Eftersnack: Big inn Köping träffen

DJ_Philip
5 april 2009 · 129 Inlägg

Jo jag åkte förbi jag med, helvette vad bilar de va :tongue

mattisson Mr.Tyskstuk
5 april 2009 · 72 Inlägg

Var där en sväng och kikade. Riktigt mycket folk och bilar vilket var positivt. Men hela grejen var ganska tråkig om jag får säga mitt.

Det började med att man stod och pratade med gamla vanliga gänget från Arboga. Sedan tog man sig några varv runt biginn och till slut hamnade man i samma gamla vanliga gäng i alla fall. Allt som hade ändrats var väl att man var på annan ort och pratade.

Men som sagt, riktigt roligt att Köping fick sig ett litet namn på kartan och jag hoppas att fler mer arrangerade träffar kan anordnas i Köping i framtiden.

Jag fick för övrigt några bilder, men inte några som är direkt värda att laddas upp då det var ganska glest om folk just den tidpunkten.

#A.Mattisson | Kolla in projektet!
lekke
5 april 2009 · 10 Inlägg

Var ju kul att nånting hände i köping för engångskull. dock lite trist med folk som inte verkar ha någon respekt för andras bilar och slänger sönder glasflaskor överallt så man måste leka slalom hjälte för att ta sig fram

Munkis
5 april 2009 · 1 637 Inlägg

mattisson skrev:
Var där en sväng och kikade. Riktigt mycket folk och bilar vilket var positivt. Men hela grejen var ganska tråkig om jag får säga mitt.

Det började med att man stod och pratade med gamla vanliga gänget från Arboga. Sedan tog man sig några varv runt biginn och till slut hamnade man i samma gamla vanliga gäng i alla fall. Allt som hade ändrats var väl att man var på annan ort och pratade.

Men som sagt, riktigt roligt att Köping fick sig ett litet namn på kartan och jag hoppas att fler mer arrangerade träffar kan anordnas i Köping i framtiden.

Jag fick för övrigt några bilder, men inte några som är direkt värda att laddas upp då det var ganska glest om folk just den tidpunkten.

Jag tycker definitivt att du ska ladda upp bilderna wink

Filippin Awsome
5 april 2009 · 37 Inlägg

Freddeponken skrev:

Munkis skrev:

Bjoerk0 skrev:
Tycker personligen att de är tråkigt att alla ska dra folk som kör volvo över en kant. "Volvo på ett ställe och fina bilar på ett annat".. Tråkigt tycker jag då det finns mkt fina volvo bilar.
Dem hängigaste åken på träffen i mina ögon var inte volvo bilar utan bilar av andra märken.
Men nästa år så kanske vi kan ha volvo på ett ställe, japanare på ett annat, vissa bilmärken kan vi ha vid bilskroten på andra sidan stan.
Och fyllan är nog ganska ofrånkomligt på sånna här mer eller mindre oarrangerade träffar.

Nog om det, bra uppslutning och mkt bilar, blev riktigt bra kväll i mina ögon.
Och tummen upp till den som fick till de här i lilla köping!

Mvh micke.

Jo men det är ju så det är , vi som inte har råd att åka Ferarri har inget på bilträffar att göra , vi förstör bara allt ihop med våra avskum till bilar neutral

nej då inte alla! men 740 är en ungdomsbil och då svinas det! finns även mycket ungdomar och mycket volvos så det sticker ju ut i massan! fan stod och var rädd för att få stenskott på bilen hela kvällen...mindre roligt och sen parera mellan krossat glas är inte heller så kul men över lag så var träffen riktigt lyckad!

Ungdomar har vi nog alla varit, svinat har vi nog alla med. Omdöme får man av erfarenhet, Erfarenhet får man av dåligt omdöme. Såatt, ja när vi var unga så fanns de gamlingar som gnällde, när vi är gamlingar och gnäller finns de nya ungdomar wink
Men som att släppa ut luft ur folks däck, kasta glas och svina nära andra bilar, de hör till tråkigheter som inte ska behövas. Och att konstapeln höll sej sågott som osynliga under kvällen är ju bra, men om det ska fortsätta såhär så kan ja garantera att dem inte är lika snälla nästa gång.

Mvh Micke

Fet_intercooler
5 april 2009 · 169 Inlägg

Helt klart fler bilar än vad jag räknat med,kul var det och min första bilträff för i årsmile

En annan parkera längst bak så man slapp glassplitter och en massa blässtring.

Mer träffar vill vi ha:D

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
MatteSundstrom
5 april 2009 · 97 Inlägg

mattisson skrev:
Var där en sväng och kikade. Riktigt mycket folk och bilar vilket var positivt. Men hela grejen var ganska tråkig om jag får säga mitt.

Det började med att man stod och pratade med gamla vanliga gänget från Arboga. Sedan tog man sig några varv runt biginn och till slut hamnade man i samma gamla vanliga gäng i alla fall. Allt som hade ändrats var väl att man var på annan ort och pratade.

Men som sagt, riktigt roligt att Köping fick sig ett litet namn på kartan och jag hoppas att fler mer arrangerade träffar kan anordnas i Köping i framtiden.

Jag fick för övrigt några bilder, men inte några som är direkt värda att laddas upp då det var ganska glest om folk just den tidpunkten.

de va väl ingen som tvingade dej att stå vid dina arbogapolare.. det fanns mycke trevligt folk där det gäller bara att ta för sej och gå runt lite;)

Mistander
5 april 2009 · 73 Inlägg

Jag va där också! Riktigt kul tyckte jag! Å ni som inte tryckte att de fanns nå fina bilar måste ha varit på fel parkering!tongue Jag hade som vanligt inte en fungerande bil. Så jag åkte i brorsans EVO8! Å den e inte så jävla tråkig den inte!big_smile Måste bli en till träff i sommar! Minst!! Så ja kan vara med me min bil!
Om ja vågar åka in där. Såg nå framhjulsdrivet härk som burnade framför sidan på en svinblank å tokfin  blå Opel Astra OPC som stod bakom en minst lika fin vit Astra OPC Nürburgring edition! När jag ser sånt vill jag bara strypa någon!!!!

"Friendly Drifter"
Audi 80 GL "B1" (1973)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
5 april 2009 · 616 Inlägg

Jag tyckte det var riktigt mycket fina, intressanta bilar. Många mycket fina Volvos också för den delen. wink
Tråkigt med glasskross över hela parkeringen dock, klarade mig men hade faaaan punka på bilen i morse. sad Tror inte jag kan skylla det på träffen iaf.

Har bara bild på min egen bil... wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/91973/612691_gyj6jg.jpg

/ichi
Cesso
5 april 2009 · 155 Inlägg

Fy fan vilken håla KÖPING ÄR ! man har ju ångest attacker när man är där juh ! tur att ja flyttade därifrån !

SNL
5 april 2009 · 615 Inlägg

Cesso skrev:
Fy fan vilken håla KÖPING ÄR ! man har ju ångest attacker när man är där juh ! tur att ja flyttade därifrån !

Och det hade vad fan-över-huvud-taget-då med träffen att göra?
Eller var det bara lite småskryt över att du flyttat ifrån mamma och pappa?

Senast redigerat av SNL (5 april 2009)

Let's stance!
Pontaaa
5 april 2009 · 493 Inlägg

Mistander skrev:
Såg nå framhjulsdrivet härk som burnade framför sidan på en svinblank å tokfin  blå Opel Astra OPC som stod bakom en minst lika fin vit Astra OPC Nürburgring edition! När jag ser sånt vill jag bara strypa någon!!!!

Jag skulle nog strypa han som burna med den där framhjulsdrivna "härken" roll

Skojj träff för övrigt! Fler kan man ju hoppas på!

Sponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax Bilvård - www.sonax.se
Saab 9-5 SC 2.0t Biopower "SQ-Budget" (2002)
Saab 9-3 Aero Coupe "EMMA - SQ Competition" (2001)
JNT
5 april 2009 · 67 Inlägg

Jag tyckte att det var en schysst träff, den första för iår men inte den sista. Jag tycker att dom risiga 2/740 ska lämna plats åt dom fräschare bilarna, självklart ska även fräscha äldre volvon också få stå i rampljuset:) , är det ingen som har bild på den urfeta camaron btw?smile

Rille0
5 april 2009 · 2 021 Inlägg

va överraskad på hur mycket bilar det va där, synd att folk ska svina o förstöra bara, men förövrigt så måste ja säga att de såg riktigt lyckad ut den lilla tid ja va där.

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
EKI007
5 april 2009 · 6 Inlägg

e det nån som har nå bilder från träffen igår.. ??

Hej...
Quartermile-man
5 april 2009 · 37 Inlägg

Jaha...vad ska jag säga!? Först och främst är jag ägare till den nu mera "nyblästrade" Nürburgring Astran!!! Den blå OPC:n (min gamla) som nu mera ägs av min arbetskamrat är typ lika blästrad! Om nån vet mer om detta,vem osv.osv. så meddela gärna!!! Träffen i sig hade blivit kanon om den varit lite mer strukturerad,fanns mycket bilar med potential där.Dom ansvariga (om det nu fanns några) måste se till att vi som vill visa upp bilarna kan stå någorlunda säkert,sen kan dom inte skydda oss från fyllon och liknande vilket det fanns gott om i Lördags!!! Att så mycket mindreåriga fått tag på så mycket alkohol är för mig en gåta,många var fan inte mer än 15 år,på en bilträff??? Ofattbart

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
pippz w.b garage
5 april 2009 · 12 Inlägg

kalas skoj vare!big_smile

Volvo 855R "xc85" (1997)
ford_orion_RS Eskilstuna
5 april 2009 · 70 Inlägg

ichibon skrev:
Jag tyckte det var riktigt mycket fina, intressanta bilar. Många mycket fina Volvos också för den delen. wink
Tråkigt med glasskross över hela parkeringen dock, klarade mig men hade faaaan punka på bilen i morse. sad Tror inte jag kan skylla det på träffen iaf.

Har bara bild på min egen bil... wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive … gyj6jg.jpg

du var ju på vme i  eskilstuna den 4/4 om du såg något mellan 21:30 och 00;30 om att en opel Ascona ljus grön metalic som någon brött sig in i och körde den rakt in i vallen och sånt så kontakta mig på min mejl.

Teddybear
5 april 2009 · 29 Inlägg

Jag tycker att det är ganska hemsk att gnälla går väldigt bra för de flesta men alla ni som såg alla negativa saker, varför ingrep inte ni? Sen att skylla allt på köping och volvo-bilar känns ju bara som att skjuta problemet ifrån sig. Vart man än kommer i landet kommer det alltid folk som inte sköter sig tråkigt nog.

Det största problemet med träffen var att den inte var arrangerad och det måste en träff vara för att kunna fungera. Det är inte ens någon i köping som riktigt vet vem som startade allt? Så tills nästa träff I köping hoppas jag att de som drog igång det här har lärt sig att mer jobb måste läggas ner.

Sen att så mycket folk slöt upp är underbart och jag hoppas vi kommer få se det igen då det vi är bra många med ett seriöst bil-intresse i köping.

Skoda Octavia 1.8T "The traitor" (2000)
KimpaaBooY
5 april 2009 · 378 Inlägg

Vad vart det för bil som blästrade opel astrorna?
Bilmärke och modell, färg.

// KimpaaBooY
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang