Angående: KÖPINGSTRÄFF 5/6 INSTÄLLD!

Alex_M Steker som aldrig förr
17 april 2009 · 503 Inlägg

Alltså. ni får tycka vad ni vill. men en bilträff är inte en bilträff utan svinardel. kolla bara på norrköpingsträffarna. ofta de inte e schysst me lite supror å skylines å lite SCHYSSTA bilar som bränner lite däck å driftar. då på ANVISAD plats och inte bland de andra bilarna. Jag ska bjuda på skapligt me däckrök på svinardelen. skiter i vad ni andra tycker tongue Drifta är roligt. är nog fler än mig som tycker det. och har man en bil me lite pulver så är det ju roligt att kolla på oxå...

8-)
fanimej
17 april 2009 · 182 Inlägg

Det ÄR kul, men tråkigt när andra drabbas också... därför det ska skötas snyggt smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
SimonImmo
18 april 2009 · 27 Inlägg

Alex_M skrev:
Alltså. ni får tycka vad ni vill. men en bilträff är inte en bilträff utan svinardel. kolla bara på norrköpingsträffarna. ofta de inte e schysst me lite supror å skylines å lite SCHYSSTA bilar som bränner lite däck å driftar. då på ANVISAD plats och inte bland de andra bilarna. Jag ska bjuda på skapligt me däckrök på svinardelen. skiter i vad ni andra tycker tongue Drifta är roligt. är nog fler än mig som tycker det. och har man en bil me lite pulver så är det ju roligt att kolla på oxå...

Helt rätt!

Alex_M Steker som aldrig förr
19 april 2009 · 503 Inlägg

Precis. det ska skötas snyggt. kör lugnt till svinarplatsen. Elda så jävla mycket du vill. kyl ner bilen. kör lugnt tillbaka. ska det vara så svårt för vissa att förstå tongue

8-)
Fightertiger
19 april 2009 · 237 Inlägg

Tänker bara säga att ja driftade fint med min SLÖA jävla VITA 740 i köping då de inte va några bilar i närheten dom som stod närmast kan omöjligt fått sten på sig och de va vid 12 tiden på natten.. Visst lite överseende med massa bilar o drifting självklart men drifting ska vara på trånga utrymmen där de ska va spänt o intressant åka rakt fram vem fasiken kan inte de big_smilebig_smile de kan vi alla göra.. men ja säger då de.. en liten drifting hörna våre en kul sak big_smile iaf för mig och kan ja slänga min k motor på ställ så vill ja FAN se några fina monster göra de med big_smilebig_smile... Föresten läste att en 740 VIT körde som svin o vill bara påpeka att ja är inte han tongue

_Peppo_
20 april 2009 · 43 Inlägg

mer arrangerat så kommer det bli kanon, skicka 240 sladdarna och fyllan åt sidan så är det grönt.

FreddeK
20 april 2009 ·

Fightertiger skrev:
Tänker bara säga att ja driftade fint med min SLÖA jävla VITA 740 i köping då de inte va några bilar i närheten dom som stod närmast kan omöjligt fått sten på sig och de va vid 12 tiden på natten.. Visst lite överseende med massa bilar o drifting självklart men drifting ska vara på trånga utrymmen där de ska va spänt o intressant åka rakt fram vem fasiken kan inte de big_smilebig_smile de kan vi alla göra.. men ja säger då de.. en liten drifting hörna våre en kul sak big_smile iaf för mig och kan ja slänga min k motor på ställ så vill ja FAN se några fina monster göra de med big_smilebig_smile... Föresten läste att en 740 VIT körde som svin o vill bara påpeka att ja är inte han tongue

Inte konstigt du fick sladd då hela parkeringen var full med grus=) big_smile

Fightertiger
20 april 2009 · 237 Inlägg

HAHA ja vafan får ta de man har då man har hästkrafter som får en att fisa sig fram big_smile

Teddybear
21 april 2009 · 29 Inlägg

Fick ett sms idag om att det är någon som dragit ihop en träff nu på lördag på big inn? någon som vet något?

Skoda Octavia 1.8T "The traitor" (2000)
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
21 april 2009 · 2 390 Inlägg

Samma här har oxå fått sms . nån som vet mer om de?

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
_Peppo_
22 april 2009 · 43 Inlägg

Om det är träff så dyker jag upp.
Kanske vore bra med lite mer info.

Fet_intercooler
22 april 2009 · 169 Inlägg

Fick också ett sms idag så nu är man fövirrad...är det den 5/6 eller på lördagen den 24:e??

Eller båda datumen?

Dåligt när man inte kan bestäma nått fasst datum nån gång:/

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
Mike_89
23 april 2009 · 12 Inlägg

Tror inte det där smset har nått med det här och göra, men ja vet inte. fick också det. tror ja  tänker dra och kolla lite på lördag endå

Senast redigerat av Mike_89 (23 april 2009)

Fightertiger
23 april 2009 · 237 Inlägg

Smset är från någon som säkert inte vet om de som kommer vara mer anordnat den  5/6 de blir nog mer bara en träff..så alla som vill kan ju komma dit...

SimonImmo
23 april 2009 · 27 Inlägg

Såhär är det: den träffen som är nu den 25:e är det någon annan som anordnat så jag vet bara tid,plats och datum!..  Båda träffarna kommer att bli av! Kom gärna på båda och ta med så mycket folk som möjligt smile

Kleven_87
26 april 2009 · 8 Inlägg

Detta var den första o sista gången vi kommer åka på en bilträff här i stan. Jag förstår att folk inte vågar åka med sina finbilar, utan hellre tar den där gamla rishögen. Förjävligt!

Igår var det någon idiot som sparkade in bakskärmen på våran bil, helt utan anledning. Var det någon som såg när detta hände och vet vem den personen är? Jag kan säga såhär att med det skoavtrycket som blev på bilen, hade personen ett par Björn Borg skor på sig.
Var det någon mer som blev utsatt för skador utav denna idiot?

Som sagt, är ni rädd om er bil så se till att ha en dunder försäkring, eller stanna hemma!

Senast redigerat av Kleven_87 (26 april 2009)

Fet_intercooler
26 april 2009 · 169 Inlägg

Ja jag var skit nåjig igår kväll när alla fyllon skulle gå förbi min bil osv,var ju knappt man våga lämna den för att gå runt o kika på bilarna.

Om det nu blir nån NÄSTA! gång så ska jag parkera så långt bort som möjligt...visst kan låta petig o gnällig men är man pedant o rädd om bilen så är det såwink

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
mrmix
26 april 2009 · 7 Inlägg

hörde flera som klagade om att de fått skador på sina bilar under kvällen, vet inte i vilken utsträckning de rörde sig om, men om nått spån sparkat in en skärm på en bil så visar de ju va de är för jävla neandertalare som rör sig i trakterna, jag valde å ställa bilen långt bort och är med facit i hand glad för det,

ang att de är ett jävla grisande med fylla osv, ja så går det tyvärr vid denna typ av *o-arrangerade evenemang* har själv styyrt upp ett antal träffar, jippon mm förut och utan hårda regler så blir de lätt så här, ska de ordnas bilträff så lämna ALL sprit hemma, plocka upp allt skit efter sig, ställa upp bilarna som folk vill visa upp på en avspärrad plats, en plats att parkera besökarnas bilar som inte vill visa upp det och helst ett avspärrat område för de som ska stå å elda däck å tro dom e drifting kings, först då kan det fungera, men dessa påhitt att erövra en parkering å tro att alla sköter sig tillräckligt bra för att de inte ska bli nå incidenter av nå slag.............de e dessvärre bara å glömma, iaf enligt mitt tycke.

www.bilstereohornan.se
BilstereoHörnan, västmanlands äldsta bilstereoföretag.
Volkswagen Lupo 3L "Black N White edition" (2001)
Teddybear
26 april 2009 · 29 Inlägg

Jag förstår och beklagar för alla son blivit drabbade men kan endå inte låta bli att påpeka att tråden ni skrvit i är för en träff som inte än har varit och inte har samma arrangörer som den som va nu i helgen.

Skoda Octavia 1.8T "The traitor" (2000)
SimonImmo
26 april 2009 · 27 Inlägg

Teddybear skrev:
Jag förstår och beklagar för alla son blivit drabbade men kan endå inte låta bli att påpeka att tråden ni skrvit i är för en träff som inte än har varit och inte har samma arrangörer som den som va nu i helgen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang