Angående: timrå träff 09

soyd
11 maj 2009 · 1 853 Inlägg

Ingen eftersnacks tråd, med någon som tog lite bilder ?

/mvh soyd

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Men ge er nu, man kollar på en crusing för att se jänkare och övriga veteranare, inte grina jag blod för att vi inte fick komma in med Granadan.. Man går inte på en crusing för att se plastraketer, och en del epor hör också hemma på en crusing enligt mig, om det är duetter etc som är över 30år (även om jag är helt ointresserad av epor), men dessa plastiga 740is fattar jag inte vad dom gjorde där dock

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
gerzz
11 maj 2009 · 10 Inlägg

Vi kom inte ens in med en jänke pickup... riktigt dåligt!

raggar_rasken
12 maj 2009 · 48 Inlägg

är inte så imponerad av folket som släppte in bilar! först fick vi åka in ett par varv sen när vi skulle in tredje gången så fick vi inte för då hade plötsligt suburban blivit en van, sen pröva vi igen efter en timme då släppte dom in oss igen:S

Bilgalningen Bildelsskruvare
12 maj 2009 · 255 Inlägg

Går man på en denna typ av utställning, så är det för att kika på "Jänkare" o tillhörande. Vill jag se på "stylade" o tillhörande då far jag till Birsta den 23:e!
Tycker att alla "icke-jänkare", skulle hållit sig utanför avspärrningarna på utställningen. Folk med jänkare fick ju inte komma in för att de va fö fullt. Taskigt tycke jag! Som t ex den där King Cab- epan... kändes int som den hörde hemma där... Samt flera andra sorters bilar. (helt vanliga, platsstylade m.m.)
Samma gäller på cruisingen tycker jag!
Däremot tycke ja de va en bra idé snubben här oppe nämnde, en cruising me "nya" bilar! smile

Men "jänkare" mena ja bilar som intagit t ex den skattefria åldern. Med "nya" mena ja alla övriga smile

My life, My mess
DeeJay_R Märkestekniker
13 maj 2009 · 289 Inlägg

ja anser själv att en cruising är en träff för bil intresserade,spelar ingen roll om man e intresserade av jänkare eller nyare stylade bilar. Man åkte ju dit helt i onödan,ganska värdelöst. vanliga ostylade svensson bilar hade dom kunnat hålla utanför men släppt in dom som är lite mer stylade och utstickande.. så tycker ja iaf.

Honke_86 Härnösand
13 maj 2009 · 191 Inlägg

DeeJay_R skrev:
ja anser själv att en cruising är en träff för bil intresserade,spelar ingen roll om man e intresserade av jänkare eller nyare stylade bilar. Man åkte ju dit helt i onödan,ganska värdelöst. vanliga ostylade svensson bilar hade dom kunnat hålla utanför men släppt in dom som är lite mer stylade och utstickande.. så tycker ja iaf.

Bra sagt :)det är ju inte alla som har råd att åka värsting åk precis & det är ju inte precis 50-60 talet vi lever i längre. alla åkte väl inte jänkare på den tiden antar jag. dom åkte säkert i nån gammal opel & partade. och hur roligt är det att se 10 chevor på rad & sen åt andra hållet är det pontiac.....då måste det vara 10 gånger roligare att se lite blandat....eller har jag fel då? och nästan alla var ju över 40 som körde i sina jänkare.

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
jeep_tom Jeep Tom
13 maj 2009 · 276 Inlägg

Någon som har bilder från träffen och cruisingen?

Feeling free to do my own thing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang