Kan behövas en till supra där.. som dessutom ser bra ut till skillnad mot resten
Hehe okej tackar! får se om jag hittar dit! hamnar väll i världens "andra" ände..haha ser någon mig så blinka så följer jag er! Men kan man jämföra med lödde storleksmässigt?
Kan behövas en till supra där.. som dessutom ser bra ut till skillnad mot resten
Hehe okej tackar! får se om jag hittar dit! hamnar väll i världens "andra" ände..haha ser någon mig så blinka så följer jag er! Men kan man jämföra med lödde storleksmässigt?
nä lödde är större! dock är här en del bilar men inte alls som lödde en solig dag!
Det funkade ju jäkligt bra med Världens Ände kan jag tycka O jag gillade verkligen det med att typ alla körde på karavan genom stan o sen ner om rondellen för att ställa upp vid rakan
Men vad hände sen?? Va ju heldött o ingen som körde :S Vi hade ju hela fältet för oss själva Eller??
Det funkade ju jäkligt bra med Världens Ände kan jag tycka O jag gillade verkligen det med att typ alla körde på karavan genom stan o sen ner om rondellen för att ställa upp vid rakan
Men vad hände sen?? Va ju heldött o ingen som körde :S Vi hade ju hela fältet för oss själva Eller??
Ja det var skoj när det var så många som körde efter vaandra i stan ;
Vart ju som sagt ganska så lyckat med att hålla träffen vid VÄ, men det var ju ingen "jätte mängd" med bilar även om det iofs kunde varit sämre. Hoppas och tror att det kommer bli bra mycke bättre nästa helg när det inte "krockar" med någon annan "träff"...
Var oxå kul att se en och annan bil som inte e "stamis", hoppas ni inte blev alldeles för besvikna idag och ger det fler chanser att besöka Ystad om fredagskvällarna.