söker vindavvisare men inte såna man sätter fast i rutan. utan såna man klistrar fast åvanför rutan? någon som vet vart det går att få tag på? vill verkligen ha innan sommaren.
söker vindavvisare men inte såna man sätter fast i rutan. utan såna man klistrar fast åvanför rutan? någon som vet vart det går att få tag på? vill verkligen ha innan sommaren.
Eh..va? Inte råkar du har en bild du kan lägga upp?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
syns kanske inte så bra men heltäckande till bakrutan ska de vara också.. dessa är köpt på volvo men dem slutade sälja för ca 1,5år sedan tyvär:( alltså klister inte fast tryckta.
Han menar såna man köper på volvo dom långa. Många företag har börjat med biligare som du nyper fast mellan rutan och listen. Men han vill ha orginal vindavisarna
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Han menar såna man köper på volvo dom långa. Många företag har börjat med biligare som du nyper fast mellan rutan och listen. Men han vill ha orginal vindavisarna
Aha..alltid lär man sig nåt nytt
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Har el hissar på 945 med dom nyparna får man inte ner rutorna om man inte hjälper till
mm där ser man.. kosta vad det kosta vill SKA ha dem andra någon som vet vart man får tag på dem till 740 eller ev har några över som ska sälja dem tveka inte att höra av er.