BSR vs AUTOTECH?

Rocko
10 december 2010 · 104 Inlägg

Panzar_Audi skrev:

Xuri skrev:

torpis skrev:

utan att varesig säga bu eller bä så skulle jag ta information likt denna med en nypa salt. Orkar man inte ens skriva ut hela ord utan ersätter med närmaste vokal så faller det bort hos mig i alla fall...

jag kan erkänna att de var jag som skrev,polarn hade varit inloggad å de märkte jag lite väl sent...

Jag åkte upp till autotech sommarn 06 med en polare som du känner henke....

de var 2st  40 bilar som skulle optimeras uppe i trollhättan...1 skulle mappas å en skulle chippas

bilen som blev mappad var lovad bänkning, osv

under tiden motorn byggdes å några samtal med autotech genomfördes för å dels beställa delar å fråga om motorsetup å boka tid så glömde dom säga

att spridarna skulle bytas,att bränsleslangarna skulle bytas å att btrn av plast skulle bytas mot värre dito, sen var de något om bränslepumpen också...så vi åkte upp å de sa dom på plats så detta fick patrik byta... sen var även bänken full så de blev gatmappning... å ägaren av bilen skulle köra för däcken var slitna av deras bedömning...(ja eller hur)

vi kom upp till atech kl 8 å kl 23:30 körde vi hem...med en bil som inte gick som den skulle, han hade fått betala för både jobb å delar som dom glömt å berätta...bänkad blev den inte heller.... å dom glömde även bort å hämta oss  inne i trollhättan under dagen som dom hade lovat kl 13 utan kl 16 gick vi tillbaka till anläggningen själva...

Nått mer du vill veta ?

Jag håller med dig Xuri, jag skulle kolla om dom kunde göra nått med min audi jag hade för ett tag sen, men ett sämre kundmottagande har nog aldrig skådat, det var bomstopp, dem vägrade att ge mig ens ett ynka litet tips förutom en snubbe där var förjäkla lik Rocko här på garaget(jobbar han där?) som gav mig lite tips osv, men dom andra... dom var väl inte direkt "schyssta".
Däremot på BSR(Gbg) så blev jag väldigt bra bemött av Fredrik tror jag han heter och gav mig lite småtips om vad man kunde göra och vad som fungerade och vad som inte fungerade.

Men Autotech kan ju Volvo, inget snack om saken, det är ju bevisat smile Så Autotech är väl att att föredra om du bor nära trollhättan.

Kul att man hittar detta så långt efteråt smile Jo jag jobbar där (än så länge) och har gjort de i 3,5 år, försöker att vara alla till mötes hela tiden, inte alltid lätt att nöja alla varje gång bara hmm

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
Pikky
29 oktober 2013 · 83 Inlägg

Kan jag verkligen inte hålla med om hmm Körde först in på BSR i Malmö och fick ett väldigt otrevligt bemötande när jag ställde en massa frågor ang trim osv dem tyckte nog att jag skulle lägga ner det där med trim eftersom jag inte kunde så mycket kändes det som,ringde till Autotech samma dag och frågade dem var hur trevliga som helst fick även 15% rabatt på mjukvaran!!!!

frysen skrev:
autotech suger enligt mig å några andra...bsr har betydligt bättre kundbemötande osv å dom håller nog sina ord bättre än atech.... skulle aldrig få för mig å ta autotech skiten

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang