Andreas79 skrev:TUbbex skrev:Som ni säger, kommer va fint väder. längtar tills fredag var ett tag sen man var där och kollade! Ses på fredag! Ni som ska till gatebil ha det så trevligt där, hoppas på nåra fina bilder därifrån! Ja vädret kan inte bli bättre för en grillning med engångsgrill eller vad säger du Tubbex ?Inga ursäkter denna gången
TUbbex skrev:Som ni säger, kommer va fint väder. längtar tills fredag var ett tag sen man var där och kollade! Ses på fredag! Ni som ska till gatebil ha det så trevligt där, hoppas på nåra fina bilder därifrån!
TUbbex skrev:Andreas79 skrev:TUbbex skrev:Som ni säger, kommer va fint väder. längtar tills fredag var ett tag sen man var där och kollade! Ses på fredag! Ni som ska till gatebil ha det så trevligt där, hoppas på nåra fina bilder därifrån! Ja vädret kan inte bli bättre för en grillning med engångsgrill eller vad säger du Tubbex ?Inga ursäkter denna gången haha nja aså:P vet inte, lite pisanmt kanske när alla kollar på en det kommer hända nån vacker dag lovar men när vet jag inte!
unixbird skrev:Ska ni verkligen grilla på bilträffen? Kan jag ta med mig mer korv och flask(a/or) Cola?
razzo skrev:Kommer ner och besöker er imorron Verkar va en trevlig träff