Varför har bilarna på elmia ingen finish?

blacklin3 Ugglan-racing
13 april 2009 · 362 Inlägg

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Och hur vet du att alla är volvo raggare som kastar flaskor???! vad jag såg så var det tre st som hoppade ut ur en svart supra som kastade sina flaskor men de kanske är volvo raggare med.!

Senast redigerat av blacklin3 (13 april 2009)

How does dust taste sucker??
no_fake
13 april 2009 · 865 Inlägg

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Äckliga volvoraggare???  e du säker på att alla dom var volvo raggare???

steifan DR!FTT3KN!K3R
13 april 2009 · 10 427 Inlägg
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Sportsedan
13 april 2009 · 457 Inlägg

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Här är två bilder på den bilen...
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image138.htm
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image139.htm

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
steifan DR!FTT3KN!K3R
13 april 2009 · 10 427 Inlägg

Sportsedan skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Här är två bilder på den bilen...
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image138.htm
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image139.htm

Inget vidare det där inte. yikes

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Germax
13 april 2009 · 12 086 Inlägg

steifan skrev:

Sportsedan skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Här är två bilder på den bilen...
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image138.htm
http://www.saab4fun.com/elmia09/imagepages/image139.htm

Inget vidare det där inte. yikes

Du skulle sätt breddningen bak, de va bland de värsta jag sätt.

Germax
13 april 2009 · 12 086 Inlägg

no_fake skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Äckliga volvoraggare???  e du säker på att alla dom var volvo raggare???

Vad vet jag om någon fordraggare höll på med men de va övervägande många inhoppade 740is på parkeringen. Sen om de åker en söndersvinad jänkkombi ner lr en volvo, lr en Supra känns som de kvittar, hemma på garageuppfarten står likförbannat en 740 och de beter sig som jag definierar en volvoraggare.
Jag har aldrig sätt mer skräp och sönderslaget glas på elmia förut. Man får ju skämmas av att stå där.
För o inte tala om att man hela tiden är rädd för att det ska komma nån dyngrak idiot och antingen kasta ölburkar på min bil lr snubbla in i den. Fifan säger jag

Senast redigerat av JapMax (13 april 2009)

Atlaz745 Mannen myten legenden
13 april 2009 · 179 Inlägg

svensk folket bara klagar..

wooooommm, pschii, wooooommmm
Hee-Maan
13 april 2009 · 3 113 Inlägg

camaro67 skrev:
Jag kan nog hålla med till viss del faktist. Jag kollade inte så noga på alla men jag såg en fiesta där som var byggd för strippen. Den var nog fronten målad med roller eller något för den såg förjävlig ut. Den är visserligen byggd för att gå fort men ska man vara med på en utställning så får de väll vara någon måtta

fronten till Fiestan var inte färdig på långa vägar, men det ska väl fixas smile annars var den cool!

till ämnet så kan jag ju lugnt hålla med att man såg vilka bilar fått sina extra timmar...

Semper Fi
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
13 april 2009 · 651 Inlägg

og900turbo skrev:
jag trodde supror bara hade 2 säten xD

Inte för att det var mig du skrev det till.. Men dom supror jag har åkt med har haft fler än två säten wink

sista bilden http://www.blocket.se/vi/20944723.htm?ca=23_3_s

alexbenhard Hemlig Agent
13 april 2009 · 1 115 Inlägg

og900turbo skrev:

blacklin3 skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Och hur vet du att alla är volvo raggare som kastar flaskor???! vad jag såg så var det tre st som hoppade ut ur en svart supra som kastade sina flaskor men de kanske är volvo raggare med.!

jag trodde supror bara hade 2 säten xD

http://www.garaget.org/?car=79185&image=713883

Tror gör man i kyrkan!

MVH. Alex

Soderqvist
13 april 2009 · 660 Inlägg

Har velat åka ner till Elmia några gånger nu men det verkar nästan som om jag lika gärna kan stanna hemma och kolla på en film eller nått tongue

Power-meet har också börjat tappat stinget efter alla dessa år! Var ner för förra året och då stod det Volvo 240s av nyare modell inne på fältet som utställningsbilar! Liksom Power big meet då tänker jag på gamla jänkare med fläskiga motorer inte några ungdomar i sina "pimpade" 240s.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
13 april 2009 · 4 418 Inlägg

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Du har aldrig funderat på att den kanske stod där för ljudet och inte stylingen?


Måste bara säga att det är TRAGISKT att höra er alla gnälla o klaga när ni själva inte har något att komma med! roll

Germax
13 april 2009 · 12 086 Inlägg

Jill skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Du har aldrig funderat på att den kanske stod där för ljudet och inte stylingen?


Måste bara säga att det är TRAGISKT att höra er alla gnälla o klaga när ni själva inte har något att komma med! roll

Nej, men vi ställer inte ut våra bilar på elmia häller.

Inlägget redigerat av moderator.

Phaetoon
13 april 2009 · 8 156 Inlägg

JapMax skrev:

Jill skrev:

JapMax skrev:
Det va en breddad 850 i ljudhallen tror jag de va som såg förjävlig ut, breddningen såg ut som någon använt en cirkelsåg att forma.

Ang svineriet på kvällen så börjar de gå överstyr. Äckliga volvoraggare överallt som kastar sina glasflaskor och skitar ner. För några år sedan höll de flesta sig i stan.

Du har aldrig funderat på att den kanske stod där för ljudet och inte stylingen?


Måste bara säga att det är TRAGISKT att höra er alla gnälla o klaga när ni själva inte har något att komma med! roll

Nej, men vi ställer inte ut våra bilar på elmia häller. ******

Frågan är vad Elmia skulle vara utan alla amatörer som prövar sin lycka? Skulle nog inte finnas så många show-bilar där då?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
FireTraXX DFFL
13 april 2009 · 9 020 Inlägg

Phaetoon skrev:

JapMax skrev:

Jill skrev:
Du har aldrig funderat på att den kanske stod där för ljudet och inte stylingen?


Måste bara säga att det är TRAGISKT att höra er alla gnälla o klaga när ni själva inte har något att komma med! roll

Nej, men vi ställer inte ut våra bilar på elmia häller. ********

Frågan är vad Elmia skulle vara utan alla amatörer som prövar sin lycka? Skulle nog inte finnas så många show-bilar där då?

Jag har sagt det tusen gånger och lär få säga det tusen gånger till.
Man måste inte ha en ny bil/stylad bil/snabb bil/inte ens en bil för att få säga vad man tycker.
En matkritiker måste inte kunna laga mat för att veta vad som är gott.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
JoakimIsaksson Sjölejon
13 april 2009 · 80 Inlägg

Vafan fanns det ingen öppen bar på elmia för? Gick ju runt med vätskebrist hela dagen.. Eller fanns det men jag missa? smile

^.^
Saab 9-5 (1999)
Hee-Maan
13 april 2009 · 3 113 Inlägg

så sant FireTraXX.. I hear ya.. smile

Semper Fi
Germax
13 april 2009 · 12 086 Inlägg

Phaetoon skrev:

JapMax skrev:

Jill skrev:

Du har aldrig funderat på att den kanske stod där för ljudet och inte stylingen?


Måste bara säga att det är TRAGISKT att höra er alla gnälla o klaga när ni själva inte har något att komma med! roll

Nej, men vi ställer inte ut våra bilar på elmia häller. Du är tragisk.

Frågan är vad Elmia skulle vara utan alla amatörer som prövar sin lycka? Skulle nog inte finnas så många show-bilar där då?

Jag förstår vad du menar, men jag betalar inte 250 spänn för att se junk på sveriges största mässa för stylade bilar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang