Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

Martin 9-3 Fisketokig
19 mars 2009 · 2 997 Inlägg

Perzzon90 skrev:
Jag kommer självklart dit med 9-3:an big_smile

Kunde inte sagt det bättre själv smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
MrLego Volvonörd
19 mars 2009 · 1 187 Inlägg

alseryd skrev:
Så är man välkommen om man har en jänk?
Mvh Eva.

Klart att du/ni är... Det är bilintresset som ska styra inte vad man har för bil!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Spawner
19 mars 2009 · 505 Inlägg

Jahapp, dags igen då och då kommer jag komma in med lite finare bil än senast, då var jag inne med en halvrostig Vectra 2000 som troligen ingen la märke till:) Kommer med min Vectra B!

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4
vettvilling STI TypeR Driver
19 mars 2009 · 191 Inlägg

Hoppas man har bilen iordning så man kan kika förbi då.

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Equan0x
20 mars 2009 · 41 Inlägg

Har jag hunnit fixa Volvon & fått den besiktad till dess så kommer jag upp i egen bil, annars blir det ev. med ngn polare. big_smile Var ju en kanonträff förra året, så detta får man ju inte missa! big_smile

Gör som Ford, köp Volvo!
Joas_86
20 mars 2009 ·

Om man bara HINNER bli klart.

Enligt mig så är de lite tidigt, men ja förstår er alla som har väntat hela vintern så de ska bli SOMMAR/VÅR.

Ska göra bilen klar denna gång big_smile Den som lever få se !

Men ja kommer iaf att kika om nu inte ja hinner.

LYSSNA ALLA SOMMAAAAAAAREN är här tongue

Cosmos Truckdriver
20 mars 2009 · 85 Inlägg

Orkade inte vänta längre, igår åkte capricen ut en sväng. Fan va skönt de va, lite halt på kvällssidan bara men det gick att åka jänk med blankslitna 275or då också smile

BMW 530d xDrive "Black mirror" (2014)
MrLego Volvonörd
20 mars 2009 · 1 187 Inlägg

Cosmos skrev:
Orkade inte vänta längre, igår åkte capricen ut en sväng. Fan va skönt de va, lite halt på kvällssidan bara men det gick att åka jänk med blankslitna 275or då också smile

HAHA galning där tongue, jasså var det du som mullrade iväg

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
mixez
21 mars 2009 · 38 Inlägg

Härligt! Kommer.

MrLego Volvonörd
23 mars 2009 · 1 187 Inlägg

Kom igen nu! Längtar ni inte efter sommarbilen? Ta ut den och kom då! Måste ju klå förra årets träff!!!!

Några krakar med ryggrad tar ut bilen och kommer iaf, jaja vi får ha kul vi då tongue wink Visst en månad kvar lite styft, tänk på att det är löningshelg med!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
JPalm
23 mars 2009 · 338 Inlägg

Hehe, ivrig Lego? tongue Fast klart man längtar ! Fast just nu känns de bittert när de kom en massa snö igen !

Nissan 200sx S13
Norde fotointresserad
23 mars 2009 · 2 307 Inlägg

-Lego- skrev:
Kom igen nu! Längtar ni inte efter sommarbilen? Ta ut den och kom då! Måste ju klå förra årets träff!!!!

Några krakar med ryggrad tar ut bilen och kommer iaf, jaja vi får ha kul vi då tongue wink Visst en månad kvar lite styft, tänk på att det är löningshelg med!

Vi får ta och skicka runt lite "inbjudningar", fast är nog lite tidigt för det än så men om 1,5-2 veckor är det nog liv i tråden kan jag tänka mig..

Kom inte att kännas mer aktuelt med vårträff nu när det kommit nästa en dec snö igen =/

Lindberg88
23 mars 2009 · 1 418 Inlägg

med tanke på hur lämpligt det datumet är för plånboken så kommer jag smile bara inte ååpeln rasar

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Svenss0n
23 mars 2009 · 643 Inlägg

man kanske skulle kika förbi. . . om inte annat får tjejen köra och vi sänker nån öl i baksätet smile

Volvo 850R (1997)
pars Operatör
23 mars 2009 · 346 Inlägg

Vore kul, med nå ford blire inte smile
Är det inte lite väl tidigt?
Fast ja, den förra var väl runt 26-28 april den med?

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Norde fotointresserad
24 mars 2009 · 2 307 Inlägg

pars skrev:
Vore kul, med nå ford blire inte smile
Är det inte lite väl tidigt?
Fast ja, den förra var väl runt 26-28 april den med?

Jupp den förra var vid samma tidpunkt.. Men tittar man ut idag så kanske det känns tidigt men du ska se att det nog hinner försvinna lite/all snö tills dess tongue Förhoppningsvis

JPalm
24 mars 2009 · 338 Inlägg

För min del hoppas jag de tinat bort tills den 11/4 tongue Då bäre av mot Jönköping ! Du ska med va Norde ? Har ju plats hos mig ! wink

Senast redigerat av JPalm (24 mars 2009)

Nissan 200sx S13
MrLego Volvonörd
24 mars 2009 · 1 187 Inlägg

26/4 hade vi förra träffen som drog 110 bilar eller nåt sånt, så bara vädrets gudar är med oss i år igen så kommer det att bli en kanonträff igen hoppas jag på. Ni som inte var där förra året eller inte kommer ihåg kan kolla på dem 3-4 första inläggen i denna tråd så ser ni hur mkt folk å bilar det var!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
MrLego Volvonörd
24 mars 2009 · 1 187 Inlägg

Länkar in en banner som Norde har gjort från en av Kottens bilder!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/7959/602724_402xbk.jpg

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
larssoon
24 mars 2009 · 71 Inlägg

jag ska försöka ta mig upp!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang