Angående: Vårträffen 2009 Piteå

_Jacob_
27 april 2009 · 263 Inlägg

Idag fick man till bilen! smile så det blir nog RIN ändå. Ska iallafall ta med mig massor utav av vatten den här gången om solen steker.

Bjuuuu han!!
quiet
27 april 2009 · 127 Inlägg

Ska väll tillägga att jag har lyckats fixa några däck nu så ni slipper nog se dubbar på subban på lördag wink
Kommer väll hinna sätta dit några JRm dekaler också! smile

T_Lindgren
28 april 2009 · 4 Inlägg

Blir kanske att hänga på karavan från skeå med mercan min smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
28 april 2009 · 880 Inlägg

Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt sad

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Jospan
28 april 2009 ·

Hoppas på bra väder nu till lördag då!

pontan36 Mekaniker
28 april 2009 · 212 Inlägg

Enligt smhi kommer de bli 14grader så man får hoppas dom håller de:)

Jospan skrev:
Hoppas på bra väder nu till lördag då!

iceman_21
29 april 2009 ·

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt sad

kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..

Race_Chick Snäll liten biltjej
29 april 2009 · 880 Inlägg

iceman_21 skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt sad

kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..

Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu hmm

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
_Spawned_ Maskinförare
29 april 2009 · 1 163 Inlägg

Har för mig att det brukar vara karavan från luleå.
Tidigare har det varit 10.00 från barnenshus parkeringen, ska kolla upp det bättre och återkommer.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
XxAMANDAxX
29 april 2009 · 11 Inlägg

Jag ska då mest troligt dit iaf smile tror de kan bli riktigt kul bara de fina vädret håller i sig också ;p

Mercedes Fena/vinge "Fenan" (1966)
Cadillac Likbil "Liket" (1958)
CivicHatchback
29 april 2009 · 182 Inlägg

Styr upp en karavan från luleå ffs smile

CivicHatchback
29 april 2009 · 182 Inlägg

Och du, NJ_ klart du ska ta bussen big_smile det är ju ett givet val! smile

_Spawned_ Maskinförare
29 april 2009 · 1 163 Inlägg

Blir karavan från luleå. Barnens hus parkeringen kl 10.00

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
_Norrland_ Bilvårdstekniker
29 april 2009 · 766 Inlägg

Blir tyvärr inget för mig då jag inte fått mina nya fälgar ännu då dom är några veckor bort + att jag inte har några sommardäck alls till bilen för närvarande :S

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
CivicHatchback
29 april 2009 · 182 Inlägg

vet du hur många det blir från luleå ca?

iceman_21
29 april 2009 ·

¤¤740Racing¤¤ skrev:

iceman_21 skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt sad

kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..

Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu hmm

Är din fram på bakvagn såå dåligt inställd?....ett par mil hit eller dit spelar itne nån större roll...om dom nu inte är jätteoinställda...

NMI
29 april 2009 · 1 045 Inlägg

ska gifta mig på fredag, så kommer nog inte, får stanna hemma med frugan smile

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Blackdeath Chef
29 april 2009 · 167 Inlägg

NMI skrev:
ska gifta mig på fredag, så kommer nog inte, får stanna hemma med frugan smile

Hallå träffen är ju på lördag de är ju lungt! big_smile tongue

Over and out
Cerran Starter
29 april 2009 · 98 Inlägg

Lite information från vi i RiN-admin:

Det blir lagligt "streetrace" i Fällfors, på Skellefteå Drive Center, på kvällen. Start kl 18.00, insläpp från cirka 16.30. Följ skyltarna mot Skellefteå Drive Center i Fällfors.

Vi kommer att ta en entréavgift på 40 kr per bil att komma in på Skellefteå Drive Center. Anledningen är att vi behöver en städkassa för att se till att vi säkert kan fortsätta köra på Skellefteå Drive Center. Bilar som betalat in sig på Vårträffen kommer in gratis på basen.

Lidas88
29 april 2009 · 20 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:

iceman_21 skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt sad

kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..

Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu hmm

Det är inte så svårt att ställa in så du får någolunda bra hjulinstäningar. du ska ha 3-4 milimeter på framhjulen som to in. och det mätter du bara från ett däcks  insida till det andras mitt

Volvo 242 Cab "Cabben" (1976)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang