Angående : GBrt´s Träffar 2009

Arradin
16 april 2009 · 631 Inlägg

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jag slutar 6, så vi möts upp Ida, ingen fara... andas in andas ut !

vonlord Xtreme
16 april 2009 · 281 Inlägg

Edil_ skrev:

HyperSonica skrev:

vonlord skrev:

men martin du kan inte hålla i något för vi skall ju vara där en timme innan i GBG var la det bestämmt har ja för mig. hehe

Har inte jag hört nått om..

Sagts typ 30 gånger om på mötena roll

och daniel, jag ska ha med mig tjejen, syssling och hans brud, samt granny/farfar wink Förhoppningsvis ska det få bilen några mm lägre roll

haha det e rätt o ja åker la med martin eller johnnie tror ja vet ej ännu får se har inte fått något exakt svar ännu! jasså får man se vem din flicka e med då alltså mkt trevligt med nytt folk på träffarna o ang budget sänkningen så e det ett mkt bra val hehe
hehe martin du var trött senast när vi pratade om denna träff på mötet eller hehe har det dock inte på film.tongue

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
vonlord Xtreme
16 april 2009 · 281 Inlägg

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

ingen fara om du blir lite sen för det börjar ju 18 så det e bara att komma du e så välkommen så

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
Cambrant
16 april 2009 ·

Jag dyker nog upp om man får smile

christofferedil Yellow bug!
16 april 2009 · 1 640 Inlägg

Cambrant skrev:
Jag dyker nog upp om man får smile

Alla är välkomna!

Speciellt ni som kör Saab... Volvoraggarna *host* thorsten *host* bonne *host* från borås i sina 7/940isar behöver lite motstånd coolroll

Senast redigerat av Edil_ (16 april 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
16 april 2009 · 2 258 Inlägg

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jobbar du på MartinShop?? tongue hihi.. Ta med dej nått skoj till mej då big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Ahlsen
16 april 2009 ·

Nu är det inte många dagar kvar pojkar och flickor givitvis big_smile

Cambrant
16 april 2009 ·

Synd bara att jag inte hunnit styla bilen ordentligt än sad Nästa vecka däremot anländer ljus och diodbelysning från stylingwebben.se, BSR steg2 med twinpipe och optiflow, ny vindruta, 08-bakljus, 19" Dotz Hanzo, aero emblem och så måste jag hitta en bra lackera i GBG området för lister och handtag. HJÄLP nån som vet? Var tänkt att PaintWorx skulle fixa det men vet inte riktigt ifall han kan så lite alternativ hade vart nåt smile

båge montör och hobby mekaniker
16 april 2009 · 2 672 Inlägg

hoppas på samma drag som förra året! big_smile ska försöka få med mig lite folk ner! smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
16 april 2009 · 2 258 Inlägg

båge skrev:
hoppas på samma drag som förra året! big_smile ska försöka få med mig lite folk ner! smile

Det blir nog inget jättedrag nu på lördag... Men vi har planer vettu wink

Sump Runk Rätt O Slätt!
Biiatchen
17 april 2009 · 367 Inlägg

HyperSonica skrev:

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jobbar du på MartinShop?? tongue hihi.. Ta med dej nått skoj till mej då big_smile

haha kan  fixa d nya senaste trenden! arradin, chickweels, shalle89, platinumracing har fått exclusiva gåvor därifrån kanske du vill vara med i samma sorroity som dom wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Biiatchen
17 april 2009 · 367 Inlägg

Arradin skrev:

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jag slutar 6, så vi möts upp Ida, ingen fara... andas in andas ut !

det bästa för dig! jag e hemma till sex antar jag sen tar jag hunden å pick å packet å drara så möts vi nånstans!! men du!! du får ringa mig kan inte ringa från min mobil big_smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Biiatchen
17 april 2009 · 367 Inlägg

Cambrant skrev:
Synd bara att jag inte hunnit styla bilen ordentligt än sad Nästa vecka däremot anländer ljus och diodbelysning från stylingwebben.se, BSR steg2 med twinpipe och optiflow, ny vindruta, 08-bakljus, 19" Dotz Hanzo, aero emblem och så måste jag hitta en bra lackera i GBG området för lister och handtag. HJÄLP nån som vet? Var tänkt att PaintWorx skulle fixa det men vet inte riktigt ifall han kan så lite alternativ hade vart nåt smile

vaa faan samma dotz hanzo som jag har sittandes på min bil detta året med big_smile fundera på att byta ut dom till dom vita dotz hanzo fälgarna gör sig kanske bättre på min svarta bil big_smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
christofferedil Yellow bug!
17 april 2009 · 1 640 Inlägg

Finns det en martinshop borde det finnas en edilshop cool roll


Hehehhe, en dag kvar! big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 april 2009 · 2 258 Inlägg

Biiatchen skrev:

HyperSonica skrev:

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jobbar du på MartinShop?? tongue hihi.. Ta med dej nått skoj till mej då big_smile

haha kan  fixa d nya senaste trenden! arradin, chickweels, shalle89, platinumracing har fått exclusiva gåvor därifrån kanske du vill vara med i samma sorroity som dom wink

Jaaa... Jag vill vara med big_smile hihih... Hmm.. MartinShop.. är de inte de som har reklamen med den där bruden på en Diskmaskin? Eller har ajg drömt de? tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 april 2009 · 2 258 Inlägg

Edil_ skrev:
Finns det en martinshop borde det finnas en edilshop cool roll


Hehehhe, en dag kvar! big_smile

Du är inte lika PORR som jag är tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
Tom Darth Vader
17 april 2009 · 1 644 Inlägg

Edil_ skrev:

Cambrant skrev:
Jag dyker nog upp om man får smile

Alla är välkomna!

Speciellt ni som kör Saab... Volvoraggarna *host* thorsten *host* bonne *host* från borås i sina 7/940isar behöver lite motstånd coolroll

Vad syns att min bröt ihop då tongue

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
GBrt Göteborg Borås race team
17 april 2009 · 88 Inlägg

Ja nu ja!

Bara en dag kvar smile Skall ju vara fin fint väder i morgon också (precis som idag) iallafall framåt eftermiddagen.

Så vi hoppas på en bra uppslutning med 983st bilar tongue

Ses i mon ha det gott alla cool

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica
MrKerm Avstängd
17 april 2009 · 1 557 Inlägg

Ses i mon alla smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Arradin
17 april 2009 · 631 Inlägg

Biiatchen skrev:

Arradin skrev:

Biiatchen skrev:
jag kommer iaf om jag hittar nån som kan lotsa mig dit typ arradin å shalle å platinumracing m.m. big_smile ärfrån skåne men bor i gbg om helgerna när jag jobbar på martinshop heheh! visserligen slutar jag kl 5 på lördagen kommer dock bli sen dit heheh smile

Jag slutar 6, så vi möts upp Ida, ingen fara... andas in andas ut !

det bästa för dig! jag e hemma till sex antar jag sen tar jag hunden å pick å packet å drara så möts vi nånstans!! men du!! du får ringa mig kan inte ringa från min mobil big_smile

Fattiglapp. Ringer när jag slutar imorgon.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang