Angående: timrå träff 09

850_GLT
22 mars 2009 · 947 Inlägg

Tjena jag tänkte kolla om någon vet om det blir någon träff i timrå som det var förra året i maj nån gång. Vore kul att åka upp med caben igen big_smile. Var kanon väder sist smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
jeep_tom Jeep Tom
22 mars 2009 · 276 Inlägg

Syftar du på startskottet som arrangeras av Timrå Hillbillys? Det blir av den 9 Maj i år enligt arrangörernas hemsida smile

vi har en tråd uppe om det på vårat lokala forum med så smile http://www.streetsofsundsvall.se/forum/ … &t=620

Feeling free to do my own thing
850_GLT
23 mars 2009 · 947 Inlägg

jeep_tom skrev:
Syftar du på startskottet som arrangeras av Timrå Hillbillys? Det blir av den 9 Maj i år enligt arrangörernas hemsida smile

vi har en tråd uppe om det på vårat lokala forum med så smile http://www.streetsofsundsvall.se/forum/ … &t=620

Jajemen det var det jag menade smile. blev rätt tidigt i år alltså.. hoppas det är lika varmt som i somras då smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
IceEyes Varningar: För många..
23 mars 2009 · 2 552 Inlägg

Första gången jag hör att nån frivilligt vill åka till Timrå tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
850_GLT
23 mars 2009 · 947 Inlägg

IceEyes skrev:
Första gången jag hör att nån frivilligt vill åka till Timrå tongue

har mina föräldrar utanför kramfors så tänkte åka å hälsa på dom samtidigt..

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
tjarniz
25 mars 2009 · 361 Inlägg

var en riktig trevlig träff smile
hoppas man har bilen klar bara...

Bilgalningen Bildelsskruvare
28 april 2009 · 255 Inlägg

850_GLT skrev:

jeep_tom skrev:
Syftar du på startskottet som arrangeras av Timrå Hillbillys? Det blir av den 9 Maj i år enligt arrangörernas hemsida smile

vi har en tråd uppe om det på vårat lokala forum med så smile http://www.streetsofsundsvall.se/forum/ … &t=620

Jajemen det var det jag menade smile. blev rätt tidigt i år alltså.. hoppas det är lika varmt som i somras då smile

Ifolj var det en dag senare... Så ja vet inte om ja kan hålla me om att det blev såå tidigt:p

My life, My mess
850_GLT
28 april 2009 · 947 Inlägg

Bilgalningen skrev:

850_GLT skrev:

jeep_tom skrev:
Syftar du på startskottet som arrangeras av Timrå Hillbillys? Det blir av den 9 Maj i år enligt arrangörernas hemsida smile

vi har en tråd uppe om det på vårat lokala forum med så smile http://www.streetsofsundsvall.se/forum/ … &t=620

Jajemen det var det jag menade smile. blev rätt tidigt i år alltså.. hoppas det är lika varmt som i somras då smile

Ifolj var det en dag senare... Så ja vet inte om ja kan hålla me om att det blev såå tidigt:p

hehe okej.. hade för mig att de va typ en vecka senare.. men men alla kan ta fel big_smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Trym
6 maj 2009 · 8 Inlägg

Kan nog bli så att man kikar dit...

.:: Team Black ::.
Ångeligan
senox senox
6 maj 2009 · 333 Inlägg

kikar förbi då en sväng:)

Bilgalningen Bildelsskruvare
6 maj 2009 · 255 Inlägg

850_GLT skrev:

Bilgalningen skrev:

850_GLT skrev:

Jajemen det var det jag menade smile. blev rätt tidigt i år alltså.. hoppas det är lika varmt som i somras då smile

Ifolj var det en dag senare... Så ja vet inte om ja kan hålla me om att det blev såå tidigt:p

hehe okej.. hade för mig att de va typ en vecka senare.. men men alla kan ta fel big_smile

Ja, innan ja kollade så gissade ja på att de va i  slutet av månaden. Tiden går fort & ja ha kasst minne... Så vida förvånad blev ja inte nä ja upptäckte att ja hade fel... haha

My life, My mess
turbogura
9 maj 2009 · 37 Inlägg

tyvärr så var det första gången för mmig samnt sista .......
och vad skall man säga om den så kllade crusingen
är det inte till för Entusiastfordon? djupt besvikelse kan man bara säga.....

Volkswagen passat "putte" (2007)
Caspar
10 maj 2009 · 8 Inlägg

hahaha 21.30???? då hade knappt cruisingen börjat. det blev bra med drag smile

b-qvist
10 maj 2009 · 28 Inlägg

tykte det var helt ok jag. lite trist ställe att ha cruising på bara, hade väl varit bättre igenom Timrå isåfall.

Honke_86 Härnösand
10 maj 2009 · 191 Inlägg

tycker den var dåligt att sport bilar & stylade bilar inte fick åka! de är ju samma motor intressa menar jag.

Kanske ska starta en crusing och bara sport bilar & stylade bilar får åka & inga jänkare...

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Selfextreeme
10 maj 2009 · 241 Inlägg

Håller med föregående talare. Det var dåligt att vi inte fick åka i ledet.

IceEyes Varningar: För många..
10 maj 2009 · 2 552 Inlägg

Honke_86 skrev:
tycker den var dåligt att sport bilar & stylade bilar inte fick åka! de är ju samma motor intressa menar jag.

Kanske ska starta en crusing och bara sport bilar & stylade bilar får åka & inga jänkare...

Instämmer.

Förstår däremot inte varför man släpper in epor och söndersupna pilsnerhäckar.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Selfextreeme
10 maj 2009 · 241 Inlägg

Nej precis. Släpper dom inte in stylade/vanliga bilar ska fan inte epor in heller.  Men men, det vore kul med en crousing för stylade bilar.

Honke_86 Härnösand
10 maj 2009 · 191 Inlägg

Selfextreeme skrev:
Nej precis. Släpper dom inte in stylade/vanliga bilar ska fan inte epor in heller.  Men men, det vore kul med en crousing för stylade bilar.

man skulle ju starta en sån! men det som gör mig lite less  är att dom sätter upp tavlor som det bara står crusing på! det står ju inge vad som gäller eller nåt....eller jag kanske har missa det då. riktigt dåligt. Det finns ju folk som kommar dit med för att titta på stylade bilar & sportbilar. En liten pojk & sin pappa tyckte ju att det var roligt då man kom med bilen på crusingen. Ska man behöva köpa en veteranare bara för att åka på cruisng??


säge vad ni vill om det! smile det är säkert inte bara jag som tycker så smile

Senast redigerat av Honke_86 (10 maj 2009)

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
Boggieman Volvoskadad
10 maj 2009 · 127 Inlägg

Honke_86 skrev:

Selfextreeme skrev:
Nej precis. Släpper dom inte in stylade/vanliga bilar ska fan inte epor in heller.  Men men, det vore kul med en crousing för stylade bilar.

man skulle ju starta en sån! men det som gör mig lite less  är att dom sätter upp tavlor som det bara står crusing på! det står ju inge vad som gäller eller nåt....eller jag kanske har missa det då. riktigt dåligt. Det finns ju folk som kommar dit med för att titta på stylade bilar & sportbilar. En liten pojk & sin pappa tyckte ju att det var roligt då man kom med bilen på crusingen. Ska man behöva köpa en veteranare bara för att åka på cruisng??


säge vad ni vill om det! smile det är säkert inte bara jag som tycker så smile

Precis! Såg inte heller nånstans att man inte fick ta in sportbilar. Vi hade planerat att åka in med polarens merca, men hörde av en slump på radion att vilken bil som helst inte får köra.. Så vi riggade upp lite ljud i Saab 99an sen for vi tongue

I'm living the life I was born to live
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang