Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff i Borlänge Datum 16/5

Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

Ska till BRL samma dag och det är ju nära och bra så självklart kommer man stanna kvar ett par timmar big_smile så räkna med mig & tjejen smile

Senast redigerat av Dark_Angel (18 april 2009)

Jokern023 The Joker,
18 april 2009 · 463 Inlägg

uppdatera listan å skriv in dig å bil så man har lite koll på hur många det blir:P

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

1. Jokern023 - Golf 2 (möjligen om ingen skänker mig en miljon;) )
2. Batta - Bmw 525 touring
3. Pedaln - Swift
4. aha_100 - MB c320 cdi -09
5. Sjodin_ (kameran med såklart gissar jag?)
6. ChriZtoffer - Saab 9-3SS
7. Krau - Saab 9-5
8. Dark_Angel - Volvo S40 2,0T
9.
10.

Nöjd nu då? haha tongue

Jokern023 The Joker,
18 april 2009 · 463 Inlägg

Mer än nöjd;)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

kanon. men alltså det är "vart" efter BRL??? eller ja. plats ni samlas på och tid? eller blir det direkt efter BRL dagen? smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

1. Jokern023 - Golf 2 (möjligen om ingen skänker mig en miljon;) )
2. Batta - Bmw 525 touring
3. Pedaln - Swift
4. aha_100 - MB c320 cdi -09
5. Sjodin_ (kameran med såklart gissar jag?)
6. ChriZtoffer - Saab 9-3SS
7. Krau - Saab 9-5
8. Dark_Angel - Volvo S40 2,0T
9. Good - Evo 5
10.

Är 99 på att han kommer big_smile och ev en till om pontiac:en är klar annars åker han med good bara tongue

Jokern023 The Joker,
18 april 2009 · 463 Inlägg

det blir på neransidan kupolen lr ovansidan beror ju på hur mkt bilar det anmäls. men tänkte kanske nån timme efter själv BRL evangemanget så folk kanske hinner hem å käka lr slappa lite innan detta. men självklart får ju folk samlas när dom vill.

jag ska nog dit tidigt så blir väll säkerligen en hel dag i borlänge. så jag finns där.smile

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

Jokern023 skrev:
det blir på neransidan kupolen lr ovansidan beror ju på hur mkt bilar det anmäls. men tänkte kanske nån timme efter själv BRL evangemanget så folk kanske hinner hem å käka lr slappa lite innan detta. men självklart får ju folk samlas när dom vill.

jag ska nog dit tidigt så blir väll säkerligen en hel dag i borlänge. så jag finns där.smile

Okej. men BRL ligger alltså i närheten av kupolen eller ja.. precis brevid va? var ett tag sen jag var där haha

OCH du.... Bra att man vet vad du har för bil då HAHA om du står ensam och är där. hur ska man då veta att det är du?? tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

+ att jag ska prata med lite vänner så inom 2-3 dagar är det nog ett gäng skylines och annat kul som kommer tongue

Jokern023 The Joker,
18 april 2009 · 463 Inlägg

tja som det står där så en Golf 2 å den är kalsongblå. om jag hinner få den besiktad. annars åker jag 90% med Batta, lr om jag flirtar med sjödin, å jo BRL ligger typ 1m från kupolen så går itne att missa nått utav dom. ja sprid på för katten ju fler desto bättre.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
18 april 2009 · 607 Inlägg

Jokern023 skrev:
tja som det står där så en Golf 2 å den är kalsongblå. om jag hinner få den besiktad. annars åker jag 90% med Batta, lr om jag flirtar med sjödin, å jo BRL ligger typ 1m från kupolen så går itne att missa nått utav dom. ja sprid på för katten ju fler desto bättre.

Du behöver inte smöra ;D Ska ju dit å spela lite ändå :)

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 april 2009 · 5 092 Inlägg

kan ju ordna en lista på dom jag mailat ang borlänge träffen så kan du/ni kolla vilka det är smile

Jokern023 The Joker,
18 april 2009 · 463 Inlägg

tja du kan ju annars maila den lr skriva i min gb slipper det bli så mkt "död-inlägg" i tråden,

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
ChriZtoffer GAS democar 2018!
19 april 2009 · 8 744 Inlägg

Dark_Angel skrev:
kanon. men alltså det är "vart" efter BRL??? eller ja. plats ni samlas på och tid? eller blir det direkt efter BRL dagen? smile

Du kommer inte kunna missa träffen om du är vid BRL! wink Det blir typ rakt över vägen bara, nära och bra. smile

Ser ju ut att kunna bli riktigt skoj, nu gäller det bara att fylla på med folk!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Jokern023 The Joker,
19 april 2009 · 463 Inlägg

Precis sprid det vidare nu så vi får en jäkla trevlig träff som liknar dom vi haft i falun.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 april 2009 · 5 092 Inlägg

ChriZtoffer skrev:

Dark_Angel skrev:
kanon. men alltså det är "vart" efter BRL??? eller ja. plats ni samlas på och tid? eller blir det direkt efter BRL dagen? smile

Du kommer inte kunna missa träffen om du är vid BRL! wink Det blir typ rakt över vägen bara, nära och bra. smile

Ser ju ut att kunna bli riktigt skoj, nu gäller det bara att fylla på med folk!

HAHA okej smile japp självklart kommer man vara och troligtvis ställa ut oxå vid BRL så vi märker nog vart vi ska sen haha

Janken Driver
19 april 2009 · 2 111 Inlägg

Kommer om allt går som de ska. Hade iallafall tänkt dra o lyssna på popdårarna smile

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Aero_by_PeterJ
19 april 2009 · 26 Inlägg

Min bil kommer att stå vid BRL hela dagen tack vare att min skall ställas ut men jag är även en av arrangörerna. Hur länge jag kan vara med på kvällen vet jag inte men ett tag borde man kanske kunna vara med!

Mvh

Expressions by
Peter J
Saab 9-5 "Aggressor" (2007)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 april 2009 · 5 092 Inlägg

Aero_by_PeterJ skrev:
Min bil kommer att stå vid BRL hela dagen tack vare att min skall ställas ut men jag är även en av arrangörerna. Hur länge jag kan vara med på kvällen vet jag inte men ett tag borde man kanske kunna vara med!

Mvh

Ja men vad bra smile hur funkar det där uppe då? är det bara att parkera och "ställa ut" eller är det någon anmälan och måste man ha någon poppmaskin att visa upp eller? big_smile

Aero_by_PeterJ
19 april 2009 · 26 Inlägg

Den del som vi avsett för billjuds bilar och sånt kommer det enbart vara för dem som skall tävla men någon/några till skulle jag nog kunna klämma in så att besökare har något snyggt att titta på förutom min Saab då! wink

Expressions by
Peter J
Saab 9-5 "Aggressor" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang