Bilen på asfalt,,fälgar stulen falkenberg

MrNinja
1 april 2009 · 148 Inlägg

Uhm, om däcken är borta och dom inte staplar upp bilen på något. Hur får dom då bort domkrafterna vid sänkningen?

demk
1 april 2009 · 680 Inlägg

MrNinja skrev:
Uhm, om däcken är borta och dom inte staplar upp bilen på något. Hur får dom då bort domkrafterna vid sänkningen?

domkraften lågkvar under bilen syns på bilderna tyvärr

BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
demk
1 april 2009 · 680 Inlägg

camaro67 skrev:
Tråkigt som fan. Men om man nu ska stjäla kan man inte göra det snyggt och ställa bilen på något istället för att släppa den direkt på backen?

kan man tycka men så var de tyvärr inte

BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
Funkiee Saab älskare!
1 april 2009 · 4 597 Inlägg

borde ju gå o hitta hå jävla fingeravtryck på domkraften ju! Men polisen jagar ju bara trimmade moppar vafan....... Lycka till med o få fast idioterna iaf smile

Mvh Patrik

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
LordLife
1 april 2009 · 998 Inlägg

Fy fan. Lider med dig. En av anledningarna till att jag bara har original fälgar på min bil, ingen som vill ha dom.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
1 april 2009 · 2 456 Inlägg

mad Tänk om man fick ta å doppa dom i frätande syra ... eller e det djurplågeri må tro.

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
vofloo
2 april 2009 · 739 Inlägg

fyfan asså jag hade blevit rasande om min bil hade stått så på marken.. sadsadhmm

JLind
3 april 2009 · 49 Inlägg

uschdå, i vissa fall är det bättre att bo i USA.
då hade du kunnat skjuta av personerna om du såg dom och hävda försvar av egendom. tongue

brk95
3 april 2009 · 140 Inlägg

skulle det vara bättre att själa fälgarna från amg 55 an ?? drabbar ingen fattig .. hur vet du det ?? kan ju vara nån som sparat länge för att köpa just den bilen ,, det spelar väll ingen roll vilken bil fälgarna sitter på , man ska ge fan i andras grejor .

Industry Alfa Romeo 166
5 april 2009 · 310 Inlägg

fy fan jag blir lika arg när man ser och hör sånthär, varför kan folk inte låta andras saker vara. undra varför dom inte palla upp bilen? menar hade ju blivit mindre skador på din bil nu har väl skivorna tagit stryk. Hoppas du får tag på dom . hade du inga låsbultar?

Senast redigerat av volvo_460 (5 april 2009)

Ford Focus (2015)
volvo_1987
5 april 2009 · 1 675 Inlägg

jobbigt, inga lås muttrar? lås muttrar hindrar dom inte från att sno fälgarna men segar ner dom. Kör med 8 lås muttrar på mina fälgar. Ang. polis anmälan kommer du få ett brev om 2 veckor ca där det står att undersökningen är nerlagd. Själv vart med om detta, dom bryr sig inte om små brott. Du får hålla koll på blocket .

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
-Akerfeldt-
5 april 2009 · 2 638 Inlägg

Fasen vad surt. Tråkigt att förutom att bara stjäla fälgarna så måste de försöra bilen genom att släppa ner den på backen sådär. Hoppas att det löser sig för dig.

Jimm
5 april 2009 · 1 661 Inlägg

Funkiee skrev:
borde ju gå o hitta hå jävla fingeravtryck på domkraften ju! Men polisen jagar ju bara trimmade moppar vafan....... Lycka till med o få fast idioterna iaf smile

Mvh Patrik

Hehe var det dagens eller? Polisen kommer titta lite på bilen, skriva upp det och sedan lägga ner utredningen.

Tråkigt när sånt här händer, men när dom snodde brossans fälgar passade dom på att sparka sönder hela bilen också. Alltid nåt positivt. smile
lycka till

Senast redigerat av Hardjim (5 april 2009)

demk
5 april 2009 · 680 Inlägg

Hardjim skrev:

Funkiee skrev:
borde ju gå o hitta hå jävla fingeravtryck på domkraften ju! Men polisen jagar ju bara trimmade moppar vafan....... Lycka till med o få fast idioterna iaf smile

Mvh Patrik

Hehe var det dagens eller? Polisen kommer titta lite på bilen, skriva upp det och sedan lägga ner utredningen.

Tråkigt när sånt här händer, men när dom snodde brossans fälgar passade dom på att sparka sönder hela bilen också. Alltid nåt positivt. smile
lycka till

polisen har inte ens tittat på bilen så

BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
Snajdarn Lights out.
5 april 2009 · 124 Inlägg

Låsbult är ju mestadels bara ett skämt då dessa killar (och tjejer?) har låsbultsavdragare.

volvo_1987
5 april 2009 · 1 675 Inlägg

Snajdarn skrev:
Låsbult är ju mestadels bara ett skämt då dessa killar (och tjejer?) har låsbultsavdragare.

Sant, hindrar dom inte. Men kan va den minuten extra det tar för dom som nån kan upp täcka dom wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Peter_88
9 april 2009 · 45 Inlägg

brk95 skrev:
skulle det vara bättre att själa fälgarna från amg 55 an ?? drabbar ingen fattig .. hur vet du det ?? kan ju vara nån som sparat länge för att köpa just den bilen ,, det spelar väll ingen roll vilken bil fälgarna sitter på , man ska ge fan i andras grejor .

Håller fullständigt med dig smile

Rinnegan Malleus Malificarum
9 april 2009 · 2 401 Inlägg

Pfft, jag skulle nog ha tagit en slägga, knäckt knäskålarna på killen eller killarna, sen droppat lite vatten med ph värde 0 eller bara syra rakt ner i hörselgången på satarna. Får se hur dom känner sig efter det.

Surt läge dock, polisanmäl det ändå, om du har otroligt mycket tur så kan du ju få tillbaka fälgarna om dom får fast personen/personerna.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
melodic_death_metal
9 april 2009 · 622 Inlägg

volvo_1987 skrev:
jobbigt, inga lås muttrar? lås muttrar hindrar dom inte från att sno fälgarna men segar ner dom. Kör med 8 lås muttrar på mina fälgar. Ang. polis anmälan kommer du få ett brev om 2 veckor ca där det står att undersökningen är nerlagd. Själv vart med om detta, dom bryr sig inte om små brott. Du får hålla koll på blocket .

2 veckor? fan va länge du fick vänta wink mitt brev kom morgonen efter hmm

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
9 april 2009 · 3 404 Inlägg

Vad är det för fel på folk, visst att sno fälgarna men att bara ställa ned bilen sådär?! mad När farsans gamla chef blev av med sina fälgar för några år sen så stod bilen i vart fall på ett gäng telefonkataloger.

Och det är ju inte dom dyraste fälgarna heller om man säger så, trisst! Trodde man skulle få ha grejjerna ifred om man satt på original grejjer men så är tydligen inte fallet.

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang