QUICK1 skrev:
Emilius skrev:
Volvo1968 skrev:
Var inte så negativ nu då Emilius, se möjligheterna istället för att se problemen

(eller i detta fallet se allt positivt istället för negativt

)
Svårt att vara överlycklig när man jagat efter exakt rätt bil och börjat slita,
sen står man med valet att antingen sälja eller göra nåt man inte har lust med egentligen..
Men jag ger konstruktiv kritik det är allt, svårt att få bilen att ligga på backen redan med 13x7" fälgar,
lika bra att tipsa om att det kommer bli problem om de va planer att få bilen låg öht.
Jag tänker inte hoppa och skutta och tycka detta är det roligaste jag sett direkt då skulle jag bara ljuga,
men kan ju iaf säga min mening

Asså va snackar du om!! Så bara för att nån kan göra din dröm till deras verklighet så ska du sitta här och kasta skit på dom? De är ju inte direkt som så att Sannah har gått in på din och sett "Ohh, air ride. Ohh feta fälgar" och härmat dig eller så. Nästan vad man än bygger så är de nån som kommer med något LIKNANDE! Så är de.
Du kan lämna den här tråden nu.
Vadå kasta skit? Vart har jag gjort det nånstans??
Eller har vi en som inte kan läsa nu igen men tvunget måste skriva ändå?
Det enda jag påstått är att det skulle SE UT SOM ett plagiat om JAG skulle göra likadant.
Va f? Står i valet och kvalet om jag ska anmäla ditt inlägg. Osanna påståenden och otrevlig attityd,
börjar bli trött på sånt på detta forumet..
Om det vore så att du inte läst reglerna för forumet så kan jag ta en punkt du borde tänka över:
Var trevlig och respektera andras åsikter.
Även om jag nu skulle ha kastat skit så skall du respektera den åsikten..
Nu har jag inte ens gjort det så jag blir skälld på till synes helt utan anledning, där har vi otrevligheten också.
Hemskt ledsen för detta dyeltsbreh men detta är sista jag skriver om detta,
fortsätter jag skriva i din tråd så är det kommentarer om projektet och tips isåntfall.
Mod eller nåt är välkommen att radera detta sålänge QUICK1 hunnit läst och börjat tänkt efter innan han skriver

Var inte meningen att klaga och hålla på, var tänkt att lägga in ett inlägg om huruvida min ide var upptagen (notera ordvalet) dock så har folk missförstått och snackat massa och jag känner ett behov av att besvara..
Jag har även gett i mitt tycke konstruktiv kritik.
Kanske glömt att nämna det men iden med bygget är ju klockrent, utförandet är inget fel på,
jobbet ser ju bra ut så att säga. Och 4 dörrars passar bra till detta,
trots att det kan bli svårt att få den att ligga exakt på backen med såpass stora fälgar.