står där inne. ett projekt som ha stått där inne i flera månader. utan att någon ha gjort ett skit på den

Haha, låter som att du har en storebror tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

RS
886 Inlägg
11 februari 2010
Förbannad på att idioter på jobbet inte kan planera varken scheman eller nånting annat...totalt inkompetenta muppar!!!

Focus RS

Fd Bannad
657 Inlägg
11 februari 2010
HighVoltage skrev:
Att Snuff och Hero of war spelas hela jävla tiden på bandit. Är så trött på det.

Jag blir förbannad för att du har Bandit och det har inte jag.

Märkesbög

246 Inlägg
11 februari 2010
Hedning skrev:
HighVoltage skrev:

Jag blir förbannad för att du har Bandit och det har inte jag.

Det går ju också att lyssna via hemsidan smile

edit: Nu spelas snuff IGEN. Jag blir fan galen!!! mad
Senast redigerat av HighVoltage (11 februari 2010)

Människor med smak kör bilar med flak!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
11 februari 2010
Är så jävla förbannad att man inte får igång p4:a på internät sad. Man vill värkligen lyssna på svenska rallyt big_smile. Men jag ska försöka i morgon bittie och försöka att få igång de wink!

1 232 Inlägg
11 februari 2010
snön såklart, e jävligt trött på den nu........................
nog att det bara e feb men det e för mycket av den..................
men vi e iallafall på g åt rätt håll. våren,ljusa kvällar,sommardäck på, osv
man ska vara glad!

Sök