hej hej. besikta ida. fick världens tjurigaste bes man som tog nästan 40 minuter på sig. tror han hatar gamla bilar. han gav sig faan på att han skulle hitta nåra fel. så var bla bromsrör låg emot bakaxeln, chassi nr tveksamt läsbart, för mycke lack på, he he. o tuta gick inte. han VRED aldrig om nyckeln går ju visst. men sa inget eftersom han va så tjurig. de e ju lätta o gratis fel...
men men sååå gutt att va nästan klar me den.. så skoj bil!!!
såg du att vi möttes utanför storebro idag/kväll i mörkret efter 23 typ...känner ju igen din bil på whitewall däcken o maffiaspeglarna... o du på lördag e det dags för streetrace på bredshult...själv ska jagsnabb trimma till min hög till konbanan vi kör samma dag... ang vetlanda skiter jag nog i det..får se vad som sker.. den blev fin din bil iaf!
jag e inte dum!!..det är du som inte tänker rätt!
SMUCKO
såg du att vi möttes utanför storebro idag/kväll i mörkret efter 23 typ...känner ju igen din bil på whitewall däcken o maffiaspeglarna... o du på lördag e det dags för streetrace på bredshult...själv ska jagsnabb trimma till min hög till konbanan vi kör samma dag... ang vetlanda skiter jag nog i det..får se vad som sker.. den blev fin din bil iaf!
hej hej va i vetlanda på crusing o tittade igår. o tur att man e sån so tar me alla delar o verktyg o oljor o allt för fick ge nåra bilar volvo ström o lite..