Eftersnack: Cruising i Malmö 4 april

P-H-G Utbildad proffsamatör
7 april 2009 · 782 Inlägg

Medde skrev:
Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

Alltså jag förstår inte sån mentalitet, man är väl där för en enda orsak, att testa vad bilen/föraren går för?

Jag stod också och tittade ett tag, men märkte att nästan ingen körde, så då stack jag och hämtade bilen och körde några repor, varför inte göra samma sak nästa gång? Om alla står och väntar på att andra ska köra så blir det ingen action...

Det blir till vad man gör av det, som det så fint heter... smile

Senast redigerat av PointMan (7 april 2009)

Kiki
7 april 2009 · 119 Inlägg

Medde skrev:

Kiki skrev:

Medde skrev:
Det var en bra kväll tycker jag,men racet var fattigt:Osadnågon mer som håller med?
/T5

du skulle varit med på racet istället...... är man inte med så klart det blir tråkigt!!!!!

Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

4 var det ju dock inte... det blev ju allt fler som körde... det var rätt många bilar att köra mot som var snabba, vad hade du tänkt dig att köra mot? en ferrari eller???

True love never ends!
Kiki
7 april 2009 · 119 Inlägg

ewrs skrev:

Kiki skrev:

Medde skrev:

Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

4 var det ju dock inte... det blev ju allt fler som körde... det var rätt många bilar att köra mot som var snabba, vad hade du tänkt dig att köra mot? en ferrari eller???

Ja en T5:a hade då fått starkare motstånd där. smile

Fler än fyra, javisst (nämner inga användarnamn så att jag klassas som ögonvittne tongue):
- Micran som alla skrattade åt
- BMW-cabben som skulle lägga lakrits hela tiden
- Vita supran
- Svarta M5:an (som jag tyckte lät lite konstigt?)
- En ny Honda Civic körde minst ett race
- En ännu nyare Civic -||-
mfl.

Kasta inga pajer på mig ännu. Jag vet inte om M5:an lät konstigt, om Micran verkligen var så "ocool" eller om BMW-cabben hade anledning att lägga lakrits roll

tror faktisk att supran hade varit ett bra val av motstånd... men sen vet man aldrig om man inte prövar!! wink

True love never ends!
PerraN1 Åklagare
7 april 2009 · 47 Inlägg

Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Snart i en backspegel nära dig....;)
Seat Alhambra 20VT Sport "Silverkulan" (2002)
Kiki
7 april 2009 · 119 Inlägg

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

det är det kanske inte då nej... smile

True love never ends!
haagi
7 april 2009 · 905 Inlägg

men man borde pröva iallafall, fast man vet att man är snabbare.. det är ju roligt och köra..... tongue

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
7 april 2009 · 4 418 Inlägg

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Haha... Vet väl alla att Volvos är snabbast! wink

Kungen-EssE
7 april 2009 · 993 Inlägg

850 t5 är verkligen inte snabbare än M3, inte på någon växel alls.
jag drar jämnt mot min polares steg 3 bsr RENODLAD 850-R !

Senast redigerat av Kungen-EssE (7 april 2009)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

Jill skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Haha... Vet väl alla att Volvos är snabbast! wink

hahaha ja vist..smile dom e ju det!

Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

haha var ju inte så ja menade.. men supror,evos,skyline m3 osv var ju verkligen INTE dom som körde!!

JOCKE_ST
7 april 2009 · 212 Inlägg

Medde skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

haha var ju inte så ja menade.. men supror,evos,skyline m3 osv var ju verkligen INTE dom som körde!!

vf körde du inte mot mig då?

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

PointMan skrev:

Medde skrev:
Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

Alltså jag förstår inte sån mentalitet, man är väl där för en enda orsak, att testa vad bilen/föraren går för?

Jag stod också och tittade ett tag, men märkte att nästan ingen körde, så då stack jag och hämtade bilen och körde några repor, varför inte göra samma sak nästa gång? Om alla står och väntar på att andra ska köra så blir det ingen action...

Det blir till vad man gör av det, som det så fint heter... smile

Men hur kul e det o se samma bil om och om igen?! av alla bilar som var där var det inte många som körde, sen varför jag inte körde har sig en anleding!planen var att ja skulle kört..

Senast redigerat av Medde (7 april 2009)

nissan-max Bilmekare
7 april 2009 · 18 Inlägg

Jill skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Haha... Vet väl alla att Volvos är snabbast! wink

tveksam tongue det e japanarna som äger i allt tongue

Nissan 200sx s13 "200sx s13" (1989)
JOCKE_ST
7 april 2009 · 212 Inlägg

nissan-max skrev:

Jill skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Haha... Vet väl alla att Volvos är snabbast! wink

tveksam tongue det e japanarna som äger i allt tongue

haha ja där var ett par japanare som fick sig en omgång med wink haha dock inte någon av dem stora! haha då hade jag nog fått fejka att ha råkat lägga i backen wink

Senast redigerat av JOCKE_ST (7 april 2009)

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

Kiki skrev:

Medde skrev:

Kiki skrev:

du skulle varit med på racet istället...... är man inte med så klart det blir tråkigt!!!!!

Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

4 var det ju dock inte... det blev ju allt fler som körde... det var rätt många bilar att köra mot som var snabba, vad hade du tänkt dig att köra mot? en ferrari eller???

Vem har sagt något om ferrari?! Om du jämför med hbg & lödde så var det inte mycket till race!

Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

JOCKE_ST skrev:

Medde skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

haha var ju inte så ja menade.. men supror,evos,skyline m3 osv var ju verkligen INTE dom som körde!!

vf körde du inte mot mig då?

Vi ses vid rödljuset!!!wink

DeFlo
7 april 2009 · 514 Inlägg

haagi skrev:
Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!


http://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg

Jag hade också en rolig damp stund när jag kom till min bil imorses





https://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614628_vnvwtx.jpg
skoj?


https://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614635_z0e226.jpg
-_-


https://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614637_nb4xth.jpg
mm...

BMW = Bil Med Wasakredit
Medde
7 april 2009 · 183 Inlägg

DeFlo skrev:

haagi skrev:
Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!


http://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg

Jag hade också en rolig damp stund när jag kom till min bil imorses





http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614628_vnvwtx.jpg
skoj?


http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614635_z0e226.jpg
-_-


http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614637_nb4xth.jpg
mm...

Stackare:(

JOCKE_ST
7 april 2009 · 212 Inlägg

Medde skrev:

JOCKE_ST skrev:

Medde skrev:

haha var ju inte så ja menade.. men supror,evos,skyline m3 osv var ju verkligen INTE dom som körde!!

vf körde du inte mot mig då?

Vi ses vid rödljuset!!!wink

haha d tycker jag absolut tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
7 april 2009 · 4 418 Inlägg

nissan-max skrev:

Jill skrev:

PerraN1 skrev:
Men en 850 T5 är ju säkert snabbare än Evos, Supror, Skylines och M3/M5:or det vet väl alla? wink Och då är det ju inte kul att rejsa? smile

Haha... Vet väl alla att Volvos är snabbast! wink

tveksam tongue det e japanarna som äger i allt tongue

Jag har både en Subba och en 240, det borde betyda att jag är snabbast utan tvekan va? wink tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang